2022-07-12, 23:06
Medlem
boqpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrienbroner
Vi har nog personer från alla delar av Sverige här i tråden. Det gäller att alla tar sitt ansvar och gör det som är rätt ifall/när han dyker upp hos någon av oss.

Han har polisbeskydd närmaste veckorna (minst).
Citera
2022-07-12, 23:08
Medlem
-DaRude-s avatar
Det är illa nog om flickan överlever med men för livet, psykiska som fysiska, men om hon är hjärndöd vilket jag innerligt hoppas hon inte är, och de nu väntar på att låta henne somna in, då är det fan desto mer nog med silkesvantarna. Högafflarna måste fram och detta rovdjurslika monster måste sona får sitt vedervärdiga brott. Ett bibliskt straff "öga för öga" är vad han förtjänar. Ingen kan säga något annat.

Att han ska skyddas till varje pris och komma undan med det här, det får bara inte hända. Inte nog med att han slipper lida konsekvenser för vad han gjort mot flickan, det är alldeles uppenbart att han dessutom kommer göra det igen.

Var är karma när man behöver honom? Måtte en buss kötta in i fanskapet när han går över gatan imorgon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Lite så tänker jag med.. camping med sin familj.. sina älskade barn.. och så är han där plötsligt.. det kan väl ändå inte stämma?!

Ingenting förvånar mig numera, det håller helt stört men är förmodligen helt sant. Det enda rimliga i det här läget är att läcka platsen och hoppas att någon hittar negersvinet innan han hittar någon fler stackars liten flicka
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Något nytt om flickan?

Fortfarande nedsövd.

Rykten i tråden några sidor bak gör gällande att hon är hjärndöd, dvs det ser inte bra ut. Detta är dock endast rykten, det finns alltså ingenting som bekräftar detta.
Citera
2022-07-12, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Jag har inte försökt förminska hans gärning som sådan. För den utsatta flickan är det ett trauma som hon får bära med sig för livet.

Men man MÅSTE ta i beaktande att MGM är intellektuellt funktionshindrad och dessutom ett barn.

Varför känner ni er nödgade att tala om hans hudfärg och härkomst? Det är ju enbart för att ni vill pusha unken rassepolitik på oss andra.

Är det kanske POJKENS fel att han föddes svart och utvecklingsstörd?

Det är tydligen omöjligt för er att förstå att ni är gravt emotionellt störda som önskar olycka över ett barn, istället för att önska lycka och välgång till den som behöver det. Hjärtlös retorik, vidrig propaganda.

Problemet är ju kultur-krocken som sker mellan andra länder och Sverige. Vi har olika oskrivna regler vilket bidrar till missförstånd. Jag tycker exempelvis att om man väljer att flytta/fly/semestra till ett annat land så tycker jag det är självklart att man skall respektera det landets seder och regler. Samma sak gäller om man besöker någon I deras hem, så är det deras regler. Är man inte okej med dem så har man all rätt att åka hem eller till någon annan. Det är ju den svenska friheten. Jag kan inte kräva att de jag besöker ska anpassa sig enligt mina krav.

Att denna MGM inte har förståndet att inte utagera på andra människor tycker jag är orimligt. Detta har gjorts av egen vilja. Det finns utvecklingsstörda som aldrig skulle göra något så grovt brott som detta. Precis som att det finns mörkhyade som inte heller nånsin skulle kunna göra något så pass allvarligt.

Men då jag själv aldrig varit i någon Afrikanskt land så kan jag inte bekräfta att deras regler och seder är liknande som vi har i Sverige. Det kanske är okej att våldsföra sig på andra då Sex kanske räknas som ett mänskligt behov precis som att bajsa. Så där är det kanske fritt fram att bajsa varsomhelst och ge sig på vem som helst sexuellt utan medgivande?

Min uppfattning är att du även är från ett annat land än Sverige. Där det kanske är okej att ge sig på 9 åriga flickor(eller begå vilka andra våldsbrott som helst) och sedan be om förlåtelse för sina handlingar inte var ens fel. Det går ju alltid skylla på någon annan men i slutändan tycker jag att som man bäddar får man ligga.

Nu är det så brutalt brott och att du ens resonerar som du gör om MGM när BO är så pass illa vid gör mig mållös..
Citera
2022-07-12, 23:09
Medlem
monstergaddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Hagamannen åkte väl på rejält med stryk när han frisläpptes, vill jag minnas.

Just ja det äcklet. Tänk om man skulle springa på en sånn. Man vet ju ofta inte vart dessa as hamnar efter kåken.
Citera
2022-07-12, 23:11
Medlem
Citat:
Lite så tänker jag med.. camping med sin familj.. sina älskade barn.. och så är han där plötsligt.. det kan väl ändå inte stämma?!
Ja det vore j_kligt feltänkt att sätta han på ett sånt ställe!
Citera
2022-07-12, 23:14
Medlem
RoyochRogers avatar
Citat:

100% så är han placerad på SiS i skrivande stund.
Citera
2022-07-12, 23:14
Medlem
tripprapporters avatar
Finns det någon summering av vad man vet någonstans?
Citera
2022-07-12, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolas_manager
Fram med vilken camping fanskapet gömmer sig på, ut med det i det allmänna nu för i helvette!!! Det är semestertider och fullsmockat med barnfamiljer på alla campingar, det gäller att ha ihjäl den här jävla fittnegern fort som fan innan han hittar sitt nästa offer vilket MYCKET väl kan pågå just nu i denna stund som vi sitter här!!
Håller med dig men det är en hörsägen inte fakta än .
Men det skulle inte förvåna mig .
Finns dom på en camping så kommer det fram vars , för två personer kan inte hålla en hemlighet .
Citera
2022-07-12, 23:18
Medlem
Homoaktivists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adrienbroner
Detta handlar inte om att vinna röster eller att vara SDare. Jag tror inte någon person här i tråden vill låta honom gå runt fritt i sin ort, av säkerhetsskäl. Har du en syster? Mamma? Fru/flickvän? Då borde du förstå att han inte kan bo i närheten. När polisen inte gör något för medborgarnas säkerhet, då får medborgarna själva ta ansvar och kliva in.

Vad ska på polisen göra? Skjuta honom? Nu är jag oftast kritiskt till hur snutarna beter sig i detta land, men här måste ju rättssäkerheten gälla.
Citera
2022-07-12, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monstergadda
Just ja det äcklet. Tänk om man skulle springa på en sånn. Man vet ju ofta inte vart dessa as hamnar efter kåken.
De hamnar väl bland vanligt folk sen när det inte passar flyttas de vidare till nästa ort. Bara byter namn allt eftersom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in