2024-04-29, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Du ställer frågan som om det vore ett faktum att bara vaccinerade får "turbocancer". Det är det inte. Det är ju bara Utes påstående. Som hon inte kan bevisa. Bara snack.

Om hon nu har data som visar att just vaccinerade får "turbocancer", varför lägger hon inte några timmar på att skriva en rapport, med all data inkluderad, som visar detta? Det vore ju sprängstoff!
Istället sitter hon bara i konspirationspoddar med kufar på Youtube och dylikt och babblar om att "jag tycker mig se...", "det verkar som att.." bla bla
Fram med data då!

Fast om det här nya explosiva "turbocancern" har dykt upp hos hennes bröstcancerpatienter, varför syns den då inte i statistiken? Typ 90% är ju ändå vaccinerade. Det borde ju ge skyhögt utslag i statistiken.
Nej, istället MINSKAR bröstcancerfallen stadigt.
Så pass att när Ute skulle presentera en rapport om den ökande turbocancern så fick hon dra till med att bröstcancerfallen visst minskar, med de borde ha minskat ÄNNU mer och därför kan man säga att det är en ökning... Denna pinsamma artikel går inte längre att hitta på Läkaruppropets hemsida, där den först postades 2022.

Till råga på allt sysslar Ute även med pseudovetenskapen homeopati.

Så, din fråga är felställd.
Frågan borde istället vara: Varför i hela fridens namn ska man lita på Ute?
Fördelen med "preudovetenskapen" homeopati är att den inte orsakar turbocancer...
Citera
2024-04-29, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
"Konspirationstomte", "lille vän", "oerhört trasiga intelligens". 🤣
Varför förklarar du inte istället varför ovaccinerade är förskonade från det som i den här tråden kallas för turbocancer?

Bara snack, visa datan och forskningen på det istället.
Du, sanning och fakta i samma mening kommer troligen aldrig ske.
Citera
2024-04-29, 22:38
Medlem
Citat:
Fördelen med "preudovetenskapen" homeopati är att den inte orsakar turbocancer...

Kan bero på att de likt konspirationer krävs oerhört korkade människor som tror på dem.

Citat:
I Sverige säljs homeopatiska läkemedel för drygt 30 miljoner varje år.
En ny studie dömer helt ut homeopati som behandlingsmetod, skriver Svenska Dagbladet.
Hoppfulla sjuka skulle lika gärna kunna äta sockerpiller, menar forskarna

https://www.aftonbladet.se/halsa/a/4...m-sockerpiller
Citera
2024-04-30, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homogeneous-Evil
Kan bero på att de likt konspirationer krävs oerhört korkade människor som tror på dem.

https://www.aftonbladet.se/halsa/a/4...m-sockerpiller
"30 miljoner"! Big Pharma... "hold my beer." 🍺🤣
Hur många MILJARDER gav vi på värdelösa farliga "vaccin"? Och vad fick vi för det? Jo, Covid-19 ändå... plus en hel bukett med mer eller mindre otrevliga biverkningar varav den här tråden ägnas åt den mindre trevliga biverkningen som i folkmun kallas för Turbocancer... 🤢🤮
Senast redigerad av Dick-Jerker 2024-04-30 kl. 06:09.
Citera
2024-04-30, 07:53
Medlem
Citat:
"30 miljoner"! Big Pharma... "hold my beer." 🍺🤣
Hur många MILJARDER gav vi på värdelösa farliga "vaccin"? Och vad fick vi för det? Jo, Covid-19 ändå... plus en hel bukett med mer eller mindre otrevliga biverkningar varav den här tråden ägnas åt den mindre trevliga biverkningen som i folkmun kallas för Turbocancer... 🤢🤮

Du verkar trögare än vanligt 😹
Beror det på någon NPF så kan jag försöka förklara annorlunda.
Att jämföra biverkningar av en medicin som är verksam med hokuspokus som inte ens är verksamt och påstå att den ena har mer biverkning än den andra, svårt att avgöra ditt mentala tillstånd där lille vän.

Men vi vet ju vem du är nu, hur du försöker vrida fakta.

Du tycker pengarna spelar roll i detta med att du påstår homeopati är verksamt?
Homeopatiska behandlingar dödar fler per år (eftersom de får patienten att avstå verksam behandling) än vad någon medicin någonsin har gjort hittills.

Har du ens en liten studie som visar att vaccin orsakar cancer så länkar du in den här, den ska vara peer reviewed och publicerad. Det vill säga att den inte ska komma från några konspiratoriska källor, tror lille vännen att den mentala kapaciteten klarar detta?
Citera
2024-04-30, 09:16
Medlem
Citat:
Har du ens en liten studie som visar att vaccin orsakar cancer så länkar du in den här, den ska vara peer reviewed och publicerad.
Du slänger dig med uttryck som "Du verkar trögare än vanligt", "NPF", " ditt mentala tillstånd där lille vän", "tror lille vännen att den mentala kapaciteten klarar detta?"... och i nästa stund tror du att du kan diktera villkoren för hur diskussionen i en Flashbacktråd skall föras... PRICELESS! Jag bestämmer själv vad jag länkar till... inte du! Big Pharma har INGET intresse av att finansiera peer reviewed studier som kommer ställa de cancereframkallande "vaccinen" i dålig dager... d'uh!

Hur är det nu... Johnson & Johnson fick ju betala miljardböter eftersom deras babypuder kan orsaka cancer... det är ett konstaterat faktum. Hur många decennier tog det från det att anklagelserna kom tills dess att domen föll? Finns det ens peer reviewed studier på att Johnson & Johnsons babypuder kan orsaka cancer?

Själv kommer jag INTE vänta på att peer reviewed studier (som kan komma att dröja) visar att "vaccinen" bl.a. är cancerframkallande utan jag kommer fortsätta hålla mig informerad genom att följa läkare och forskare på t.ex. 𝕏 som inte censurerar lika hårt som en del andra sociala plattformar. Kom även ihåg att cancern bara är ett av alla problem orsakade av "vaccinen" att hålla ögonen på.

PS.
"TURBO CANCER Literature is growing rapidly - 6 new COVID-19 Vaccine Turbo Cancer papers published in April 2024 - 26 total"
https://makismd.substack.com/p/turbo...ure-is-growing
Senast redigerad av Dick-Jerker 2024-04-30 kl. 09:58.
Citera
2024-04-30, 14:40
Medlem
Citat:
Du slänger dig med uttryck som "Du verkar trögare än vanligt", "NPF", " ditt mentala tillstånd där lille vän", "tror lille vännen att den mentala kapaciteten klarar detta?"... och i nästa stund tror du att du kan diktera villkoren för hur diskussionen i en Flashbacktråd skall föras... PRICELESS! Jag bestämmer själv vad jag länkar till... inte du! Big Pharma har INGET intresse av att finansiera peer reviewed studier som kommer ställa de cancereframkallande "vaccinen" i dålig dager... d'uh!

Hur är det nu... Johnson & Johnson fick ju betala miljardböter eftersom deras babypuder kan orsaka cancer... det är ett konstaterat faktum. Hur många decennier tog det från det att anklagelserna kom tills dess att domen föll? Finns det ens peer reviewed studier på att Johnson & Johnsons babypuder kan orsaka cancer?

Själv kommer jag INTE vänta på att peer reviewed studier (som kan komma att dröja) visar att "vaccinen" bl.a. är cancerframkallande utan jag kommer fortsätta hålla mig informerad genom att följa läkare och forskare på t.ex. 𝕏 som inte censurerar lika hårt som en del andra sociala plattformar. Kom även ihåg att cancern bara är ett av alla problem orsakade av "vaccinen" att hålla ögonen på.

PS.
"TURBO CANCER Literature is growing rapidly - 6 new COVID-19 Vaccine Turbo Cancer papers published in April 2024 - 26 total"
https://makismd.substack.com/p/turbo...ure-is-growing

Snabbt kollat, ingen av de är peer reviewed så NPF dicken klarade alltså inte svara på en enkel fråga eller saknar återigen substans för sina vilda fantasier på Flashback.
Vill lille vännen vara vänlig och presentera vart dessa ska vara publicerade?

Helt ok att du tror på tomtar, troll och homeopati men avstå från att sprida dina förvridna tankar.
Citera
2024-04-30, 14:46
Medlem
Citat:
Snabbt kollat, ingen av de är peer reviewed så NPF dicken klarade alltså inte svara på en enkel fråga eller saknar återigen substans för sina vilda fantasier på Flashback.
Vill lille vännen vara vänlig och presentera vart dessa ska vara publicerade?

Helt ok att du tror på tomtar, troll och homeopati men avstå från att sprida dina förvridna tankar.
Hehe... jag skriver ett inlägg om varför peer reviewed studier lär dröja och så svarar du med att att studierna jag länkade till inte är peer reviewed.

Litar du på t.ex. Pfizer? Tycker du att de verkar vara ett pålitligt företag?
Senast redigerad av Dick-Jerker 2024-04-30 kl. 14:50.
Citera
2024-04-30, 16:12
Medlem
Citat:
Hehe... jag skriver ett inlägg om varför peer reviewed studier lär dröja och så svarar du med att att studierna jag länkade till inte är peer reviewed.

Litar du på t.ex. Pfizer? Tycker du att de verkar vara ett pålitligt företag?

Jag bad om peer reviewed och du kommer med motsatsen, kan ju bero på den mentala nivån du befinner dig på.

Allt är mer trovärdigt än ditt skitsnack om det säger dig något?
Återkom när du har ett enda trovärdigt bevis på det du rapar ut ur röva.
Citera
2024-04-30, 16:34
Medlem
Citat:
Jag bad om peer reviewed och du kommer med motsatsen, kan ju bero på den mentala nivån du befinner dig på.

Allt är mer trovärdigt än ditt skitsnack om det säger dig något?
Återkom när du har ett enda trovärdigt bevis på det du rapar ut ur röva.
Det är inte MITT "skitsnack"...LOL! Det är läkare/forskare som säger detta. Att du är lättlurad och låter dig luras av Big Pharma-kartellens lögner är bara tragiskt. (såvida du inte jobbar för dem) 😉

Hur var det nu... Litar du på t.ex. Pfizer? Tycker du att de verkar vara ett pålitligt företag?
Citera
2024-04-30, 17:18
Medlem
Ny studie som säger sig visa hur mRNA-vacciner orsakar cancer:
Oncogenesis and autoimmunity as a result of mRNA COVID-19 vaccination

Anthony M Kyriakopoulos(1), Greg Nigh(2), Peter A McCullough(3), and Stephanie Seneff(4)

(1)Nasco AD Biotechnology Laboratory, Department of Research and Development, Sachtouri 11, 18536, Piraeus, Greece
(2)Immersion Health, Portland, OR 97214, USA
(3)McCullough Foundation, Dallas TX 75201 USA
4Computer Science and Artificial Intelligence Laboratory, Massachusetts Institute of Technology, ambridge MA 02139 USA

April 23, 2024

Abstract

Google Översätt
När ett antigen stimulerar immunsystemet utvecklas specifika T-regulatoriska (Treg) och T-effektorer (Teff) subpopulationer från naıva T-celler. Treg-cellpopulationen kommer att producera minnes-Treg-celler (mTreg) mot det specifika antigenet. En olämplig homeostatisk balans mellan Teff-, Treg- och mTreg-celler kan styra immunsystemet mot antingen cancer eller autoimmunitet. När cancer är närvarande undertrycker Treg-celler antitumörimmunitet, och när cancer är frånvarande spelar Treg-celler den fördelaktiga rollen att förhindra utvecklingen av autoimmunitet. I denna recension analyserar vi Treg-svar efter SARS-CoV-2 mRNA-vaccination och hittar distinkta patologiska svar under olika förhållanden. Hos cancerpatienter beror graden av sjukdomsprogression på cancerstatus vid vaccinationstillfället och vilken typ av cancerbehandling de får samtidigt. Vi antar att migration av cirkulerande dendritiska celler och mTreg-celler tillbaka till tymus accelererar tymusinvolution, en direkt orsak till immunosenscens. Sammanfattningsvis kan Treg-svaren som produceras efter mRNA-vaccination och det efterföljande mRNA-kodade SARS-CoV-2-spikproteinuttrycket leda till en skadlig inverkan på immunsystemet hos vaccinerade, och efterföljande accelererad utveckling av cancer och autoimmun sjukdom. Dessa mekanismer överensstämmer med både epidemiologiska fynd och fallrapporter.

https://d197for5662m48.cloudfront.ne...7d173c7e11.pdf
Kanske lite tidigt att diskutera studien givet att den helt nyss har publicerats som pre-print, men lägger in den ändå som referens.
Citera
2024-04-30, 18:41
Medlem
Citat:
Det är inte MITT "skitsnack"...LOL! Det är läkare/forskare som säger detta. Att du är lättlurad och låter dig luras av Big Pharma-kartellens lögner är bara tragiskt. (såvida du inte jobbar för dem) 😉

Hur var det nu... Litar du på t.ex. Pfizer? Tycker du att de verkar vara ett pålitligt företag?

Allt är som sagt många gånger mer pålitligt än dig och din dynga du far med 😀
Du påstår att det som de icke verifierad rapporterna säger är sant så ansvaret för det ligger ju på dig.
Tvivlar på att du lille fjant har läst ens en av dem för då hade du hittat en del oegentligheter och felaktigheter.

Min arbetsplats har över 21000 anställda och samtliga är vaccinerade minst 3 gånger och inte en enda har fått det påhittade ordet turbocancer. Hur vanligt tycker du att det är i så fall, du som verkar veta saker ingen annan mer än de som drar saker ur röven och presenterar som fakta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in