Citat:
Ursprungligen postat av
PersonalSeasoning
Att många tjejer skulle bli rädda för och bortskrämda ifall en ful kille skulle ha denna fetisch är förståeligt, men säg att en kille som är 10:a skulle vilja att ni pruttade honom i ansiktet eller munnen. Skulle ni då tänka att även om ni själva inte tänder på det kunna stå ut med hans pruttfetisch för att han är såpass snygg?
Hur snygg måste killen vara för att ni skulle kunna stå ut med den, förutsatt att ni själva inte faktiskt tänder på det vilket är ovanligt men ännu trevligare

Jag förstår helt och fullt din frågeställning och tes, men jag tror inte att det spelar ngn roll. Jag tror att connection är av mkt större betydelse.
10 poängare kan vara riktiga våp de med och kommer inte undan med en pissig persinlighet eller ett avsaknat intellekt. Nä, ska jag krypa under skinnet på någon så är ovanstående av största vikt och utseende sekundärt.
Jag tycker att det är rättså spännande med normbrytande fetischer och hade välkomnat detta hos min pojkvän. Jag tycker att ärlighet och transparens är jävligt sexigt.