2022-07-13, 23:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Skellefteå är en bra, harmonisk och trygg stad. Förutom där sociala myndigheter har packat ihop psykfall, missbrukare och invandrare.

Moröbacke centrum är ett sådant område.

Runt om centrum (som består av några hyreshus) är det Bullerbyn delux. Ingen jag känner, vuxna, ungdomar eller barn, går omkring och är rädda eller oroliga.

Gemensamt för oss alla dock är att vi är äckligt jävla förbannade! Vi är less på den fullständigt idiotiska invandringspolitiken och på flatheten hos dom som missat att fånga upp det här odjuret.

Han hade runt 15-20 orosanmälningar på sig, och ingen verkar ha tagit det på allvar.

Inte ens vid attacken i gångtunneln förra året vaknade någon!!

Fy fan så illa!

Fam vad obehagligt. Bor i storstad o inte ens här med dåligt rykte lämnas man till vargarna som ni verkar ha gjort. Dra ihop ett gäng o demonstrera! Och rösta Sd lokalt
Citera
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Jag är intresserad av genetik, och förekommer vad jag vet i en enda tråd om afghanska folkgrupper, där det spekuleras i varför vissa afghaner har blå ögon.

Jag sa att jag var utbildad inom, inte att jag arbetar med det. Vad har du själv för utbildning inom ämnet?

Jag vidhåller att det är svårt att med exakthet åldersbedöma barn och ungdomars skelett, det förstår alla som faktiskt sett ett större antal skelett, det är stor skillnad på hur olika individer växer, även inom samma folkslag. Enklast att bedöma är barn under tolv, detta pga tänderna, utöver visdomständerna som kommer i olika åldrar för olika individer.

Även nyckelbenet växer samman i olika åldrar för olika individer.

Precis så är det. Jag är arkeolog, det är svårt att fastställa precis ålder. Speciellt om det rör sig om något/några år upp eller ned.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Han kom 2015 enligt hans fd lärare (skolanställde?). PUT ges inte automatiskt längre som tur är men Etiopien är fortfarande asylklassat, senast nu i mars uppdaterades det.
Information ovan har sagt 2017 flera gånger, men jag vet inte. If you say so, som vi säger.

Men Eritrea blev inte en krigszon förrän nyligen. Fattighetsinvandring är en helt annan sak.
Citera
2022-07-13, 23:19
Medlem
Ok. Så mamman till GM kan inte svenska?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Är gm eritrean? Var förr de osäkra på hans ålder? Betyder att han inte e född i Sverige
Var flickan 9 år??

Nej inte född i Sverige utan kom tydligen hit 2017 med mamman och några syskon som blivit 2 st till sedan dess och fler lär va på väg, flickan 9 år och ska/skulle börja årskurs 4 till hösten
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Skellefteå är en bra, harmonisk och trygg stad. Förutom där sociala myndigheter har packat ihop psykfall, missbrukare och invandrare.

Moröbacke centrum är ett sådant område.

Runt om centrum (som består av några hyreshus) är det Bullerbyn delux. Ingen jag känner, vuxna, ungdomar eller barn, går omkring och är rädda eller oroliga.

Gemensamt för oss alla dock är att vi är äckligt jävla förbannade! Vi är less på den fullständigt idiotiska invandringspolitiken och på flatheten hos dom som missat att fånga upp det här odjuret.

Han hade runt 15-20 orosanmälningar på sig, och ingen verkar ha tagit det på allvar.

Inte ens vid attacken i gångtunneln förra året vaknade någon!!

Fy fan så illa!
Bra info!

15-20 orosanmälningar är ungefär 18 för många!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerinflation
Ingen gammal flashbackräv som tog ett screenshot?

Står överallt på Facebook. Fotot är delat överallt.
Citera
2022-07-13, 23:20
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Såg precis kvällens aktuellt, varför får man en känsla av att de gör allt som står i deras makt att förminska och släta över allvaret i det som skett?!
Exempel de säger en flicka under 15 år, är det inte mer korrekt att säga en flicka på 9 år?
Och sen självklart ska de ha med en ”expert”
Psykolog Olof Risberg som ska förklara hur OVANLIGT det är med sånna här grova våldsbrott och hur synd det är om förövaren.

Citat
” det handlar om pojkar som har haft det tufft, dom är ju trasiga, dom har inte haft det bra, dom är försummade, många har mött våld själva, många har utsatts för sexuella övergrepp , ofta kommer man faktiskt från ganska socioekonomiskt svaga miljöer där föräldrarna också har svårigheter. Jag tycker inte man ska hålla på o klandra nu utan nu tycker jag man ska kolla på vad man kan göra för o hjälpa människor som vi faktiskt ofta ser har det svårt, det är en trasig trasig pojke , vi måste bli bättre ”

Slut citat

Är det bara jag som tycker det är
Smaklöst att lägga så mycket fokus på hur synd det är om gärningsmannen?

Det ligger en 9årig flicka på sin dödsbädd skändad och våldtagen av en man från ett främmande land och aktuellt fokuserar på hur synd det är om gärningsmannen.

Det är ta mig fan sanslöst! Skandal!

Sverige 2022, kämpa!!!!!!

Typiskt enligt modellen Dan Eliasson. Mer synd om gärningsmannen/monstret än om det oskyldiga brottsoffer, barnet.
Jag skiter i vad den afrikanska mannen har för diagnoser och hemförhållanden, jag önskar honom bara död.
Citera
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Det ser ut som Bobby

Äikilä?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Vet vi vilka skador flickan fick? Var de våldtäkt?
Det hart ju stått i tidnigarna och vart på TV Grov våldtäkt förutom mordförsöket är han misstänkt för
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Menar du att Bobby hade begått liknande och "nån" tog tag i det?
Vad menar du? Bobby blev mördad/ men han var också utvecklingsstörd
Citera
2022-07-13, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Står överallt på Facebook. Fotot är delat överallt.
Jag använder inte facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in