Citat:
Ursprungligen postat av
Djimmie
Har ungefär lika mkt med att förstå saker teoretiskt inom detta område som att praktiskt starta företag inom byggbranschen.
snälla, alla. snälla lyssna på mig. liksom-fb är en skojare, han tar saker andra skriver och gör det till att han har full koll på ämnet men han fattar ingenting, han är någon jävla speciell typ av skojare....han kommer köra hela vägen in i väggen, för han kommer inte ge sig...det kallas för kognitiv dissonans....liksom-fb befinner sig i ett sånt jävla chockat stadie efter bostäderna går ner med -20% hela hans världsbild har kollapsat, likaså foxxi och flanders. snälla jag ber er alla, ignorera dom här jävla skojarna och IDIOT bolånetorskar-ÄCKEL millenials och övrigt smuts, skit i om jag predikar eller inte, alla ser att det är något grovt jävla fel på dom här idioterna jävligt högljudda när marknaden gick upp men nu jävlar kommer deras riktiga jag fram. man måste inse att dom här jävla idioterna inte kommer att fatta att dom har fel om allt snälla, alla, sluta ge liksom-fb och IDIOT BLT WANNABE SOMETHING NARCISSIST SVINEN uppmärksamet! nu är det enda målet att dra ner dom här jävla svinen ner i skiten och skratta åt dom, så att dom får smaka på sin egen jävla medicin! alla, från och med nu. jag börjar!