Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Det är uppenbart av FUP och RPU att lagkraven på vårdkontakter och samverkan inte har efterlevts. Det är tyvärr så det vanligen går till i Sverige. I detta fall blev konsekvenserna katastrofala. Nu tänker jag inte svara på fler inlägg av detta slag från dig.
För all del, jag tänker även skita i dig eftersom du beter dig som en blind papegoja som fastnat i ett mantra som går på repeat.
Återkomsten berodde på ditt skitsnack där du tycks inbilla dig ha nån sorts företräde ang åsikter:
"Att försöka skylla detta på patienten, som vissa gör i tråden, är absurt."
Ditt problem är att du inte vill inse att TE - som potentiell terrorist, om han nu kunnat genomför mord på den politiker som hans korkade polare ville se hängd i en lyktstolpe - är ett stort problem att identifiera för både rättsväsende och vård.
För att de sitter och ruminerar sin skit och fantiserar hellre om hämnd för gamla oförrätter än att vara mottagliga för just vård.
Ljuger, upprättar fasader och lever i sin bubbla.
Som jag nyss skrev har han samma beteendemönster som incels, skolskjutare, masskjutare och ensamagerande vid terrorism.
Att dessa (nästintill uteslutande män) slutligen imploderar.
Han är som en karbonkopia om man läst forskning om ensamagerande gärningspersoner.
Hans gnäll över boendet och familjen är ett likartat beteende:
Först retroaktivt flödar det som en autistisk tsunami om hur traumatisk det varit.
Allt är nämligen traumatiskt för han är extremt egocentrerad. Troligen cementerat, det har nämligen suttit i sen skolåldern:
Missanpassad hämnd dvs totalt fel copingförmåga.