2026-08-15, 13:50
Medlem
Vad jag menar är att dels om man har pengar så har man förhoppningsvis lite koll och markanden för dessa ntf’er hade redan om inte kraschat så fått sig en ordentlig käftsmäll men även så OM det nu funnits någon därute (jag tror det inte) som sagt att hen vill ta halva minten (men sedan backat ur) så är jag helt övertygad om att denne hade gått med på att med den journalist på SvD som skrev om detta konfirmera att historien var sann men krävt att få vara anonym
Då hade historien bekräftats-”investeraren” fått vara anonym och de som investerat fått en bekräftelse på att historien var sann-men icke!
Jag tror att paret började köra lite för fort och handskades lite som de ville med diverse sanningar (vilket de ju också erkänner med alla ”alla gjorde ju så” eller ”vi insåg inte att det var fel där och då”)
Slutligen verkar de inte vara de skarpaste knivarna i lådan-om de varit de hade de skött denna soppa MYCKET skickligare OCH kunna haft hedern i behåll till ett ringa pris…
Citera
2026-08-20, 10:51
Medlem
Undrar om senaste inlägget om eventuell ny dyr behandling tyder på att pengarna börjar sina ordentligt ? Är detta en soft launch för nästa projekt ? Men Vanja fortsätter ju posta inlägg från diverse resor så kanske inte ändå. Undrar om hon inte innerst inne gjort ett aktivt val att det är värt att stanna med Niklas pga det lönar sig ändå ekonomiskt än om hon skulle leva ensam eller med ny partner som inte lever på rika lilla mamma. Ingen av dem av ju behövt jobba på allvar senaste 15 åren eller vad är det ?
Citera
2026-08-27, 09:06
Medlem
pillifjongs avatar
Tänk er själva att sitta och posta i tid och otid som Vanja när man närmar sig 50, fan va cringe hela grejen är
Citera
2026-08-27, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillifjong
Tänk er själva att sitta och posta i tid och otid som Vanja när man närmar sig 50, fan va cringe hela grejen är

Jag vet, det måste vara ett av skämmigaste ”jobben” man kan ha som vuxen. Bloggare/influencer, sjukt pinsamt, signalerar att man är korkad och arbetsskygg.
Citera
Idag, 11:12
Medlem
Jag har skrivit det innan, vänta bara för snart kommer det ett hjärnträningsprogram. Detta är taktiskt av dem med alla inlägg och resor som N varit med på. De kommer snart vända sig till alla stackars människor som redan har ont om pengar men som är desperata efter att må bättre..

Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Undrar om senaste inlägget om eventuell ny dyr behandling tyder på att pengarna börjar sina ordentligt ? Är detta en soft launch för nästa projekt ? Men Vanja fortsätter ju posta inlägg från diverse resor så kanske inte ändå. Undrar om hon inte innerst inne gjort ett aktivt val att det är värt att stanna med Niklas pga det lönar sig ändå ekonomiskt än om hon skulle leva ensam eller med ny partner som inte lever på rika lilla mamma. Ingen av dem av ju behövt jobba på allvar senaste 15 åren eller vad är det ?
Citera
Idag, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drMunchhausen
Jag vet, det måste vara ett av skämmigaste ”jobben” man kan ha som vuxen. Bloggare/influencer, sjukt pinsamt, signalerar att man är korkad och arbetsskygg.

Får känslan av att de båda är otroligt arbetsskygga och mest startade eget för att de skulle slippa en "chef". För några uppskattade medarbetare tror jag inte de skulle vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in