Citat:
Ursprungligen postat av
Staropramen777
Så EBT skall ha suttit i baksätet tillsammans med Margaux Dietz tillsammans med en SÄPO-livakt och snortat kokain, med chauffören gloendes i backspegeln och vemsomhelst kan titta in i bilen. Efteråt skall alltså SÄPO konfiskerat filmen från taxichauffören (på vilken grund?). Men han sparade förstås en kopia. Denna hemliga film som ingen sett skall nu cirkulera runt inom Stockholm partykretsar. Vilken jävla saga
Allt detta låter liiite väl otroligt faktiskt. Skall man koka ihop en historia bör man göra det trovärdigt.

Jag tror scenariot sett ut på detta sätt.
Pulversmurfarna Ebba och Margaux med sitt sällskap har ringt en för dem känd taxikille , det är inte ovanligt, jag har också mina privata taxinummer och det är även dem som levererar laddet. Sen behåller man samma chaffis hela natten.
Om det övht, funnits några SÄPO killar så har de åkt egen bil. Ebba är inte i behov utav något Lars Wilksaktigt högriskskydd. Politikernas integritet värderas alltid högst gällande skyddet.
Sen är det någon i sällskapet som filmat sniffandet på mobilen. Ungefär som när Timbuktu sniffade på en skitig toalettstol.
Sitter man med vid en sådan händelse med en riksviktig individ så hade jag nog också försökt att fånga det på bild, bara ifall att. Sånt material kan vara guld värt vid rätt tillfälle.