Ny insamling på fejjan av en annan person dock.
” Den 7/7 i år blev en liten flicka på 9 år nästan bragd om livet i Skellefteå.
Skadorna var så svåra att man bara hade hoppet att hålla sig fast vid för att hon skulle vakna.
Mirakulöst så vaknade flickan men har en väldigt väldigt tuff och extremt lång väg tillbaka.
Jag startar nu en insamling av presenter som kommer att gå till flickan Luna.
Om du vill bidra med något litet som ett kort, en liten present eller ett brev så skulle det betyda väldigt mycket, allt är välkommet och uppskattat.
Lunas mormor kommer besöka mig personligen för att hämta det som har samlats in från er och ge det till Luna.
Slå hemskt gärna in presenter annars kan jag lösa det.
Flickan heter Luna om du vill skriva namnet på presenten.
🌺VART DU LÄMNAR PRESENTER.🌺
Presenterna lämnas hos mig på på Böleäng, det går även jättebra att skicka det med post
Rebecka Persson om du vill skicka med postens skicka lätt (välj gärna lev till brevlåda).
Detta är en insamling som jag har startat på eget bevåg, jag har självklart kollat så att flickans släkt godkänner denna insamling och detta inlägg.
Vill du ha bekräftelse att detta är en seriös insamling som kommer att gå till Luna så kommer du i kontakt med Lunas mormor här
https://www.facebook.com/mimmis.marie .
Till er som bidrar/bidragit för att ge Luna lite glädje i denna tuffa period som hon går igenom just nu ska ha ett riktigt enormt stort tack 💖💖💖.”