2022-07-18, 22:03
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
https://via.tt.se/pressmeddelande/up...easeId=3327355

Uppgifter från polisen:

Så ett prioriterat ärende kommer sannolikt inte vara klar förrän i September. Åldersbedömningen är tidigast klar nästa månad. Vad kan det tänkas vara som dröjer tills September? DNA?

Vilket är horribelt i sammanhanget. Rasisterna har ju påstått att fallet redan är klart polisen har alla bevis redan. Ändå får vi vänta flera månader på svar.

Jag kan beställa ett faderskapstest ikväll topsa mig och random unge på stan och ha svar att jag inte är far till barnet redan nästa vecka.

Här ligger en hel kennel begraven.
Citera
2022-07-18, 22:04
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Kriminella ska sitta bakom lås och bom och är de inte svenska medborgare så har jag inget problem med att de utvisas.

Vad gäller det nu aktuella brottet i Skellefteå så vet vi absolut noll om gärningsmannen och vem denna är. Det enda vi vet är att en kille med invandrarbakgrund har pekats ut på nätet, och därför tragiskt nog behövt flyttas från sin stad på grund av säkerheten för honom.

Det är det som Flashback leder till...
Det här är ingen svensk medborgare. PUT finns. Han har överfallit en kvinna i en gångtunnel förra sommaren. Det räcker. Inte vår medborgare. Inte vårat problem. Bara att säga tack och hejdå ✈️
Citera
2022-07-18, 22:05
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Nu börjar vi förstå varandra. I den bästa av världar så utvisade det här lama landet parasiter som inte sköter sig.
Det är inte meningen att varenda Afrikan ska få skit för det här. Många vill sköta sig och gör det också.
Kommer ihåg hur glad jag blev VARJE gång som Englas mördare Anders Eklund åkte på spö i fängelset. Kändes skönt att veta att folk reagerar när man går på små oskyldiga barn.
Det är alldeles för ostabilt och slappt med kontroller i Sverige. Kolla bara kaoset med samordningsnumer som delades ut flera stycken till samma person. Vilket innebar att det kunde kvitteras ut pengar flera gånger om från olika myndigheter.
Svenska folket är mätt på slapphänta lagar.
Vi har alla en anhörig som inte fått den vård som dom behöver. Massinvandringen är en väldigt stor bidragande faktor till att landet är raserat

Absolut kan bara hålla med om det du skriver. Jag skulle vilja tillägga att massinvandringen är den starkast bidragande orsaken till att Sverige håller på att gå ner sig.
Citera
2022-07-18, 22:06
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det är fortfarande ingen bra miljö för ett barn att ha föräldrar som langar droger. Däremot har det ingen direkt relevans till det grova brott flickan utsatts för. Han kanske är skötsam i dag det vet man inte.

Det vet vi. Han satt av sitt straff, bytte namn, och har startat ett eget bolag nu så han håller sig på den smala vägen. https://norran.se/naringsliv/nyetabl...schen/r576gowj
Citera
2022-07-18, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Åh jo då det finns en hotbild både mot pojken och hans familj. Sveriges Radio rapporterar från TT.

Ok det verkar han lagt till senare, initiellt sades det inget om något hot, han har väl fått bassning...
För min del gör det inget om pedofiler känner sig lite hotade.
Citera
2022-07-18, 22:07
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Det här är ingen svensk medborgare. PUT finns. Han har överfallit en kvinna i en gångtunnel förra sommaren. Det räcker. Inte vår medborgare. Inte vårat problem. Bara att säga tack och hejdå ✈️

Om det går att binda en person som inte är svensk medborgare till detta brott, och denne också har genomfört ett brott tidigare, så är jag böjd att hålla med dig. "Tack och hejdå".

Men vi vet inget än. GM kan heta Anders Andersson eller Achmed Achmedsson. Statistiken talar för det förstnämnda.
Citera
2022-07-18, 22:07
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homoaktivist
Vilket är horribelt i sammanhanget. Rasisterna har ju påstått att fallet redan är klart polisen har alla bevis redan. Ändå får vi vänta flera månader på svar.

Jag kan beställa ett faderskapstest ikväll topsa mig och random unge på stan och ha svar att jag inte är far till barnet redan nästa vecka.

Här ligger en hel kennel begraven.
Voff voff. Är inte hundar Haram för dig. Är det därför dom är begravda?
Tycker att du ska se filmen och läsa på om Thomas Qvick. Där berättar han om varför han erkände dom brotten han inte gjorde. Han har även skrivit en mycket spännande självbiografi. Leta på Google i stället för att skriva din propaganda. Skulle inte förvåna mig om du är från Mellanöstern själv.
Citera
2022-07-18, 22:08
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Men vi vet inget än. GM kan heta Anders Andersson eller Achmed Achmedsson. Statistiken talar för det förstnämnda.

Vet du vad överrepresentation betyder och kan du länka den statistiken?
Citera
2022-07-18, 22:08
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Om det går att binda en person som inte är svensk medborgare till detta brott, och denne också har genomfört ett brott tidigare, så är jag böjd att hålla med dig. "Tack och hejdå".

Vänta bara så ska du få se. Förstår att du vill bli överbevisad 🫶🏻🫶🏻
Citera
2022-07-18, 22:09
Medlem
Citat:
Blev GM muslim nu också helt plötsligt?

Nej han är född in i det, så jag gissar på att han varit det i ca 20 år
Citera
2022-07-18, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanneGitarr
Ok det verkar han lagt till senare, initiellt sades det inget om något hot, han har väl fått bassning...
För min del gör det inget om pedofiler känner sig lite hotade.

Jag läste det för flera timmar sedan och har inte sett att något annat har nämnts.
Det säger ju sig självt att han och hans familj är hotad det framgick ju ganska omgående att banjolirarna går bärsärk. Hoppas på åtal för svineriet när det gäller hot hat. Hoppas Jomshof mfl åker åt helvete också pga delandet av den mycket svårt misshandlade utsatta flickan i sjukhussängen.
Citera
2022-07-18, 22:11
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Det är semestertider helt enkelt.

Det tråkiga är ju att vi inte har nog med poliser att arbeta på sådana här fall lite snabbare än så, såhär i semstertider (analys görs ju inte av polisen men ni fattar vad jag menar). Allt som har med rättsväsendet och sjukvården att göra skall inte sakta ned såpass som det gör i Sverige bara för att det är sommar.

Får hoppas att resultaten kommer ut i nyheterna innan valet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in