2022-07-08, 14:26
Medlem
Jag ser Tomas Ledin på tv och kommer att tänka på: Varför är han så populär i alla kretsar? Varför anses det coolt och creddigt att gilla Tomas Ledin, men töntigt att gilla en sån som Niclas Strömstedt. Hur ser era teorier ut?
Senast redigerad av arallaupptagna 2022-07-08 kl. 14:30.
Citera
2022-07-08, 14:31
Medlem
Pre 1914s avatar
Som artist håller han väl något snäpp högre nivå, men samtidigt är ges större än Ledin.
Citera
2022-07-08, 14:57
Medlem
Inte konstigt att Ledin står skyhögt i kurs över Strömstedt, Ledin har lyckats hålla sig ifrån klavertramp och politiska utspel. Han gör det han är bra på (jävligt bra på !) att leverera grym musik år efter år.

Hade alla kändisar varit som Ledin så hade skvallerpressen inte haft ett skit att göra, kommer inte på en sak som han varit inblandad i överhuvudtaget...Inga skilsmässor, bråk på fyllan, politiska uttalanden eller skandaler alls. Noll och nada liksom.

Är rätt imponerad över hans fysik också, killen ser ju ut som om han är 20 år yngre än vad han är...otroligt !

Strömstedt spelar på en helt annan nivå, han har absolut några bra låtar i CV:t - Men jämför man honom med Ledin är det ju som att jämföra Allsvenskan med division 7.
Citera
2022-07-08, 15:00
Medlem
nedboys avatar
Niclas Strömstedt har lyckats att få någon slags offer-/töntstämpel på sig. Ledin har väl alltid varit en större artist än Strömstedt musikaliskt sett.

Utseendet och hållningen avgör mycket eftersom det är två artister som riktar sig mycket mot kvinnor och Ledin ligger väl ett par snäpp över Strömstedt i kvaliteten på utseendet skulle jag tro.

Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Som artist håller han väl något snäpp högre nivå, men samtidigt är ges större än Ledin.

Menar du att Ledin är större än Strömstedt?

Vem är "ges"?
Citera
2022-07-08, 15:04
Avstängd
Jag är 50+..Thomas Ledin har alltid varit en obegåvad pajas. Att han hyllas av er ungdomar förstår jag icke...
Citera
2022-07-08, 15:04
Medlem
Pre 1914s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Niclas Strömstedt har lyckats att få någon slags offer-/töntstämpel på sig. Ledin har väl alltid varit en större artist än Strömstedt musikaliskt sett.

Utseendet och hållningen avgör mycket eftersom det är två artister som riktar sig mycket mot kvinnor och Ledin ligger väl ett par snäpp över Strömstedt i kvaliteten på utseendet skulle jag tro.

Menar du att Ledin är större än Strömstedt?

Vem är "ges"?
Strömstedt<Ledin<GES
Citera
2022-07-08, 15:18
Medlem
Varken eller … gillar då ingen av dessa….
Citera
2022-07-08, 15:34
Medlem
Strossels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag är 50+..Thomas Ledin har alltid varit en obegåvad pajas. Att han hyllas av er ungdomar förstår jag icke...

+1 på den, hade han inte fått Stickans dotter då hade han varit borta för många år sedan.
Citera
2022-07-08, 17:02
Medlem
BigFatCones avatar
Knivhuggarrock är ju bra.. Men sen då? Strömstedt är ju i alla fall något av en poet.
Citera
2022-07-08, 17:43
Medlem
Klämt ballen rock.
Ingen kan som Tomas fylla ut låttexten med waoowaow. Waoowaoo waoowaooow. Som i tex hon gör allt för att göra mig lycklig.

Fast förr var det värre. Gammal tant rock..Nanananana naa Hollywood.

Men visst har Karln gjort en del låtar genom åren som fastnat. I bland ofrivilligt
Citera
2022-07-08, 17:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Knivhuggarrock är ju bra.. Men sen då? Strömstedt är ju i alla fall något av en poet.
Jag skulle just skriva detta. Knivhuggarrock är bitvis riktigt bra. Men i övrigt vete fan.

Skadade givetvis inte karriären att han gifte sig med Stickan Anderssons dotter.
Citera
2022-07-08, 17:52
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag skulle just skriva detta. Knivhuggarrock är bitvis riktigt bra. Men i övrigt vete fan.

Skadade givetvis inte karriären att han gifte sig med Stickan Anderssons dotter.
Nej, det har nog gjort mer för karriären än hans talang.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in