• 2
  • 3
2022-07-21, 07:46
Avstängd
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
Ok! Vad bygger du detta påstående på? Hur fungera dessa bakdörrar?
Googla på "Brave backdoored".
https://beebom.com/brave-browser-ref...ypto-websites/
Citera
2022-07-21, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Googla på "Brave backdoored".
https://beebom.com/brave-browser-ref...ypto-websites/
Hoppas du trollar? Det där är inte en backdoor, det där är antingen ett pissigt val av programmerarna eller ett misstag.
Citera
2022-07-21, 11:05
Moderator
vhes avatar
Det finns en tråd om Brave. Vill ni fortsätta diskutera eventuella problem med den browsern så får ni flytta diskussionen dit.

/Moderator
Citera
2022-07-24, 08:53
Ny dator (mobil), annat login-namn på den än din gamla, kör via annan VPN-tjänst och använd annat betalkort.
Om det är mobil så byt från iPhone till Android eller tvärtom.
Citera
2022-07-24, 10:10
De kanske använder ett busenkelt sätt att upptäcka att det är du igen. Många använder samma lösenord för att inte riskera glömma bort det. Då blir ju en enkel algoritm att se om ditt lösenord redan finns använt - även om det bara sparas i hashad form.
Citera
2022-07-24, 19:21
Citat:
Ursprungligen postat av sefipaw
Jag har två gratis protonmail-konton, ett skräpkonto och ett riktigt för allt annat. De senaste dagarna har mitt riktiga konto ofta varit oåtkomligt. "invalid user id" eller bara att sajten inte kan ladda. Fattar inte varför. Jag skickar sällan mejl, signar inte upp mig på sajter med mailen, och får aldrig mail från skumma ställen.

Protonmail hade problem ett par dagar där efter en uppdatering av sin egen serverprogramvara. Jag hade problem logga in och fick samma svar som du (jag har bara ett mailkonto…)
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in