Citat:
Ursprungligen postat av
Yoweri
Elin blev inte tillräcklig gillad efter sitt första relativt lite störda Facebook inlägg. Vred sig i plågor på natten att inlägget inte nådde fler människor. I ångest låg hon i väntan på samtalet från SVT eller TV4. Som hyenor ser hon och hennes vänsterblivna gelikar en chans att bli upplyft till finrummet i MS-medias soffor genom att sko sig på andras olyckor. Väl där får de sin stund i rampljuset och kan sola sig i PK-glans vilket ger ett karriärslyft liksom en narcissistisk ”boost”
Jag tycker Elin med surdegsmake och barn bör flytta till valfri förort i Stockholm och börja arbeta som lärarinna. Där kan hon leka Michelle Pfeiffer tills hon inser att det inte är så jävla trevlig som hon trodde. Djupt störd kvinna att sko sig på ett stackars utsatt barn.
Håller dock med henne att ordvalen för sengångaren som syftar på dennes hudfärg är onödiga. Finns många fantastiska mörkhyade människor i vårt (en gång) underbara land.
Det är ingen som hatat på alla svarta.
Det finns hur många trevliga, skötsamma som helst och det finns svenska sex sadister. Det kan vi vara rörande överens om.
Men vi diskuterar en Etiopisk sadist i den här tråden. Det gör inte saken bättre att han får vara ute i det fria, media försöker att mörka. Den där skolchefen som dom intervjuat på nyheterna slingrar sig hela tiden och nu låter det som att monstret ska sitta i klassrummet i höst. Jag är orolig för alla barn som ska gå i den skolan då. Tyvärr kommer det här att hända igen. Det retar gallfeber på mig att vissa vill att allt ska tystas ner. Sanningen är att om det hade varit en vit GM så hade varenda antirasist hängt med på hatet. Vi tänker inte bli tysta om det här någonsin. Sanningen om ålder och hur i helvete Migrationsverkets slappa kontroller måste upp på bordet till allmänheten nu. Det är ju för fan val om två månader och det här landet skriker efter trygghet och ordning och reda.