2022-07-14, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveBiskop
må han vila i frid,alltid tragiskt när någons barn dör,norra elle södra deölunda elle angered spelar ingen roll
Håller med dig dena Dunya är för kort hade alla bröder samarbetat så hade allt varit annorlunda istället för kriga mörda varandra för vad för folk sjunger och ljuger sen blir barnfamiljer oskyldiga inblandade i bilden för vad? För döden
Citera
2022-07-14, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biskopbarn
Vår broder Yous3f ska begravas idag torsdag, ni som kan komma, kom det skulle uppskattas.

Nej tack, det låter som en fälla inför en massaker faktiskt.
Citera
2022-07-14, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Nej tack, det låter som en fälla inför en massaker faktiskt.
Ta det hur du vill? Men sanningen är sanningen
Citera
2022-07-14, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagknullardinmamma
Håller med dig dena Dunya är för kort hade alla bröder samarbetat så hade allt varit annorlunda istället för kriga mörda varandra för vad för folk sjunger och ljuger sen blir barnfamiljer oskyldiga inblandade i bilden för vad? För döden
skämt åt sidan o blunda för alla mina inlägg men jag verkligen önskar att detta löjliga kriget hade aldrig satts igång,så många tårar,så många oskyldiga familjer som har förlorat deras barn antingen under jorden elle bakom bom o lås,för vad???!!!
Citera
2022-07-14, 00:45
Medlem
Citat:
skämt åt sidan o blunda för alla mina inlägg men jag verkligen önskar att detta löjliga kriget hade aldrig satts igång,så många tårar,så många oskyldiga familjer som har förlorat deras barn antingen under jorden elle bakom bom o lås,för vad???!!!
För idioti för folk har ingen vet i huvudet och tänka men sånt är grupptryck en har det skit och skiten drar andra i skiten för vad för onödigheter och vem får sota för det ungabarn och familjen
Citera
2022-07-14, 00:48
Medlem
Det är lätt att slåss mörda falla för grupptryck men är det värt när man är inlåst och vänner som säger dom är vänner blir deras fiender i slutet av ändan
Citera
2022-07-14, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagknullardinmamma
Det är lätt att slåss mörda falla för grupptryck men är det värt när man är inlåst och vänner som säger dom är vänner blir deras fiender i slutet av ändan
håller med dig bram,titta nu,jag o du blev kompisar en norra o en södra ,så easy
Citera
2022-07-14, 04:04
Medlem
Citat:
håller med dig bram,titta nu,jag o du blev kompisar en norra o en södra ,så easy

Hade norra o södra aldrig hamnat snett, hade Biskop varit den starkaste förorten tom över Angered!! Hjällbo, Bergsjön alla andra luffar områden.
Citera
2022-07-14, 04:09
Medlem
Citat:
Vår broder Yous3f ska begravas idag torsdag, ni som kan komma, kom det skulle uppskattas.

Må han vila i frid. Spelar ingen roll vad en människa gör/gjort. Gud som gett ett liv är den ända som får ta det livet. Att alla dessa grabbar ska leka muslimer och imamer men å andra sidan planerar mord på varandra och har mage till och säga allhamdulliah gör mig illamående.
Att döda en människa är som att döda hela mänskligheten. Så många liv som gått bort under dessa år. För vad? Ett jävla drama om nån jävla brud helt sjukt hur mycket det har eskalerat. Barndomsvänner som gått skilda vägar o fått välja sida, norra vs södra usch alltså.
Citera
2022-07-14, 04:12
Medlem
Citat:
Dags för Leeyl3y och Slääx att visa vad dem går för, ni kan inte acceptera att era grabbar får kuk och ni duckar. Om ni inte hämnas mordet på Youss3f då ni kan lika gärna lägga ner allt som har med norra att göra, ni smutsar ner norras namn, ni skämmer ut era äldre som sitter inne. Gringo muckar snart och det är skämmigt när han ser vad som har hänt med norra sedan han åkte in.

Norra känns som ett pensionär område tvekar ifall de kmr agera och ta hämnd.
Citera
2022-07-14, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerinflation
Slutet av ändan.
Är det där dina brushor stoppar in den på dig?
Fortsätt mörda varandra, vi Svenskar tycker det är kul.
Någon vacker dag kommer vi också börja skjuta er.
Men lägg av bete dig vad tror du att detta är hitman eller? Har du inget vettigt att skriva så skriv inte ens hörre du vad gör du så för att folk ska älta på vad du skriver eller drama
Citera
2022-07-14, 08:42
Medlem
nån som vet ifall gärningsmännen o den mördade kännde varann??hade dem personlig konflikt elle valde dem random bara nån ifrån norra?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in