2022-07-13, 22:25
Medlem
Gubben du snackar om Malmö Stockholm vedinge och era små planer i mott södra den planer är redan schemat du pratar om kesh vi pratar om betala goare med kesh 😉
Citera
2022-07-13, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmammasfitta000
Hhahaha har också hört galna grejer om att norra goar och golat sina egna till fiender och aina
Säger ni i södra, horungarna Flor1an och Al1 golade duktigt på förhör och pekade ut varandra som mördare. Finns inga större golare än er i södra.
Citera
2022-07-13, 22:34
Medlem
A men dom har ju inte sålt ut sina egna vänner så att dom dog iallafall.
Senast redigerad av Jagknullardinmamma 2022-07-13 kl. 22:42.
Citera
2022-07-13, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagknullardinmamma
A men dom har ju inte sålt ut sina egna vänner så att dom dog iallafall.
Ni i södra har påstått länge att slääx goade Khal1d aka breezy. Finns det någon mer som har blivit goad av norra enligt er i södra.
Citera
2022-07-13, 22:50
Medlem
Vilka jävla lallare ni biskop drängar är asså.. Vartenda jävla tråd håller ni på såhär och leker Tony montana mot varandra.. Samma sak i Blerim tråden. Så trött på er Flashback krigare
Citera
2022-07-13, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biskopbarn
Ni i södra har påstått länge att slääx goade Khal1d aka breezy. Finns det någon mer som har blivit goad av norra enligt er i södra.
Tänker inte nämna namn men de finns folk hos er nu som är rätt aktiva med södra pratar inte om att gola i rätten utan på utsidan
Citera
2022-07-13, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schleif.ISLIFE
Vilka jävla lallare ni biskop drängar är asså.. Vartenda jävla tråd håller ni på såhär och leker Tony montana mot varandra.. Samma sak i Blerim tråden. Så trött på er Flashback krigare
Ja man ser ju vilka namn de är i varje tråd och säkert är de polisen som har trevligt som vanligt här inne
Citera
2022-07-13, 22:57
Medlem
Citat:

Hur kan man besitta såhär ilska emot varandra? Södra norra eller högra vem bryr sig? Liv går till spillo unga människor, varje dag, för vad?Jo absolut ingenting.

Jag utgår här ifrån ditt namn på fb så texten är kanske till fel person. Men är ni själva inte trötta på det? Att skjuta och bli beskjutna? Vad tror ni det ska leda till? Förstår ni inte att det inte finns några vinster i det? Att det är som en mus
Instängd i ett hjul, bara runt och runt om och om igen. Hur orkar man???
Citera
2022-07-13, 23:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagknullardinmamma
Tänker inte nämna namn men de finns folk hos er nu som är rätt aktiva med södra pratar inte om att gola i rätten utan på utsidan
Tro mig får grabbarna i norra reda på att det finns opps i norra som lämnar ut information till södra, horungarna kommer klippas. Jag kan tänka mig att det finns springpojkar som vill rädda sitt egna skinn som ger er i södra information. Hade Moham3d fått reda på att det finns goare i norra, han hade klippt horungarna på egen hand, finns inte en chans att han inte skulle göra det, med tanke på att han förlora sin yngre bror. Kriget mot södra är alldeles för personligt för att han skulle tillåta en horunge goa ut grabbar från norra.
Citera
2022-07-13, 23:06
Medlem
Citat:
Tro mig får grabbarna i norra reda på att det finns opps i norra som lämnar ut information till södra, horungarna kommer klippas. Jag kan tänka mig att det finns springpojkar som vill rädda sitt egna skinn som ger er i södra information. Hade Moham3d fått reda på att det finns goare i norra, han hade klippt horungarna på egen hand, finns inte en chans att han inte skulle göra det, med tanke på att han förlora sin yngre bror. Kriget mot södra är alldeles för personligt för att han skulle tillåta en horunge goa ut grabbar från norra.
De är så de är tyvärr men norra har ju inte löst alla konflikter i sitt egna utan bara söker kontakter och pengar försöker lösa så andra folk skall göra deras ärenden medans deras egna golar ut varandra
Citera
2022-07-13, 23:13
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Fan sanslöst vad efterblivna ni är alltså. Vad fan är det ni krigar över egentligen? Förstår ni inte själva hur efterblivna era inlägg är? Flytta hem till era jävla skitländer och kriga för ert land istället för att ställa till med jävelskap på svenska gator. Ingen vill ha er här. Ni är fan smuts allihopa.
Citera
2022-07-13, 23:17
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Fan sanslöst vad efterblivna ni är alltså. Vad fan är det ni krigar över egentligen? Förstår ni inte själva hur efterblivna era inlägg är? Flytta hem till era jävla skitländer och kriga för ert land istället för att ställa till med jävelskap på svenska gator. Ingen vill ha er här. Ni är fan smuts allihopa.

Det va det klokaste nån skrivit i de här forumet på bra länge. 💯 💯
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in