Citat:
Fördelen med "preudovetenskapen" homeopati är att den inte orsakar turbocancer...
Du ställer frågan som om det vore ett faktum att bara vaccinerade får "turbocancer". Det är det inte. Det är ju bara Utes påstående. Som hon inte kan bevisa. Bara snack.
Om hon nu har data som visar att just vaccinerade får "turbocancer", varför lägger hon inte några timmar på att skriva en rapport, med all data inkluderad, som visar detta? Det vore ju sprängstoff!
Istället sitter hon bara i konspirationspoddar med kufar på Youtube och dylikt och babblar om att "jag tycker mig se...", "det verkar som att.." bla bla
Fram med data då!
Fast om det här nya explosiva "turbocancern" har dykt upp hos hennes bröstcancerpatienter, varför syns den då inte i statistiken? Typ 90% är ju ändå vaccinerade. Det borde ju ge skyhögt utslag i statistiken.
Nej, istället MINSKAR bröstcancerfallen stadigt.
Så pass att när Ute skulle presentera en rapport om den ökande turbocancern så fick hon dra till med att bröstcancerfallen visst minskar, med de borde ha minskat ÄNNU mer och därför kan man säga att det är en ökning...
Denna pinsamma artikel går inte längre att hitta på Läkaruppropets hemsida, där den först postades 2022.
Till råga på allt sysslar Ute även med pseudovetenskapen homeopati.
Så, din fråga är felställd.
Frågan borde istället vara: Varför i hela fridens namn ska man lita på Ute?
Om hon nu har data som visar att just vaccinerade får "turbocancer", varför lägger hon inte några timmar på att skriva en rapport, med all data inkluderad, som visar detta? Det vore ju sprängstoff!
Istället sitter hon bara i konspirationspoddar med kufar på Youtube och dylikt och babblar om att "jag tycker mig se...", "det verkar som att.." bla bla
Fram med data då!
Fast om det här nya explosiva "turbocancern" har dykt upp hos hennes bröstcancerpatienter, varför syns den då inte i statistiken? Typ 90% är ju ändå vaccinerade. Det borde ju ge skyhögt utslag i statistiken.
Nej, istället MINSKAR bröstcancerfallen stadigt.
Så pass att när Ute skulle presentera en rapport om den ökande turbocancern så fick hon dra till med att bröstcancerfallen visst minskar, med de borde ha minskat ÄNNU mer och därför kan man säga att det är en ökning...
Denna pinsamma artikel går inte längre att hitta på Läkaruppropets hemsida, där den först postades 2022.Till råga på allt sysslar Ute även med pseudovetenskapen homeopati.
Så, din fråga är felställd.
Frågan borde istället vara: Varför i hela fridens namn ska man lita på Ute?