• 1
  • 2
2022-07-09, 20:44
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Att många tjejer skulle bli rädda för och bortskrämda ifall en ful kille skulle ha denna fetisch är förståeligt, men säg att en kille som är 10:a skulle vilja att ni pruttade honom i ansiktet eller munnen. Skulle ni då tänka att även om ni själva inte tänder på det kunna stå ut med hans pruttfetisch för att han är såpass snygg?

Hur snygg måste killen vara för att ni skulle kunna stå ut med den, förutsatt att ni själva inte faktiskt tänder på det vilket är ovanligt men ännu trevligare
Citera
2022-07-09, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonalSeasoning
Att många tjejer skulle bli rädda för och bortskrämda ifall en ful kille skulle ha denna fetisch är förståeligt, men säg att en kille som är 10:a skulle vilja att ni pruttade honom i ansiktet eller munnen. Skulle ni då tänka att även om ni själva inte tänder på det kunna stå ut med hans pruttfetisch för att han är såpass snygg?

Hur snygg måste killen vara för att ni skulle kunna stå ut med den, förutsatt att ni själva inte faktiskt tänder på det vilket är ovanligt men ännu trevligare

Ja lätt skulle skratta och göra de hela tiden , om han inte v helt knäpp utanför denna prutt fetish hihi 🤪
Citera
2022-07-09, 20:54
Medlem
Citat:

Det handlar väldigt lite om utseende och väldigt mycket mer om vem som frågar.
Faktiskt.
Å andra sidan vore det väldigt najs att släppa en rejäl jävla brakprutt i fejset på nästan vilken snoppbärare som helst.
Citera
2022-07-09, 20:57
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinfascist
Faktiskt.
Å andra sidan vore det väldigt najs att släppa en rejäl jävla brakprutt i fejset på nästan vilken snoppbärare som helst.
Du verkar ha en grej för att fisa män i ansiktet. Då borde ju det här bli en perfekt match så att säga
Citera
2022-07-09, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Du verkar ha en grej för att fisa män i ansiktet. Då borde ju det här bli en perfekt match så att säga
Nej.
MEN!
Om en man lyckas tillfredsställa mig så kan jag absolut fisa honom i ansiktet som tack för den orala orgasmen.
Citera
2022-07-09, 21:01
Medlem
Clas.Ohlsson.453s avatar
Citat:
Nej.
MEN!
Om en man lyckas tillfredsställa mig så kan jag absolut fisa honom i ansiktet som tack för den orala orgasmen.
Låter som en bra kompromiss tror nog deg hade fungerat!
Citera
2022-07-09, 21:02
Medlem
Citat:
Faktiskt.
Vet en snubbe som fick pröjs för att bajsa på en brud, hon gillade det och han fick pröjs.
Citera
2022-07-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Låter som en bra kompromiss tror nog deg hade fungerat!
Pfft! Män är exakt NOLL bra när det gäller oral tillfredsställelse så du får i så fall vänta jävligt länge på min prutt i ditt fejs!
Citera
2022-07-09, 21:08
Medlem
LeCastles avatar
Det handlar inte om det yttre. Snarare att man har psykiska problem.
Citera
2022-07-09, 21:21
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det handlar inte om det yttre. Snarare att man har psykiska problem.

Stor myt! Det är många vanliga Svenssonkillar som har denna fetisch men håller den hemlig. Att du stött på "creeps" som utmärker sig är ingen bra representation. Jag är helt frisk, har ett normalt jobb och har många vänner. Det är inget fel på mig.

Tänk dig den absolut snyggaste killen du vet.
Många tjejer tycker att Ryan Gosling är snygg och placerar honom som en 10:a eller mer. Tänk dig att han skulle få dig att njuta och ha riktigt bra sex med dig men bara ville att du skulle prutta på honom (annars skulle du inte få ligga med honom alls). Skulle du verkligen säga nej till att prutta på Ryan Gosling då?
Citera
2022-07-09, 22:10
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:

Jag förstår helt och fullt din frågeställning och tes, men jag tror inte att det spelar ngn roll. Jag tror att connection är av mkt större betydelse.

10 poängare kan vara riktiga våp de med och kommer inte undan med en pissig persinlighet eller ett avsaknat intellekt. Nä, ska jag krypa under skinnet på någon så är ovanstående av största vikt och utseende sekundärt.

Jag tycker att det är rättså spännande med normbrytande fetischer och hade välkomnat detta hos min pojkvän. Jag tycker att ärlighet och transparens är jävligt sexigt.
Citera
2022-07-09, 22:24
Medlem
Efter att ha läst den här tråden börjar jag fatta det oundvikliga..att det normala håller på att bli onormalt!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in