2024-04-29, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Du stller frgan som om det vore ett faktum att bara vaccinerade fr "turbocancer". Det r det inte. Det r ju bara Utes pstende. Som hon inte kan bevisa. Bara snack.

Om hon nu har data som visar att just vaccinerade fr "turbocancer", varfr lgger hon inte ngra timmar p att skriva en rapport, med all data inkluderad, som visar detta? Det vore ju sprngstoff!
Istllet sitter hon bara i konspirationspoddar med kufar p Youtube och dylikt och babblar om att "jag tycker mig se...", "det verkar som att.." bla bla
Fram med data d!

Fast om det hr nya explosiva "turbocancern" har dykt upp hos hennes brstcancerpatienter, varfr syns den d inte i statistiken? Typ 90% r ju nd vaccinerade. Det borde ju ge skyhgt utslag i statistiken.
Nej, istllet MINSKAR brstcancerfallen stadigt.
S pass att nr Ute skulle presentera en rapport om den kande turbocancern s fick hon dra till med att brstcancerfallen visst minskar, med de borde ha minskat NNU mer och drfr kan man sga att det r en kning... Denna pinsamma artikel gr inte lngre att hitta p Lkaruppropets hemsida, dr den frst postades 2022.

Till rga p allt sysslar Ute ven med pseudovetenskapen homeopati.

S, din frga r felstlld.
Frgan borde istllet vara: Varfr i hela fridens namn ska man lita p Ute?
Frdelen med "preudovetenskapen" homeopati r att den inte orsakar turbocancer...
Citera
2024-04-29, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
"Konspirationstomte", "lille vn", "oerhrt trasiga intelligens". 🤣
Varfr frklarar du inte istllet varfr ovaccinerade r frskonade frn det som i den hr trden kallas fr turbocancer?

Bara snack, visa datan och forskningen p det istllet.
Du, sanning och fakta i samma mening kommer troligen aldrig ske.
Citera
2024-04-29, 22:38
Medlem
Citat:
Frdelen med "preudovetenskapen" homeopati r att den inte orsakar turbocancer...

Kan bero p att de likt konspirationer krvs oerhrt korkade mnniskor som tror p dem.

Citat:
I Sverige sljs homeopatiska lkemedel fr drygt 30 miljoner varje r.
En ny studie dmer helt ut homeopati som behandlingsmetod, skriver Svenska Dagbladet.
Hoppfulla sjuka skulle lika grna kunna ta sockerpiller, menar forskarna

https://www.aftonbladet.se/halsa/a/4...m-sockerpiller
Citera
2024-04-30, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homogeneous-Evil
Kan bero p att de likt konspirationer krvs oerhrt korkade mnniskor som tror p dem.

https://www.aftonbladet.se/halsa/a/4...m-sockerpiller
"30 miljoner"! Big Pharma... "hold my beer." 🍺🤣
Hur mnga MILJARDER gav vi p vrdelsa farliga "vaccin"? Och vad fick vi fr det? Jo, Covid-19 nd... plus en hel bukett med mer eller mindre otrevliga biverkningar varav den hr trden gnas t den mindre trevliga biverkningen som i folkmun kallas fr Turbocancer... 🤢🤮
Senast redigerad av Dick-Jerker 2024-04-30 kl. 06:09.
Citera
2024-04-30, 07:53
Medlem
Citat:
"30 miljoner"! Big Pharma... "hold my beer." 🍺🤣
Hur mnga MILJARDER gav vi p vrdelsa farliga "vaccin"? Och vad fick vi fr det? Jo, Covid-19 nd... plus en hel bukett med mer eller mindre otrevliga biverkningar varav den hr trden gnas t den mindre trevliga biverkningen som i folkmun kallas fr Turbocancer... 🤢🤮

Du verkar trgare n vanligt 😹
Beror det p ngon NPF s kan jag frska frklara annorlunda.
Att jmfra biverkningar av en medicin som r verksam med hokuspokus som inte ens r verksamt och pst att den ena har mer biverkning n den andra, svrt att avgra ditt mentala tillstnd dr lille vn.

Men vi vet ju vem du r nu, hur du frsker vrida fakta.

Du tycker pengarna spelar roll i detta med att du pstr homeopati r verksamt?
Homeopatiska behandlingar ddar fler per r (eftersom de fr patienten att avst verksam behandling) n vad ngon medicin ngonsin har gjort hittills.

Har du ens en liten studie som visar att vaccin orsakar cancer s lnkar du in den hr, den ska vara peer reviewed och publicerad. Det vill sga att den inte ska komma frn ngra konspiratoriska kllor, tror lille vnnen att den mentala kapaciteten klarar detta?
Citera
2024-04-30, 09:16
Medlem
Citat:
Har du ens en liten studie som visar att vaccin orsakar cancer s lnkar du in den hr, den ska vara peer reviewed och publicerad.
Du slnger dig med uttryck som "Du verkar trgare n vanligt", "NPF", " ditt mentala tillstnd dr lille vn", "tror lille vnnen att den mentala kapaciteten klarar detta?"... och i nsta stund tror du att du kan diktera villkoren fr hur diskussionen i en Flashbacktrd skall fras... PRICELESS! Jag bestmmer sjlv vad jag lnkar till... inte du! Big Pharma har INGET intresse av att finansiera peer reviewed studier som kommer stlla de cancereframkallande "vaccinen" i dlig dager... d'uh!

Hur r det nu... Johnson & Johnson fick ju betala miljardbter eftersom deras babypuder kan orsaka cancer... det r ett konstaterat faktum. Hur mnga decennier tog det frn det att anklagelserna kom tills dess att domen fll? Finns det ens peer reviewed studier p att Johnson & Johnsons babypuder kan orsaka cancer?

Sjlv kommer jag INTE vnta p att peer reviewed studier (som kan komma att drja) visar att "vaccinen" bl.a. r cancerframkallande utan jag kommer fortstta hlla mig informerad genom att flja lkare och forskare p t.ex. 𝕏 som inte censurerar lika hrt som en del andra sociala plattformar. Kom ven ihg att cancern bara r ett av alla problem orsakade av "vaccinen" att hlla gonen p.

PS.
"TURBO CANCER Literature is growing rapidly - 6 new COVID-19 Vaccine Turbo Cancer papers published in April 2024 - 26 total"
https://makismd.substack.com/p/turbo...ure-is-growing
Senast redigerad av Dick-Jerker 2024-04-30 kl. 09:58.
Citera
2024-04-30, 14:40
Medlem
Citat:
Du slnger dig med uttryck som "Du verkar trgare n vanligt", "NPF", " ditt mentala tillstnd dr lille vn", "tror lille vnnen att den mentala kapaciteten klarar detta?"... och i nsta stund tror du att du kan diktera villkoren fr hur diskussionen i en Flashbacktrd skall fras... PRICELESS! Jag bestmmer sjlv vad jag lnkar till... inte du! Big Pharma har INGET intresse av att finansiera peer reviewed studier som kommer stlla de cancereframkallande "vaccinen" i dlig dager... d'uh!

Hur r det nu... Johnson & Johnson fick ju betala miljardbter eftersom deras babypuder kan orsaka cancer... det r ett konstaterat faktum. Hur mnga decennier tog det frn det att anklagelserna kom tills dess att domen fll? Finns det ens peer reviewed studier p att Johnson & Johnsons babypuder kan orsaka cancer?

Sjlv kommer jag INTE vnta p att peer reviewed studier (som kan komma att drja) visar att "vaccinen" bl.a. r cancerframkallande utan jag kommer fortstta hlla mig informerad genom att flja lkare och forskare p t.ex. 𝕏 som inte censurerar lika hrt som en del andra sociala plattformar. Kom ven ihg att cancern bara r ett av alla problem orsakade av "vaccinen" att hlla gonen p.

PS.
"TURBO CANCER Literature is growing rapidly - 6 new COVID-19 Vaccine Turbo Cancer papers published in April 2024 - 26 total"
https://makismd.substack.com/p/turbo...ure-is-growing

Snabbt kollat, ingen av de r peer reviewed s NPF dicken klarade allts inte svara p en enkel frga eller saknar terigen substans fr sina vilda fantasier p Flashback.
Vill lille vnnen vara vnlig och presentera vart dessa ska vara publicerade?

Helt ok att du tror p tomtar, troll och homeopati men avst frn att sprida dina frvridna tankar.
Citera
2024-04-30, 14:46
Medlem
Citat:
Snabbt kollat, ingen av de r peer reviewed s NPF dicken klarade allts inte svara p en enkel frga eller saknar terigen substans fr sina vilda fantasier p Flashback.
Vill lille vnnen vara vnlig och presentera vart dessa ska vara publicerade?

Helt ok att du tror p tomtar, troll och homeopati men avst frn att sprida dina frvridna tankar.
Hehe... jag skriver ett inlgg om varfr peer reviewed studier lr drja och s svarar du med att att studierna jag lnkade till inte r peer reviewed.

Litar du p t.ex. Pfizer? Tycker du att de verkar vara ett plitligt fretag?
Senast redigerad av Dick-Jerker 2024-04-30 kl. 14:50.
Citera
2024-04-30, 16:12
Medlem
Citat:
Hehe... jag skriver ett inlgg om varfr peer reviewed studier lr drja och s svarar du med att att studierna jag lnkade till inte r peer reviewed.

Litar du p t.ex. Pfizer? Tycker du att de verkar vara ett plitligt fretag?

Jag bad om peer reviewed och du kommer med motsatsen, kan ju bero p den mentala nivn du befinner dig p.

Allt r mer trovrdigt n ditt skitsnack om det sger dig ngot?
terkom nr du har ett enda trovrdigt bevis p det du rapar ut ur rva.
Citera
2024-04-30, 16:34
Medlem
Citat:
Jag bad om peer reviewed och du kommer med motsatsen, kan ju bero p den mentala nivn du befinner dig p.

Allt r mer trovrdigt n ditt skitsnack om det sger dig ngot?
terkom nr du har ett enda trovrdigt bevis p det du rapar ut ur rva.
Det r inte MITT "skitsnack"...LOL! Det r lkare/forskare som sger detta. Att du r lttlurad och lter dig luras av Big Pharma-kartellens lgner r bara tragiskt. (svida du inte jobbar fr dem) 😉

Hur var det nu... Litar du p t.ex. Pfizer? Tycker du att de verkar vara ett plitligt fretag?
Citera
2024-04-30, 17:18
Medlem
Ny studie som sger sig visa hur mRNA-vacciner orsakar cancer:
Oncogenesis and autoimmunity as a result of mRNA COVID-19 vaccination

Anthony M Kyriakopoulos(1), Greg Nigh(2), Peter A McCullough(3), and Stephanie Seneff(4)

(1)Nasco AD Biotechnology Laboratory, Department of Research and Development, Sachtouri 11, 18536, Piraeus, Greece
(2)Immersion Health, Portland, OR 97214, USA
(3)McCullough Foundation, Dallas TX 75201 USA
4Computer Science and Artificial Intelligence Laboratory, Massachusetts Institute of Technology, ambridge MA 02139 USA

April 23, 2024

Abstract

Google verstt
Nr ett antigen stimulerar immunsystemet utvecklas specifika T-regulatoriska (Treg) och T-effektorer (Teff) subpopulationer frn naıva T-celler. Treg-cellpopulationen kommer att producera minnes-Treg-celler (mTreg) mot det specifika antigenet. En olmplig homeostatisk balans mellan Teff-, Treg- och mTreg-celler kan styra immunsystemet mot antingen cancer eller autoimmunitet. Nr cancer r nrvarande undertrycker Treg-celler antitumrimmunitet, och nr cancer r frnvarande spelar Treg-celler den frdelaktiga rollen att frhindra utvecklingen av autoimmunitet. I denna recension analyserar vi Treg-svar efter SARS-CoV-2 mRNA-vaccination och hittar distinkta patologiska svar under olika frhllanden. Hos cancerpatienter beror graden av sjukdomsprogression p cancerstatus vid vaccinationstillfllet och vilken typ av cancerbehandling de fr samtidigt. Vi antar att migration av cirkulerande dendritiska celler och mTreg-celler tillbaka till tymus accelererar tymusinvolution, en direkt orsak till immunosenscens. Sammanfattningsvis kan Treg-svaren som produceras efter mRNA-vaccination och det efterfljande mRNA-kodade SARS-CoV-2-spikproteinuttrycket leda till en skadlig inverkan p immunsystemet hos vaccinerade, och efterfljande accelererad utveckling av cancer och autoimmun sjukdom. Dessa mekanismer verensstmmer med bde epidemiologiska fynd och fallrapporter.

https://d197for5662m48.cloudfront.ne...7d173c7e11.pdf
Kanske lite tidigt att diskutera studien givet att den helt nyss har publicerats som pre-print, men lgger in den nd som referens.
Citera
2024-04-30, 18:41
Medlem
Citat:
Det r inte MITT "skitsnack"...LOL! Det r lkare/forskare som sger detta. Att du r lttlurad och lter dig luras av Big Pharma-kartellens lgner r bara tragiskt. (svida du inte jobbar fr dem) 😉

Hur var det nu... Litar du p t.ex. Pfizer? Tycker du att de verkar vara ett plitligt fretag?

Allt r som sagt mnga gnger mer plitligt n dig och din dynga du far med 😀
Du pstr att det som de icke verifierad rapporterna sger r sant s ansvaret fr det ligger ju p dig.
Tvivlar p att du lille fjant har lst ens en av dem fr d hade du hittat en del oegentligheter och felaktigheter.

Min arbetsplats har ver 21000 anstllda och samtliga r vaccinerade minst 3 gnger och inte en enda har ftt det phittade ordet turbocancer. Hur vanligt tycker du att det r i s fall, du som verkar veta saker ingen annan mer n de som drar saker ur rven och presenterar som fakta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in