2022-07-13, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Bla bla bla, blöjungar spelar tuffa på FB 😂

Varför slutar ni inte jiddra och stämmer träff, ni kan ju turas om att suga kuk.
plus att dem kan få polackens alkis morsa som bonus
Citera
2022-07-13, 23:55
Medlem
knullad är ju söder men vi får se om dem kan rädda sig ur kriget
Citera
2022-07-14, 00:01
Bannlyst
Sedan dem gahbas som goar ut grabbar i biskop borde klippas, små gahbas som inte förtjänar att leva. Är man med i leken så ska man också ta konsekvenserna som kommer med det. Tänker främst på dem gahbas som goa ut vår broder El1as. Norra borde klippt horerna som en läxa för andra gahbas så att dem inte ens tänker tanken på att goa.
Citera
2022-07-14, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biskopbarn
Sedan dem gahbas som goar ut grabbar i biskop borde klippas, små gahbas som inte förtjänar att leva. Är man med i leken så ska man också ta konsekvenserna som kommer med det. Tänker främst på dem gahbas som goa ut vår broder El1as. Norra borde klippt horerna som en läxa för andra gahbas så att dem inte ens tänker tanken på att goa.
Uppdatera flödet till norra run boys only for kesh they talk
Citera
2022-07-14, 00:11
Medlem
Jag vet inte hur mycket ni vet om politik men allt handlar om politik grabbar dödar grabbar för ingenting polisen yani ska sätta stop på kriget när dom vill utrota folket genom att låta folket döda varandra i gatan krypterad plockar in grabbar för yanii minska samhället men sanningen är den att fängelse gör så man får nya möjligheter att träffa nya medlemmar för nästa runda ute
Citera
2022-07-14, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagknullardinmamma
Jag vet inte hur mycket ni vet om politik men allt handlar om politik grabbar dödar grabbar för ingenting polisen yani ska sätta stop på kriget när dom vill utrota folket genom att låta folket döda varandra i gatan krypterad plockar in grabbar för yanii minska samhället men sanningen är den att fängelse gör så man får nya möjligheter att träffa nya medlemmar för nästa runda ute
100% jag har hört hur aina vetat om att mord ska ske men skitit i att stoppa det. Grisarna tjänar på att kriget ska fortsätta tro mig.
Citera
2022-07-14, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagknullardinmamma
ja ,lite vett har du,men nu handlar d om livstid,då dem kommer aldrig ut för o utöva sina nya möjligheter
Citera
2022-07-14, 00:16
Medlem
Citat:
100% jag har hört hur aina vetat om att mord ska ske men skitit i att stoppa det. Grisarna tjänar på att kriget ska fortsätta tro mig.
bram,självsanering kostar ju mindre för skattebetalarna
Citera
2022-07-14, 00:25
Bannlyst
Vår broder Yous3f ska begravas idag torsdag, ni som kan komma, kom det skulle uppskattas.
Citera
2022-07-14, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveBiskop
bram,självsanering kostar ju mindre för skattebetalarna
Men det är självklart df skiter dom i vad som händer på gatan med alla invandrare så länge det inte handlar om en svenne för då är det kaos tidningen över allt men när det kommer till invandrare då är det dom är gripande i 2 dagar sen är det inte något mer än så mer än läcker ut vem hur vart dom är för låta kriget fortsätta tills det inte finns några kvar
Citera
2022-07-14, 00:26
Medlem
Citat:
Vår broder Yous3f ska begravas idag torsdag, ni som kan komma, kom det skulle uppskattas.
Ses där inshallah
Citera
2022-07-14, 00:30
Medlem
Citat:
må han vila i frid,alltid tragiskt när någons barn dör,norra elle södra frölunda elle angered spelar ingen roll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in