2022-07-08, 14:09
Medlem
Vintergrisens avatar
Om det nu är så att den misstänkte faktiskt är GM i det här fallet lär vi tyvärr inte få svar på vad som faktiskt hänt då ärendet lär överföras till de sociala myndigheterna och stanna där med ordentlig sekretess, vilket kanske är som det ska, men för alla utomstående kvarstår bara frågetecken.
Citera
2022-07-08, 14:15
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Om det nu är så att den misstänkte faktiskt är GM i det här fallet lär vi tyvärr inte få svar på vad som faktiskt hänt då ärendet lär överföras till de sociala myndigheterna och stanna där med ordentlig sekretess, vilket kanske är som det ska, men för alla utomstående kvarstår bara frågetecken.

Det viktigaste är väl ändå att polisen har tagit aset som gjort det. En riktigt jävla sjuk kille...

Våran nyfikenhet om detaljer får vi leva med.
Citera
2022-07-08, 14:18
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HazzardAlard
Det viktigaste är väl ändå att polisen har tagit aset som gjort det. En riktigt jävla sjuk kille...

Självfallet är det prio 1 att de fångat in den skyldige, om den misstänkte nu är skyldig, men jag kan likväl tycka att det alltid är lite trist när trådar slutar i ett enda stort frågetecken.
Citera
2022-07-08, 14:19
Medlem
mogulen70s avatar
Citat:

Om aset är under 15 år får offret och hennes anhöriga ingen upprättelse överhuvudtaget. Sveriges rättssystem är sjukt 🤬
Citera
2022-07-08, 14:23
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:

Ja. Och givetvis att flickan överlever. Sommaren är vacker men rymmer också mest mörker. Och den bara börjat. Sommardåd är ruskiga.
Citera
2022-07-08, 14:25
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Självfallet är det prio 1 att de fångat in den skyldige, om den misstänkte nu är skyldig, men jag kan likväl tycka att det alltid är lite trist när trådar slutar i ett enda stort frågetecken.

Dom har tagit rätt kille.
Citera
2022-07-08, 14:27
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Det är han.

Hur kan du vara så säker på det? Än så länge är han väl bara misstänkt?
Citera
2022-07-08, 14:29
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Hur kan du vara så säker på det? Än så länge är han väl bara misstänkt?

100% säker.
Citera
2022-07-08, 14:30
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
100% säker.

Okej, det är ju bra, men jag frågade inte hur säker du var, jag frågade hur du kan vara så säker. Det händer trots allt att folk blir misstänkta för brott de inte har begått så hur vet du att polisen fångar in rätt person den här gången? Vet du något som inte framkommit i tråden tidigare?
Senast redigerad av Vintergrisen 2022-07-08 kl. 14:37.
Citera
2022-07-08, 14:31
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
100% säker.

Jaha och vad är det för lirare då?
Citera
2022-07-08, 14:36
Medlem
erwynns avatar
Citat:

”En riktigt jävla sjuk kille” som i att det finns en historia eller bara händelsen i sig?
Citera
2022-07-08, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Jag har inte beskrivit faktiska omständigheter. Jag har reflekterat över händelsen och spekulerat som de flesta i denna tråd.

Jag tror nämligen inte att trådens första ord "liten flicka" stämmer. Jag råkar tro att hon är betydligt äldre. Men visst. Jag kan ha fel som en del andra här inne. Mmen du får gärna tro vad fan du vill.

Så du tror inte att anhöriga vet hur gammal hon är? Så polisen vet inte heller då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in