2024-12-28, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men hon har ju sagt att hon lämnade Hasan för att han var otrogen, men hon har också sagt att hon blev utkasta. Och fick inte med sig tandborste och en del andra grejer. Så att hon försöker styra vad folk uppfattar om händelseförloppet är ju ingen överraskning. Jag tror att någon hjälpte henne ut från Hasan. Någon kom och pratade vänligt med henne och hon började vråla och bete sig knas så hon åkte ut på arslet.

Absolut. Det ena utesluter ju inte det andra. Pia betedde sig illa, och ringde polisen på Hasan. Han lämnade lägenheten. Pia åt majonnäsmacka.

Senare blev hon utslängd. Men jag tror även att i hennes värld var Hasan otrogen eftersom han var med någon annan kvinna, alltså i någon annan kvinnas sällskap, när han lämnade lägenheten. Och det stör henne enormt att hon trots att hon anser sig rik, snygg och sexig så vill Hasan inte ha henne och bara henne. Och det är därför hon fortsätter tjata om att hennes kille varit otrogen mm

Det är för övrigt oroväckande att hon nu åter refererar till Hasan som "min kille". Hon verkar inte gett upp tanken på honom
2024-12-28, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Pia Pissfitta är mitt "Guilty Pleasure"! Hon fascinerar mig omåttligt med sina bravader. Lite som en Pippi Långstrump som vuxit upp på en öde ö...!(Sorry Astrid Lindgren!)
Känner ett viss mått av "systerskap" med denna obskyra varelse...vi är av kvinnokön båda, men där slutar liknelserna. För INGEN ska påstå att det inte går att förändra sig.

Pia Pissfitta VILL INTE förändra sig...hon njuter av sin misär. Hennes situation är ju nyckeln till berömmelse...hur snedvridet det kan låta.

Har genomskådat vidret, faktiskt!

Lika här hos mig. Pinsamt tidsfördriv men kan inte låta bli att hänga med i Gräddis, Bumbi, Konståkerskan i lyxfällan och andra folk som jag tycker inte ser sin egen del i vad som händer. Allt är andras fel och de är mycket smartare än de andra.
2024-12-28, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3000
Lika här hos mig. Pinsamt tidsfördriv men kan inte låta bli att hänga med i Gräddis, Bumbi, Konståkerskan i lyxfällan och andra folk som jag tycker inte ser sin egen del i vad som händer. Allt är andras fel och de är mycket smartare än de andra.

Då har du missat Fia ..eller familyunited son hon kallar en förening...där är inte gräddis ens med på avbytarbänken
2024-12-28, 15:01
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Jag hoppas verkligen inte att hon går tillbaka till Hasan. Grannarna där är säkert jättetrötta på henne. Hon har härjat runt där och varit dyngrak så många ggr. Hade jag bott i Älvsjö så hade jag kontaktat Hasan och bett honom prata med mig tillsammans med en tolk. För han löper hög risk att få hela sitt liv förstört och dessutom bli vräkt. Så blir han hemlös
Jag tror att det kan vara så att han har tex lindrig form av IF ( inget bekräftat dock). Hon utnyttjar situationen till max Han sitter ofta på en stol medan hon är aspackad och tror att hon är Queen of the world. Så jäkla fult gjort att hon skrev sig på lägenheten Blir förbannad bara jag tänker på det. Hon har en sak i huvudet och det är jag jag och jag.

Också noterat hur Hasan ofta suttit tyst på stol, medan PackadPiaPiss Liveat och härjat .
Förhoppningsvis har han anhöriga som fått bort henne därifrån?
Om Hasan inte klarat själv?
2024-12-28, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Också noterat hur Hasan ofta suttit tyst på stol, medan PackadPiaPiss Liveat och härjat .
Förhoppningsvis har han anhöriga som fått bort henne därifrån?
Om Hasan inte klarat själv?
Precis. Ja jag hoppas också att anhöriga fått bort henne därifrån.
Idag har hon varit väldigt tyst. Hoppas inte hon är hos Hasan
2024-12-28, 15:16
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Precis. Ja jag hoppas också att anhöriga fått bort henne därifrån.
Idag har hon varit väldigt tyst. Hoppas inte hon är hos Hasan

Verkligen!
Men ” Miljonärskan” sover bakruset av sig, på nytt Hostel efter igår?

Hon blev full och härjade vidare i natten?
2024-12-28, 15:22
Medlem
Citat:
Verkligen!
Men ” Miljonärskan” sover bakruset av sig, på nytt Hostel efter igår?

Hon blev full och härjade vidare i natten?
Så kan det vara
2024-12-28, 15:35
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Så kan det vara

Var ska hon ta vägen, när hon blivit portad från Sthlms innerstads Hostel’s?

Södertälje?
2024-12-28, 15:49
Medlem
Citat:

Södertälje?
Ja det var en bra fråga. Kanske blir det Södertälje
2024-12-28, 15:55
Medlem
MaeWests avatar
Citat:

Södertälje?

Äsch...finns Kungsholmen, Södermalm, närförort. Bromma, Årsta, Typ rätt många ställen, faktiskt.
Men Pia verkar vilja klösa sig fast runt Centralen med omnejd. Hennes val har varit lite udda med tanke på hennes status.
Tror hon hade funkat bättre på södra sidan av stan. Eller Långholmen...Vingelavstånd till Hornstull.

Har hon blivit akterseglad igen från senaste boendet?

Det här med Hasan o Pias hangup på honom. Tror att det helt enkelt har att göra med att HON behöver någonstans att bo. Det, och att hennes vinmarinerade hjärna bestämt att HON faktiskt SKA ha Hasan. Som den missbrukare hon är, har hon snöat in på att Hasan är hennes. Att Hasan inte ser sig som kille till Pia, skiter Pia i. Likt allt annat runt Pia. Pia skiter i Hasan, men han är vägen in till den lägenhet Pia anser hon ska bo i.

Hasan ska fixa Pias problem. Pia ska dricka vin o bo gratis. Hasan hämtar hjälp, Pia o hennes gräddröv får respass. Pia förbannad, häcklar allt o alla. Super sig snygg, o på den vägen är det...
Senast redigerad av MaeWest 2024-12-28 kl. 16:09.
2024-12-28, 16:11
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Äsch...finns Kungsholmen, Södermalm, närförort. Bromma, Årsta, Typ rätt många ställen, faktiskt.
Men Pia verkar vilja klösa sig fast runt Centralen med omnejd. Hennes val har varit lite udda med tanke på hennes status.
Tror hon hade funkat bättre på södra sidan av stan. Eller Långholmen...Vingelavstånd till Hornstull.

Har hon blivit akterseglad igen?

PiaPiss klamrar sig fast vid de absolut Centrala delarna av Vår Huvudstad? Så länge det går?

SvenskFinska AlkoKärringen från Huddinge, med nu 1,6 mille på kontot kör tills det kraschar?
2024-12-28, 16:57
Medlem
Har läst igenom kommentarerna på hennes senaste inlägg på Tiktok och min hjärna orkar bara inte. Blir så irriterad! När hon hade sin lägenhet hon inte kunde betala hyra för var hennes dagsbudget ca 150kr att leva på, av dem var 100(!)kr för vin. För att ”inte bli hungrig”. Därför började hon också snusa, det tog bort hunger. Tänk om hon lagt de pengarna på MAT, som ett exempel. Det hade löst problemet. Hon hade kunnat äta gröt, korv och makaroner, ALLT MÖJLIGT och inte behövt vara hungrig alls. 3 dagsbudgetar = 450kr, hur många matlådor hade det inte räckt till?

Hon vill inte heller stå i någon bostadskö för ”varför skulle jag stå i kö till någonstans där jag måste betala hyra?”
Jag vet inte hur hon tänkt framöver med den inställningen, ska hon bli hemlös på riktigt till slut med kontot sprängfyllt bara för att hon inte kan acceptera att det kostar att bo någonstans? Precis som för alla andra?

Jag blir galen på alla bortförklaringar till de dåliga val hon gjort som satt henne i den situationen hon är i. Alltid bortförklaringar och alla andras fel, hon har alltid prioriterat rätt och gjort det bästa hon kunde.
Jag vet inte ens om det hjälpt att sluta dricka, om hon skulle ändra något hos sig själv eller om hon bara är så tjurig och vägrar tro att någon annan skulle kunna eller veta bättre än henne.

Hade hon bara FÖRSÖKT göra något i rätt riktning hade jag hejat på och sagt bra jobbat. Bli nykter, söka bostad, prioritera rätt. Ta ansvar för NÅGOT. Nu vill man bara skaka om kärringen och skrika åt henne att skärpa sig och ta tag i sitt jävla liv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in