Citat:
Ursprungligen postat av
DeValera
Ja det är ofattbart att han kan få ett PUT efter överfall mot kvinnor. Politiker och tjänstemän gör ingenting, de får sina väl tilltagna löner ändå och folk röstar på dem hur dåliga de än må vara. Den stackars lilla flickan är bara ett bondeoffer för dem.
Tänk dig om det varit det omvända, en svensk yngling som våldtagit, grovt misshandlat en utländsk flicka. DÅ hade halva regeringen varit på plats och uttryckt sin vrede.
Jag tror det jäser i stugorna. Under de senaste åren har vi fått vänja oss vid gängskjutningar, gruppvåldtäkter, förnedringsrån, blåljussabotage, upplopp m.m. Nånstans måste det finnas ett tak på vad befolkningen ska stå ut med. Hur mycket pengar som än skyfflas in i "orten" ska vi andra alltid beläggas med skuld för de så kallade "utanförskapsområden" "ekonomiska skillnader" "värdegrund" "rasism" m.m.
Skulle det hända att flickan i detta fall inte vaknar upp något mer eller blir hjärnskadad finns det risk att detta blir tändhatten för en utveckling som kan bli väldigt obehaglig.
I Almedalen (vilket givetvis var hemskt) stod politikerna i kö för att beklaga det vidriga brottet. Det var en person i det egna ledet, dvs en myndighetsperson dessutom skedde mordet nära dem rent fysiskt. I detta fall är det däremot knäpptyst!!
Hade det varit det omvända, dvs ett invandrat barn, då hade statsministern och Morgan åkt till platsen för att "trösta och ge styrka" och sedan hade de nog sjungit i kör "we shall overcome"
Citat:
Ursprungligen postat av
Agent.Provocateur
Vafan säger du, är detta sant? Fyfan jag är nära gråten över det misslyckande som våra politiker försatt det svenska folket i. Vilket sjukt jävla misslyckande för oss alla. Det fina trygga Sverige är borta på grund av politikernas haveri med migrationspolitiken. Snälla, riv upp lagarna så att de med PUT som begår grova brott blir utvisade och fråntagna sina uppehållstillstånd!
Vi hade inte haft dessa enorma problem om det inte vore för invandringen!!! Jag avskyr detta Sverige som vi har fått, tyvärr!!! Låt flickan överleva!

Tyvärr är det sant. Politikerna idag är mest intresserade av sina egna karriärer. Folket verkar de totalt skita i!