Citat:
Ursprungligen postat av
SieurAthos
Vad jag förstår så fick han byta skola efter att han dragit in en tjej på toa och att han tafsat på tjejerna. Först då hamnade han i särskola så varför hamnade han inte där tidigare om han nu gjorde det först vid 13 års ålder? Du kan ha helt rätt. Är bara fundersam hur störd han egentligen är
Jag undrar bara eftersom alias HazzardAlard säger att han inte verkar störd när man pratar med honom utan snarare töntig och glad Han ville gärna hänga med de äldre killarna. Men det kan iofs ändå vara som du säger
Jag drar mig till minnes Kristoffer med funkisdiagnos som dödade en jämnårig tjej i motionsspåret i Upplands Väsby för några år sedan. Han hade väl blivit ganska illa behandlad och förnedras av jämnåriga tjejer i klassen i högstadiet när de var 13-14 år.
Funktionsnedsättningen fick liksom dubbel betydelse, omedelbart var impulskontrollen defekt, men indirekt så mobbades han för sin fysiska klumpighet och intellektuella omognad. Funktionshindret är magneten som drar åt sig taggen som känns och när hatet...?