Citat:
Ursprungligen postat av
Untitled0o
Vad har jag fått då? Jag var en av dom som gick på WOA-weekend. Vi var inte så många på plats men jag hade väldigt trevligt. Pratade med en 20-tal kvinnor i blandad ålder och med olika bakgrund om allt mellan himmel och jord, minglade, lyssnade på musik & blev bjuden på lite mat och ett par glas vin. Fick under kvällen två goodiebags. Ena med grejer från I am your sister med saker för nästan samma värde som mina "fula bilder". Den andra en väska med hårvård, kaffe, choklad, bok och lite annat smått och gått. Dagen efter bjöds det på frukost och yoga, vilket även det är trevligt.
Om jag nu måste räkna värdet av vad jag betalat kontra vad jag fått tillbaka (jag är ju trots allt inköpare i grunden och det är ju vad vi ändå gör) så skulle jag säga att mat, vin, frukost och yoga, två väskor, t-shirt och kepa, kaffe, hårprodukter etc faktiskt blir 1500:-
Och utöver det då, en väldigt trevlig kväll med fina personer. Och om jag då inte säljer dessa bilder för att "marknaden har rasat", gör det mig någonting? Nej.
Intressant att läsa din synvinkel! Roligt att höra från fler holders tycker jag. Jag tycker inte heller att bilderna är fula, vill jag tillägga eftersom det annars verkar vara en sanning i tråden att vi alla här hatar dem.
Sen är det säkert lätt att många av oss här blir lite väl raljanta ibland. För egen del är det för att jag är så trött på denna scam och på hur all kritik hanteras av Vanja och Niklas.
Jag har lite svårt för argumentet ”jag har tjänat på detta så jag ser inget fel med det”. Att du tjänat på det är ju på bekostnad av andras investeringar. Festen betalades med allas pengar och ett 20-tal av er cashade in gåvor som täckte upp ifall man endast köpt 1 NFT.
I alla pyramidspel finns det ett fåtal som kommer gå plus. Det är inget argument
för verksamheten.
Om du ser till hur projektet sålts in - tycker du att det är i linje av vad som levererats? Vanja har alltså skrivit rakt ut att folk inte borde sälja, för ”snart” kommer de vara värda sååå mycket mer.