• 1
  • 2
2022-07-16, 23:53
Medlem
Era föräldrar måtte ha missat en del i er uppfostran! Om en människa pratar med dig, svara då hövligt och trevligt. Vill polisen se ditt körkort gör då som normala människor med IQ över 40, visa körkortet, önska poliserna en trevlig kväll och åk vidare!
Frågar poliserna vart du har varit, svara då, varför tjafsa?? Hur svårt kan det vara att vara hövlig?? Jag har varit på bio och är på väg hem! Hur svårt är det???

När man ser och hör er på era inlägg som ni så stolt lägger ut i sociala medier kan man börja fundera på vad det är för djungel djur som springer lösa i fjollträsk.
Ett gäng förpubertala idioter lägger ut video från påsk upploppen! Man blir helt jävla stum. Idioterna hoppar runt i nystulna poliskläder och annan utrustning, de är i full extas. Vart fan är föräldrarna till detta pack?? Hemma och sover eller kanske är de med och kastar sten på poliserna eller sitter i någon kvart och tuggar KAT?? Sen undrar ni varför socialtjänsten tar era barn!

Skärp er !

Poliserna är faktiskt här för att skydda oss så var glada över att de håller koll, Var glad över att de frågar vad du gör där! Det visar ju bara att poliserna sköter det jobb de har betalt för att göra.
Tillhör du det kriminella klientelet så har du ju valt fel sida och får då finna dig i att bli övervakad. Ta det som en man, annars byt inriktning på livet, bli en laglydig medborgare, gör dina föräldrar stolta. Skaffa utbildning och jobb. Bemöt dina medmänniskor med respekt, en dag kan den du hånar på stan vara den som kan komma och ge dig en chans genom att tex ge dig ett arbete!

Ha en fin kväll!
Citera
2022-07-17, 00:04
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apsvett2k
du är felet i det här samhället fascisthora...choke on a pole nasselover. jag behöver inte att polisen ska övervaka mig.

Ärligt talat, TS har en poäng.

Jag kan köpa det om man är typ -22 och lever i förorten och umgås i mindre bra cirklar.

Det är lätt gjort att utveckla ghettoattityd med hat emot polismakten då.

Men är man äldre än så får man fan stila sig lite, polisen behövs, vare sig vi gillar dom eller inte.
Citera
2022-07-17, 00:08
Medlem
Queenofqueenss avatar
Bra tråd!
Vissa ungdomar säger saker som "snutjävel, grisen". Men vilka ringer man på vid trubbel? Är man häftig för att man hatar polisen? Får man bonus poäng? Blir man en tuffare i gänget?
Det verkar som att ju tuffare man är desto mer avsaknad av intelligent har man. Ungdomar är så dumma!..
Citera
2022-07-17, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lundestefan1
Jag förstår att du irriteras över att poliserna stör din verksamhet.

Vill du inte jagas av polisen, ge fan i att göra brott och bete dig illa!
hörru smartass, du känner inte mig så jiddra inte med min intelligens. jag har jobbat och betalat skatt hela livet till den här staten.. men det är helt fucking oacceptabelt att snuten beter sig som dom gör mot människor i samhället.
Citera
2022-07-17, 00:36
Medlem
Pungpuckels avatar
Klart att man ska vara hövlig trevlig och inte göra väsen av sig om man är lite smart.

Men vad jag röker framför TV:n i min egen soffa.. ska snutasen bara ta och skita i.
Citera
2022-07-17, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Du har samma rättigheter men också samma skyldigheter. Visar du dålig attityd får du dålig attityd tillbaka. Varför har du problem med att bli stoppad av polisen och visa körkortet? Jag har inga problem med det, vill att de plockar bort rattfyllon, pundare och annat skräp från vägen, gärna permanent. Men tyvärr fungerar det inte så i Sverige.

Uppför du dig som skräp blir du behandlad som skräp, enkelt!
snuten får kolla mitt körkort inga problem! när dom harrassar folk och inte lämnar oskyldiga människor i fred, då blir det problem. dom ska skydda våra rättigheter inte ta dom ifrån oss.
Citera
2022-07-17, 01:00
Medlem
Det hör till jobbet att bli kallad grispolis.
Sverige behöver inga poliser.
Citera
2022-07-17, 01:24
Medlem
supremanics avatar
De kan få stoppa och kolla nykterhet och körkort om de vill. Inga problem. Men de har inte ett skit att göra med vart jag varit eller vart jag är på väg, så den frågan får dom allt tåla att bli kallade snuthoror och dylikt om de ställer
Citera
2022-07-17, 01:57
Medlem
Har aldrig blivit stoppad. Har poliser verkligen så dåligt bemötande att man vill vara otrevlig? Sen är det säkert inget konstigt att vissa poliser vill leka martin bäck och fråga var man varit och ska. Då är det ju bara att på ett snällt sätt svara att de inte har med det att göra.
Citera
2022-07-17, 02:24
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apsvett2k
hörru smartass, du känner inte mig så jiddra inte med min intelligens. jag har jobbat och betalat skatt hela livet till den här staten.. men det är helt fucking oacceptabelt att snuten beter sig som dom gör mot människor i samhället.
Snuten beter sig oftast bara oacceptabelt mot människor med attityd.

"Jag beter mig hur jag vill mannen"-kommentarer leder till att polisen ser dig som en uppkäftig idiot.
Och då blir du behandlad därefter.
Citera
2022-07-17, 02:48
Medlem
Bone Collectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supremanic
De kan få stoppa och kolla nykterhet och körkort om de vill. Inga problem. Men de har inte ett skit att göra med vart jag varit eller vart jag är på väg, så den frågan får dom allt tåla att bli kallade snuthoror och dylikt om de ställer
Så i stället för att bara svara på frågan och åka vidare, så vill du vara uppkäftig och ge snutarna en anledning att plocka in dig?
De kan göra det bara för att jävlas med dig, om de tycker att du förtjänar det.

"Jag tycker nog att du ser lite rödögd ut. Vi plockar in dig till stationen för ett pissprov".

Det spelar sen ingen roll om du inte är ett dugg påverkad eller rödögd, du har ingen rätt att säga emot eller göra motstånd.
Det spelar heller ingen roll om provet sedan friar dig från det du var "misstänkt" för.

Vill de jävlas med dig, så kommer de att göra det.
Snutens ord är lag och snuten kan välja att vara riktigt elak om han tycker att du är en uppkäftig jävel som ska sättas på plats.
Citera
2022-07-17, 05:05
Medlem
Jag utnyttjar bara mina rättigheter att inte behöva svara på frågor…
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in