• 1
  • 2
2022-07-15, 02:00
Medlem
HRTs avatar
3 Spnnande ssonger r ver med en stor mngd bevis, inspelningar, 3d animering, laser, raketuppskjutning foto bevis etc.
Travis Taylor stter faktiskt en seris stmpel p programmet.
Att Bigelow miljardren till slut slde ranchen men har hllit tyst om de vetenskapliga fynd de gjort s har nya miljardren Brandon krt med ppna kort.
Ngon som fljt det p History?
Citera
2022-07-15, 02:09
Medlem
mr.aidss avatar
Inte fljt programmet alls, aldrig sett ett avsnitt eller ens en trailer. Men om programmet gr p History Chanel s antar jag att det r samma typ av sensationstiskt bullshit som t.ex Oak Island.

Spnnande story men inte s mycket som faktiskt hnder, och nr det vl hnder ngot s dras det ut ver flera avsnitt nr det egentligen bara hade behvts 10 minuter.

3 ssonger in p Skinwalker skriver du, har dom visat ngot vernaturligt n? Eller stmmer min teori om programmet?
Citera
2022-07-15, 02:13
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
3 Spnnande ssonger r ver med en stor mngd bevis, inspelningar, 3d animering, laser, raketuppskjutning foto bevis etc.
Att Bigelow miljardren till slut slde ranchen men har hllit tyst om de vetenskapliga fynd de gjort s har nya miljardren Brandon krt med ppna kort.

Fan ocks, den hade jag verkligen velat semen har inte History..😏
Men sg ghost adventures utredning drifrn och blev intresserad av att se mer om det dr lskiga stllet.😬
Citera
2022-07-15, 02:31
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Inte fljt programmet alls, aldrig sett ett avsnitt eller ens en trailer. Men om programmet gr p History Chanel s antar jag att det r samma typ av sensationstiskt bullshit som t.ex Oak Island.

Spnnande story men inte s mycket som faktiskt hnder, och nr det vl hnder ngot s dras det ut ver flera avsnitt nr det egentligen bara hade behvts 10 minuter.

3 ssonger in p Skinwalker skriver du, har dom visat ngot vernaturligt n? Eller stmmer min teori om programmet?

https://youtu.be/ebEm4nqbkuM
Citera
2022-07-15, 02:58
Medlem
HRTs avatar
Finns att ta hem om man r pirat.
Ja en mngd olika saker har man filmat, djur som dtt, ufo, extremt sllsynt metall.
Orb, strlning, etc.
Citera
2022-07-15, 06:30
Medlem
TarmeBaisses avatar
Kan rekommendera boken Hunt for the Skinwalker: Science Confronts the Unexplained at a Remote Ranch in Utah.

Mycket bra bok. Innehllet r vetenskapligt och allt som r nedskrivet har hnt p riktigt.
Citera
2022-07-15, 08:15
Medlem
FloppyAsHells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarmeBaisse
Kan rekommendera boken Hunt for the Skinwalker: Science Confronts the Unexplained at a Remote Ranch in Utah.

Mycket bra bok. Innehllet r vetenskapligt och allt som r nedskrivet har hnt p riktigt.

Hur vet du att allt som r nedskrivet har hnt p riktigt?
Citera
2022-07-15, 08:57
Medlem
vadsadusadus avatar
Jag har kollat p den. Tycker Skinwalker Ranch r ngot av det mest spnnande inom paranormalt. Sen r givetvis serien gjord som alla amerikanska serier, ibland verdriven och stundtals lite ljlig. Ngot skumt pgr dr och det r kul att faktiskt f se lite experiment och s. Det har ju varit ett himla hysch hysch lnge.
Citera
2022-07-15, 09:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vad menar du med att Bigelow hllit tyst? Det var ju tv av hans anstllda som skrev boken som gjorde ranchen "bermd":

Citat:
Ursprungligen postat av TarmeBaisse

Skriven av Colm Kelleher som arbetade fr Bigelow och George Knapp som bde arbetade fr Bigelow och dessutom var den som vertalade Bigelow att kpa ranchen. George Knapp r ju en minst sagt fascinerande filur som - om man ska tro honom sjlv - har varit med om s mycket paranormalt och utomjordiskt att Jesus sjlv skulle knna sig ordinr i hans sllskap.. George Knapp verkar nstan inte kunna ppna sin ytterdrr utan att hitta en utomjording ptandes i trdgrden.
Varfr r det alltid samma lilla klick mnniskor som hittar alla dessa paranormala fenomen, utomjordingar och spken? r de nn sorts paranormala magneter??
Citera
2022-07-15, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad menar du med att Bigelow hllit tyst? Det var ju tv av hans anstllda som skrev boken som gjorde ranchen "bermd":

Skriven av Colm Kelleher som arbetade fr Bigelow och George Knapp som bde arbetade fr Bigelow och dessutom var den som vertalade Bigelow att kpa ranchen. George Knapp r ju en minst sagt fascinerande filur som - om man ska tro honom sjlv - har varit med om s mycket paranormalt och utomjordiskt att Jesus sjlv skulle knna sig ordinr i hans sllskap.. George Knapp verkar nstan inte kunna ppna sin ytterdrr utan att hitta en utomjording ptandes i trdgrden.
Varfr r det alltid samma lilla klick mnniskor som hittar alla dessa paranormala fenomen, utomjordingar och spken? r de nn sorts paranormala magneter??
Jag tnkte precis i mitt stilla sinne att du behvdes hr, s dk du upp efter minuter endast!

Det du nmner r lite som fallet Terje Helles som inte kunde pissa runt knuten utan att ett lodjur ville pola med honom. Visade sig vara en charlatan.

Min gldje var stor fram till ditt inlgg, tyvrr. Nu r den en smula frtagen.
Citera
2022-07-15, 11:49
Medlem
HRTs avatar
[quote=SnakePlisssken|80898443]Vad menar du med att Bigelow hllit tyst? Det var ju tv av hans anstllda som skrev boken som gjorde ranchen "bermd":

Ja Bigelow sjlv har inte berttat offentligt om vad deras 20 rs vetenskapliga studier visade. Nya garen sa sjlv att Bigelow inte valt att bertta det han vet men han varnade dem
Citera
2022-07-15, 12:05
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja Bigelow sjlv har inte berttat offentligt om vad deras 20 rs vetenskapliga studier visade. Nya garen sa sjlv att Bigelow inte valt att bertta det han vet men han varnade dem

Hr berttade han i alla fall - och givetvis r det George Knapp som intervjuare
https://m.youtube.com/watch?v=lIrYJNevdVo
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här