2022-07-09, 23:10
Medlem
HLundborgs avatar
Herregud, låt isarna smälta, syndafloden kan inte komma tidigt nog.
Citera
2022-07-09, 23:17
Medlem
flugornass avatar
Jag tänker mig i min fantasi att han kan se ut som fan själv, bara han har en pruttfetisch.
Gud så blöt jag blev nu, tänk att få prutta på Ernst Kirchsteiger när han kommer in från trädgårdslandet skitig men kåt och viskar fis på mig NU!
Är det här normalt?
Citera
2022-07-09, 23:30
Medlem
Jag föreställer mig att om killen var ful skulle de skämmas mindre
Citera
2022-07-10, 01:09
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
Jag föreställer mig att om killen var ful skulle de skämmas mindre

Tjejer är snarare helt ointresserade av samt äcklade av fula killar. En ful kille med pruttfetisch men med noll social kompetens som denna har ingen chans
https://www.youtube.com/watch?v=FyP5DSXPPBE

Logiskt sett borde en kille som tjejen tycker är snygg ha större chans. Frågan är bara exakt hur snygg han måste vara för att få tjejen att acceptera att hon ska prutta på honom.
Citera
2022-07-10, 11:18
Medlem
xposures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonalSeasoning
Stor myt! Det är många vanliga Svenssonkillar som har denna fetisch men håller den hemlig. Att du stött på "creeps" som utmärker sig är ingen bra representation. Jag är helt frisk, har ett normalt jobb och har många vänner. Det är inget fel på mig.

Tänk dig den absolut snyggaste killen du vet.
Många tjejer tycker att Ryan Gosling är snygg och placerar honom som en 10:a eller mer. Tänk dig att han skulle få dig att njuta och ha riktigt bra sex med dig men bara ville att du skulle prutta på honom (annars skulle du inte få ligga med honom alls). Skulle du verkligen säga nej till att prutta på Ryan Gosling då?

Vad råkade du ut för pruttrelaterade saker i din barndom som gjorde att du blev såhär?
Ifrågasatte en kille som hade en liknande fetisch.
Han insåg att han hade en extremt sträng mamma som blev fly förbannad om han pruttade någon annanstans än inne på badrummet.
Och därför ville han att en tjej skulle fisa honom i munnen.
Något liknande som hände dig i barndomen?
Citera
2022-07-10, 21:27
Bannlyst
Citat:
Tjejer är snarare helt ointresserade av samt äcklade av fula killar. En ful kille med pruttfetisch men med noll social kompetens som denna har ingen chans
https://www.youtube.com/watch?v=FyP5DSXPPBE

Logiskt sett borde en kille som tjejen tycker är snygg ha större chans. Frågan är bara exakt hur snygg han måste vara för att få tjejen att acceptera att hon ska prutta på honom.

Är det ful eller "noll social kompetens"? Jag har sett betydligt fulare män än så få till det. Det stora felet med den där typen är, som många påpekar i kommentarsfältet, att han sitter och äter på den där jävla kakan medan han berättar om fetischen.
Citera
2022-07-10, 21:31
Medlem
Citat:
Att många tjejer skulle bli rädda för och bortskrämda ifall en ful kille skulle ha denna fetisch är förståeligt, men säg att en kille som är 10:a skulle vilja att ni pruttade honom i ansiktet eller munnen. Skulle ni då tänka att även om ni själva inte tänder på det kunna stå ut med hans pruttfetisch för att han är såpass snygg?

Hur snygg måste killen vara för att ni skulle kunna stå ut med den, förutsatt att ni själva inte faktiskt tänder på det vilket är ovanligt men ännu trevligare

Spelar ingen roll hur killen ser ut. Jag skulle direkt tänka att han är psyksjuk, ett äckel och lägga benen på ryggen. Sorry men din fetisch går nog inte hem hos många tjejer, om några. Prostituerade kanske skulle ställa upp mot betalning. Tror inte det finns nån som vill göra det gratis i alla fall.
Citera
2022-07-11, 07:28
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinfascist
Pfft! Män är exakt NOLL bra när det gäller oral tillfredsställelse så du får i så fall vänta jävligt länge på min prutt i ditt fejs!

Du verkar vara en sån där militant truck-flata med kort frisyr och näsring, en sån som pratar med tillgjord djup röst och går med armarna utåt o försöker se biff ut men egentligen bara är tjocksmal.
Kanske en ful sportkeps med alldeles för mkt böj på skärmen. En prutt i fejset hade jag gärna släppt från mina håriga skinkor
Citera
2022-07-11, 07:31
Medlem
LustigaKurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinfascist
Det handlar väldigt lite om utseende och väldigt mycket mer om vem som frågar.
Faktiskt.
Å andra sidan vore det väldigt najs att släppa en rejäl jävla brakprutt i fejset på nästan vilken snoppbärare som helst.

en snygg brud pissade i munnen på mig en gång
Citera
2022-07-11, 22:43
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Är det ful eller "noll social kompetens"? Jag har sett betydligt fulare män än så få till det. Det stora felet med den där typen är, som många påpekar i kommentarsfältet, att han sitter och äter på den där jävla kakan medan han berättar om fetischen.

Fast Joel Kinnaman skulle ha betydligt större chans än honom att få en tjej att prutta honom i ansiktet.
Tjejer verkar acceptera det mer ifall killar som de tycker är snygga har fetischer.
Citera
2022-07-12, 17:24
Bannlyst
Citat:
Fast Joel Kinnaman skulle ha betydligt större chans än honom att få en tjej att prutta honom i ansiktet.
Tjejer verkar acceptera det mer ifall killar som de tycker är snygga har fetischer.

Jag var tvungen att googla den där Joel Kinnaman. Ser inte att han är supersnygg.

Han i videon är en tönt som sitter och äter på något jävla bakverk på ett osmakligt sätt. Det är det absolut främsta skälet till att han inte får något.
Citera
2022-07-13, 22:15
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Nä, jag tycker det är snobberi att det måste vara en snygg kille som blir pruttad i ansiktet. Jag skulle gärna prutta vilken kille som helst i ansiktet, bara förhållandena var de rätta!

Fast är det inte mycket hetare om en ful tjej pruttar en snygg kille i ansiktet?

Säg såhär: en fåfäng 10 kille som gjort hela Patrik Bateman morgonritualen ligger och väntar på att få en jordbubbeluktande tjejfis i ansiktet av sin snygga flickvän. MEN, han vet inte att flickvännens kompis, som är Skånsk mästarinna i kulstötning, har suttit i garderoben och laddat upp med vita bönor hela förmiddagen! Så plötsligt rusar hon ut, sätter sig på 10 killens ansikte och lägger av en fruktansvärd brakfis så att hans 1500:- frisyr fladdrar i vinden!

//FCR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in