2022-07-18, 11:41
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hyran är knappast det första man tänker på när man vakar vid sitt barn ..
Nu var det ju inte föräldrarna som startade insamlingen din empatistörda schäfer.
Citera
2022-07-18, 11:45
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millas123
Hur kunde dena tråd gå till att ge sej på bo mamma? Bo är 9 år oavsett vad som skett kring henne så ska vi i allmänhet skydda och se till att vi gör allt vi kan för att hon och alla andra ska gå säkra.

Skäms ni som ger bakgrund till föräldrarna ett ansikte att inte skydda bo fullt ut! HON ÄR 9 ÅR!!! DVS OSKYLDIG TILL ALLT SOM HÄNT.
Det är som vanligt vänstern som alltid ska angripa den lilla människan, särskilt när de har det svårt, likt rovdjur vädrar de ett utsatt liv att ge sig på. Makten och överheten ska skyddas till varje pris.
Citera
2022-07-18, 11:48
Medlem
Mopsans avatar
Nu är det kokta fläsket stekt.
Är det någon som sitter på videon där den sneknullade negern rappar??
Senast redigerad av Mopsan 2022-07-18 kl. 11:49. Anledning: Felstavat
Citera
2022-07-18, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driftstopp
Kevin fallet?
Gm kom från Syrien.

Bröderna fick skulden.

Enligt GW avskrevs spåret med 13-åringen av politiska skäl:

Han finns med i utredningen och är hörd. Han har ett alibi men vid första kontroll av det så är allt påhitt. Det stämmer alltså inte men man bortser från honom ändå.

Här hänvisar Leif GW Persson till att det spelade in att det var valår och att regeringen inte ville ha ”en invandrardebatt”, eftersom 13-åringen ingick i en familj med politiska flyktingar.

– Nio månader senare grips han på bar gärning när han våldtar en treåring ungefär 100 meter från platsen där Kevin försvann. För varje normal polis är det en varningssignal.
Tack för redogörelsen. Så fungerar Sverige och jag tänker även på Dubbelmordet i Linköping där en vän till GM pekade ut GM och ringde till polisen efter ca 20 år och 6 mån innan han greps av en privat DNA spanare.

Polisen hörde aldrig av sig till GMs gamla vän som "visste" det var han efter att de träffats igen efter alla år som GM varit gömd nära polishuset. Vännen kände igen mössan och kniven samt märkte hur GM betedde sig.

Det gällde att brottet skulle preskriberas efter 20 år och spekulerades i att det var därför vännen väntat så länge då GM var en snäll vän utan vålds eller krim historia. Vilken skam och jag fick flera varningar när jag belyste polisens jobb! Kanske slirade jag över på fel planhalva när polisen somnat i blindo?

Ingen annan visste vem GM var men desto mer om invandrade BO med familj och dess historia i Sverige.

Idag är ofta politiken bestämmande i alla straff så vi får se hur de kan vrida och vända på detta utan att störa valet i höst.

Huvudsaken är självklart flickans öde som nu får bästa tänkbara behandling efter att monstret slagit till oavsett ålder. Känner inget hat mot MGM, allt är bara tragiskt som vanligt i dagens SkitSveige med fel personer på fel plats. Kära Moder Svea, förlåt oss!
Senast redigerad av shivashambo 2022-07-18 kl. 11:51.
Citera
2022-07-18, 11:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Nu var det ju inte föräldrarna som startade insamlingen din empatistörda schäfer.
Fortsätt rapa det som redan är allmänt känt.
Bekymrar du dig med att läsa det jag skrivit så vet du att jag redan är medveten om det.

Att kalla någon schäfer fungerar för övrigt rätt dåligt om du försöker vara nedlåtande.
Senast redigerad av micro113 2022-07-18 kl. 11:58.
Citera
2022-07-18, 11:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Stort tack för dina inlägg.

Jag känner mig lugnare nu efter att ha läst dina inlägg. Du verkar insatt i den medicinska delen. Det allra viktigaste är att den 9-åriga flickan överlever och att kunna leva ett normalt liv.
Dessvärre avgörs inte det av de fysiska skadorna enbart, svårigheten med leva normalt liv kommer nog ligga i det psykiska.
Citera
2022-07-18, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Varför påstår du dig veta att jag har en åsikt jag inte har?
Demagogiskt skitsnack eller oförmögen att begripa ett meningsutbyte?
Blir svenska barn helt säkra med att utvisa alla utlänningar. Nej.
Nej, det är sant. Men blir de säkrare?

- Ja, definitivt!!

Är det inte förbättringar av landet vi ska sträva emot?!
Citera
2022-07-18, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sethhhh
Det här stämmer inte och är det den uppfattningen din kompis har med sig efter att ha jobbat på SiS så har han antingen inte förstått jobbet eller så jobbar han på en institution som inte följer reglerna för denna typ av boende.

Jag har jobbat på SiS i många år. Dom får inte ströva fritt I samhället om dom inte lyckats ta sig från låst till öppen avdelning genom att visa på tydliga behandlingsgenombrott. Det vill säga att de utvecklats i en positiv inriktning. Det är dem som lyckas. Det finns många ungdomar som inte klarar av den utvecklingen. Dom stannar kvar på låst avdelning, och dom får inte ströva fritt I samhället.

Stämmer inte ett skit. Jag har bekanta som jobbar på sådant boende- där är personerna inlåsta. Det måste vara Sveriges farligaste jobb att jobba på SIS boende, du äter o bor ihop med dessa dårar. Närsomhelst kan någon av de intagna få en psykos eller annat o attackera personalen. Det finns intagna där trots sin ålder väger 120 kg muskler o är helt galna i huvudet. Många intagna här slussas vidare till rättspsykiatrisk när de blir myndiga o kommer aldrig komma ut i samhället
Citera
2022-07-18, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Stämmer inte ett skit. Jag har bekanta som jobbar på sådant boende- där är personerna inlåsta. Det måste vara Sveriges farligaste jobb att jobba på SIS boende, du äter o bor ihop med dessa dårar. Närsomhelst kan någon av de intagna få en psykos eller annat o attackera personalen. Det finns intagna där trots sin ålder väger 120 kg muskler o är helt galna i huvudet. Många intagna här slussas vidare till rättspsykiatrisk när de blir myndiga o kommer aldrig komma ut i samhället

Fan citerade fel inlägg men poängen kvarstår
Citera
2022-07-18, 12:05
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
När ska styrande politiker och vänster folk förstå att Soc fungerar INTE ! Det är ett skämt .Inget händer. Invandrare skrattar åt soc för dom VET att dom behöver bara sitta och snacka en liten stund sedan händer INGET !

Och samma väg ska detta fanskap från eritrea vandra ! .Soc och sedan händer inget !
För gud förbjude att det här fanskapet eller andra invandrare behöver ta ANSVAR för det dom gör !!!

Socialtjänsten fungerar precis som regeringen och vänstern/vänsterliberalerna anser, att socialtjänsten SKA fungera.

Mikael Willgert nämnde i en video, att han kontaktat socialtjänsten när hans egna barn hade varit utsatta för trakasserier och övergrepp från barn, där socialtjänsten var inkopplad.

Socialtjänsten var helt oförstående och förklarade, att deras uppdrag uteslutande handlar om, att de ska se till att deras skyddslingar har det bra. Om andra barn (som socialtjänsten inte är inkopplad på) skulle få det mindre bra - det är inte socialtjänstens bekymmer.
Citera
2022-07-18, 12:06
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Nu är det kokta fläsket stekt.
Är det någon som sitter på videon där den sneknullade negern rappar??

Kan det vara denna här?

https://www.tiktok.com/@abushekamal130

https://www.tiktok.com/@abushekamal1...from_webapp=v1
Citera
2022-07-18, 12:08
Medlem
-DaRude-s avatar
Jag tror inte alls att han är så "utvecklingsstörd" som många försvarar honom med. Han uppfattas som medveten och helt vid bruk att framföra sig själv. Med andra ord är det inget klappmongo vi pratar om, men möjligtvis ett lågbegåvat särbarn med en rad olika diagnoser till sitt namn, men alldeles oavsett medveten om vad han gör och hur fel det är. När man ser bilderna på denna storvuxna och våldsamma sadist, får man verkligen äckelkänslor och blir illa till mods av blotta tanken av vad han gjort mot flickan och vilket våld och de vidriga sexualbrott han utsatt henne får. Han saknar helt existensberättigande.
Senast redigerad av -DaRude- 2022-07-18 kl. 12:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in