Citat:
Ursprungligen postat av
AlexandraIda
Har du inget annat att ägna dig åt i livet? Kommer du någon vart genom att hänga här och spela dryg? Är du nöjd med att stå och trampa?
Jag har massor att göra i livet. Jag jobbar heltid, har barn, förhållande och skriver på två böcker just nu. Jag motionerar ett par timmar om dagen.
Jag är inte lat och jag står inte och stampar.
Jag vill nog mena att jag har en hyfsad förmåga att se saker ur andra människors perspektiv. Tvärtom vad många verkar anse, så innebär inte det att man håller med människor hela tiden, utan tvärtom att man ser klart och kritiskt på andras berättelser. Du har skrivit ungefär samma tråd om samma problem ett antal gånger, och du får ungefär samma svar varje gång. Du ber om råd, men du vill inte ändra på dig, utan går i försvar så fort du får kritik. När någon påpekar det så dribblar du bort bollen och börjar köra med förolämpningar och "amen durå".
Jag säger precis vad jag tänker om dig och dina inlägg, och det är väl det du kallar för att "spela dryg". Om det är dryghet, så kan jag berätta att den inte är spelad.
Visst skulle jag kunna strunta i att skriva i din tråd, men jag vill skriva i din tråd. Trådarna är inte bara öppna för de personer som TS gillar. Vad förväntar du dig ska hända, liksom? Att tio helt nya internetkompisar ska dyka upp varje gång du startar en tråd?