Citat:
Jag tycker att du ska kontakta v och n och be om pengarna tillbaka!
Du menar att dom skrivit om metaverset i discorden? Är det i en låst kanal? I bloggen finns följande svar på en kommentar:
Vad gäller vårt Metaverse så är det mina och Niklas visioner som vi kommer att förverkliga, men absolut med input från vårt community. Jag t ex har alltid ÄLSKAT att spela VR-spel, men HATAT att det alltid måste finnas något troll man ska mörda/saker man måste samla på tid/skurkar som jagar en i dessa spel - att man liksom alltid måste vara jagad/stressad/på väg att bli dödad alt själv jaga/mörda ngt. 😆 Har länge önskat mig tevespel som enbart fokuserar på det vackra, på upplevelsen - utan stress.
Därför kommer de upplevelser vi erbjuder i vårt Metaverse att vara befriade från stress osv, och enbart fokusera på att den som befinner sig där ska må bra. Vi har t ex planer på att bygga upp en del av world of Alidias universum, och eftersom vi har varelser som kommer ifrån skogen, havet och himlen kommer vi ha upplevelser kopplade till de områdena - som man låser upp med sin NFT. I havet kommer vi erbjuda en upplevelse baserad på hav, i himlen kommer vi erbjuda en upplevelse baserad på luft/rymd osv. Som är vackra och utvecklar ens sinne, fokuserar på välmående och välbefinnande. 🧘🏽♀️
Metaversumet kommer att vara öppet för alla - men enbart holders kommer kunna t ex ta del av de låsta upplevelserna. Vi kommer också bygga en digital Hub (vår medlemsklubb) i Metaversum. Där kommer vi erbjuda workshops, event och konserter - dessa kommer också vara token locked, alltså enbart för holders. Det är visionen. 💞
Just nu håller vi på och pratar med olika Metaversearkitekter för att hitta någon/några som kan förverkliga visionen. Väldigt roligt, och väldigt spännande. Och vi är väldigt tidiga med detta, framförallt i Skandinavien men även i resten av världen som inte heller kommit så långt på just Metaversebiten.
Vanja påstår att hon älskar vr spel, vilket skämt. Jag har läst hennes blogg i flera år och har aldrig sett henne nämna vr spel i något sammanhang öht.
Och på detta verkar det som att det ska skapas något eget, väldigt orealistiskt är min bedömning.
: