2023-02-16, 09:05
Medlem
NoMoreTears77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DIV1
De plockade in henne för LPT för två veckor sedan. Eller menar du att det har blivit värre sedan dess? Tror att hon mår extra dåligt efter att ha bli plockad av polisen mot hennes vilja. Hon litar inte på några myndigheter och det har förmodligen förvärrats nu, men psykiatrin skrev ut henne.

Önskar henne allt gott och hoppas att hon snart är villig att ta emot hjälp.
Det har gått utför sedan dess. Tyvärr kommer hon aldrig ta emot hjälp frivilligt. Det är för sådana som henne som LPT finns. Hon är sjukare än de flesta anar. Vad som helst kan faktiskt hända när som helst, med henne, eftersom hon outar så mycket på webben. Det är ett självskadebeteende på hög nivå.
Citera
2023-02-16, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analfena
Flitigt aktiv på darkside med nudes är hon allt :-)
Vem fan vill se henne naken ??? Uschhh
Citera
2023-02-16, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoMoreTears77
Det har gått utför sedan dess. Tyvärr kommer hon aldrig ta emot hjälp frivilligt. Det är för sådana som henne som LPT finns. Hon är sjukare än de flesta anar. Vad som helst kan faktiskt hända när som helst, med henne, eftersom hon outar så mycket på webben. Det är ett självskadebeteende på hög nivå.

Sjukt att hon fläker ut nakenbilder på sig själv när förmodligen de flesta vet vart hon bor, och sen har inget lås på dörren. Finns så sjuka människor där ute, och hon gör sig själv till ett väldigt lätt byte..

Antar att hennes familj betalt hennes skatteskuld så hon inte ska bli uteliggare? Måste vara fruktansvärt att se sin anhöriga bete sig och må såhär.
Jag hade velat veta mer om hennes bakgrund och från folk som kände henne tidigare.
Citera
2023-02-16, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Sjukt att hon fläker ut nakenbilder på sig själv när förmodligen de flesta vet vart hon bor, och sen har inget lås på dörren. Finns så sjuka människor där ute, och hon gör sig själv till ett väldigt lätt byte..

Antar att hennes familj betalt hennes skatteskuld så hon inte ska bli uteliggare? Måste vara fruktansvärt att se sin anhöriga bete sig och må såhär.
Jag hade velat veta mer om hennes bakgrund och från folk som kände henne tidigare.

Ja hon gör det ju väldigt tydligt för allt och alla att det bara är att klampa rakt in för den som känner för det… Förstår verkligen inte hur hon vågar vara så öppen kring det här med dörren, särskilt med tanke på att hennes adress ligger ute.
Citera
2023-02-16, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishCRACKHEAD
Vem fan vill se henne naken ??? Uschhh

Ja jag ångrar grovt att jag gick in och kollade. Hoppas inge sprider det där till hennes barn. Hade skämts livet ur mig om min mamma höll på så där. Nu är inte jag förälder men det finns inga nudes på mig ute för det.
Citera
2023-02-16, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoMoreTears77

Ja de är ett självskadebeteende hon mår så dålig att hon saboterar ännu mer för sig själv.

Vet inte vad anhöriga kan göra mer än att stå och se på förfallet.

Det var väl nästa vecka familjerätten skulle göra hembesök. Hoppas de kan få till någon form utav psykisk hjälp för henne. Tror tyvärr inte vräkning är så långt bort.
Citera
2023-02-16, 20:21
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzo22
Ja de är ett självskadebeteende hon mår så dålig att hon saboterar ännu mer för sig själv.

Det var väl nästa vecka familjerätten skulle göra hembesök. Hoppas de kan få till någon form utav psykisk hjälp för henne. Tror tyvärr inte vräkning är så långt bort.

Det här undrar jag över lite. Har inte följt Pia så länge.
Läser kommentarerna på hennes videos, där de skriver om tingsrätten osv.
Är det rättegång på gång angående vårdnaden om barnen eller vad är de som händer?
Nu när du skriver familjerätten så känns de logiskt, exet har barnen.
Men det är så mycket som händer med Pia så man blir snurrig.
Senast redigerad av Trollsvans 2023-02-16 kl. 21:17.
Citera
2023-02-16, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzo22

Jag trodde familjerättens besök var förra veckan? Iof har hon inte sagt något om det så möjligt att det inte varit ännu.
Citera
2023-02-16, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Det här undrar jag över lite. Har inte följt Pia så länge.
Läser kommentarerna på hennes videos, där de skriver om tingsrätten osv.
Är det rättegång på gång angående vårdnaden om barnen eller vad är de som händer?
Nu när du skriver familjerätten så känns de logiskt, exet har barnen.
Men det är så mycket som händer med Pia så man blir snurrig.

Enligt beslut från tingsrätten har hon förlorat vårdnaden tillfälligt fram till sommaren då en ny förhandling ska hållas. Fram tills dess ska det göras en utredning utav familjerätten hon har varit på i alla fall två möten och de skulle även komma på hembesök. Har för mig att hon har nämt att det skulle var runt den 20 de februari.

Hon kommer inte hinna lösa dörren tills nästa vecka för återigen tar hon kontakt med fel personer och sen är alla f*ttor för att det inte går som hon vill. Dörren var låst när hon kom hem från tvångsvården och nu väljer hon medvetet att inte låsa? Tror definitivt att mötena med familjerätten spelade in i tvångsomhändertagandet.

Hon kommer inte gilla vad familjerätten ger henne för bedömning och förslag till hjälp hon kommer inte få tillbaka halva vårdnaden så länge hon inte tar emot hjälp det är en sak som är säker.
Citera
2023-02-16, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Jag trodde familjerättens besök var förra veckan? Iof har hon inte sagt något om det så möjligt att det inte varit ännu.

Hon har gått på i alla fall två möten med familjerätten sen skulle det även bli ett hembesök har för mig att jag har hört henne säga att det skulle ske runt den 20, någongång nästa vecka.

Domen kommer nog inte bli nådig tänk bara stanken i lägenheten och sen dessutom knappt möbler, skitigt och öppen dörr. Blir nog ännu en anledning att ta in henne på ytterligare en lpt.
Sen tror jag hon bara är någon månad bort från att bli vräkt.
Citera
2023-02-16, 22:47
Medlem
Telepatisks avatar
Jag tycker att teorin kring frontallobsdemens har verkat vara rimlig tidigare men nu börjar jag tvivla för det verkar som att hon kan bete sig hyfsat normalt ifall hon försöker? Till exempel när hon var hos läkaren för bedömningen.

Schizofreni verkar vara rimligare:
"Schizofreni är en psykossjukdom som innebär att du har återkommande psykoser. Vid en psykos upplever du verkligheten annorlunda, och har vanföreställningar eller hallucinationer."
Citera
2023-02-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Jag tycker att teorin kring frontallobsdemens har verkat vara rimlig tidigare men nu börjar jag tvivla för det verkar som att hon kan bete sig hyfsat normalt ifall hon försöker? Till exempel när hon var hos läkaren för bedömningen.

Schizofreni verkar vara rimligare:
"Schizofreni är en psykossjukdom som innebär att du har återkommande psykoser. Vid en psykos upplever du verkligheten annorlunda, och har vanföreställningar eller hallucinationer."

Kan man inte göra det till och från vid frontallobsdemens då? Sköta sig till och från menar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in