2022-07-17, 11:40
Medlem
sluskjohans avatar
Om man är kriminell och smart så ligger man under radarn och är trevlig mot polisen. Är man kaoz blatte så är man uppkäftig och dryg mot polisen även om man inte ens är kriminell.
Citera
2022-07-17, 11:47
Medlem
alla poliser borde få sig en kraftig misshandel pga hur otrevliga de är
Citera
2022-07-17, 11:48
Medlem
GamleJans avatar
Stött på en otrevlig polis i hela mitt snart 60-åriga liv. EN.
Varför? För jag är trevlig mot dom och frågar hur kvällen har varit medans vi avvaktar besked om körkort osv.
Ghettoglinen i Sverige tror att dom bor i USA och att vi har USA's olika lagar (som diffar kraftigt mellan staterna).
Fjanteri. Polisen ska fan ha mer rättigheter och makt anser jag.
Misshandla pack om dom har attityd, lås in vid minsta hot, öppna eld!
Citera
2022-07-17, 12:25
Medlem
Jag är trevlig mot polisen om polisen är trevlig mot mig. Enkelt. Men oftast är de uppköftiga och spydiga. Skriker åt en när man stannat bilen etc.

Sen har jag ingen anledning att vara något jäkla charmtroll överlag mot de som är satta att skydda samhället (mig) med hjälp av mina pengar, men misslyckas gång på gång på gång. Skit skall skit ha. Jag betalar långt över en miljon i skatt varje år. Vad fan får jag för pengarna?™
Citera
2022-07-17, 12:25
Medlem
TompaOs avatar
Det är lågintelligenta varelser med antisociala tendenser som är såna mot polisen m.a.o inte mycket att göra åt saken, de förstår inte bättre. Skulle varelserna bli utsatta för våld eller annan typ av brott, gissa vilket nummer varelserna slår in på telefonen? då är ”snutäcklen” deras bästa vän.

Nä, var trevlig mot polisen så är de trevliga tillbaka. Ju mindre man krånglar desto fortare kan man återgå till sitt. Ska vi ha ett tryggt samhälle (nåja…) kan man inte plocka russinen ur kakan utan man får tugga i sig att polisen är undersökande, det är lite av deras jobb.
Citera
2022-07-17, 12:32
Medlem
Vid utfarten till bolaget.

-Stopp, körkortet tack! Konstapel 1
-Och vart har du varit nånstans. konstapel 2
-Vart var du mellan kl 1 och2 , konstapel 3 tittar nu på en.
-Efter lite överlägg med konstapel 4 i bilen, så vinkar de förbi en när man blåst grönt och konstapel 5 överlämnar nu tillbaka körkortet och mumlar nåt "ha en trevlig dag nu gubben", trots att jag är 30.

WTF
Citera
2022-07-17, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Så i stället för att bara svara på frågan och åka vidare, så vill du vara uppkäftig och ge snutarna en anledning att plocka in dig?
De kan göra det bara för att jävlas med dig, om de tycker att du förtjänar det.

"Jag tycker nog att du ser lite rödögd ut. Vi plockar in dig till stationen för ett pissprov".

Det spelar sen ingen roll om du inte är ett dugg påverkad eller rödögd, du har ingen rätt att säga emot eller göra motstånd.
Det spelar heller ingen roll om provet sedan friar dig från det du var "misstänkt" för.

Vill de jävlas med dig, så kommer de att göra det.
Snutens ord är lag och snuten kan välja att vara riktigt elak om han tycker att du är en uppkäftig jävel som ska sättas på plats.
Och du undrar varför folk tycker poliser är idioter?
Citera
2022-07-17, 12:36
Medlem
Du borde nog gå in på Youtube och söka på first amendment audits, kan rekomendera Long Island audit och Amagensett press till en början med.
Man skall endas ge legg om man begått brott, polisen är statens hantlangare om dom ej jobbar för oss, folket. Vi är deras chefer.
Polisen hade inte tvekat på att upperätthålla munlöja, utegångsförbud eler nåt anna trams för att dom följer order.
Senast redigerad av bracv 2022-07-17 kl. 12:40.
Citera
2022-07-17, 12:38
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Och du undrar varför folk tycker poliser är idioter?
Polisen beter sig inte som idioter om inte du beter dig som en idiot först.

Att ryta "Jag gör vad fan jag vill snutfitta" är att BE snuten om att bete sig som en idiot.

Vill man undvika "problem" med snuten så är det smartast att inte uppträda som en uppkäftig tonåring.
Citera
2022-07-17, 12:42
Medlem
Questioneers avatar
Jag kommer aldrig respektera ett gäng brottslingar som ägnar sin tid åt att jaga oliktänkande och skydda kriminella. I mina ögon är polisen avskum.
Citera
2022-07-17, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bone Collector
Polisen beter sig inte som idioter om inte du beter dig som en idiot först.

Att ryta "Jag gör vad fan jag vill snutfitta" är att BE snuten om att bete sig som en idiot.

Vill man undvika "problem" med snuten så är det smartast att inte uppträda som en uppkäftig tonåring.
Tycker du att det är ok att bli omhändertagen för att man beter sig som en idiot och svarar uppkäftigt?
Tycker du att polisen sköter sitt jobb i de fallen?
Citera
2022-07-17, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Stött på en otrevlig polis i hela mitt snart 60-åriga liv. EN.
Varför? För jag är trevlig mot dom och frågar hur kvällen har varit medans vi avvaktar besked om körkort osv.
Ghettoglinen i Sverige tror att dom bor i USA och att vi har USA's olika lagar (som diffar kraftigt mellan staterna).
Fjanteri. Polisen ska fan ha mer rättigheter och makt anser jag.
Misshandla pack om dom har attityd, lås in vid minsta hot, öppna eld!
Du är en fjäskröv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in