OM man nu tar astrologi på så stort allvar att man väljer partner efter det så låter det rätt amatörmässigt att bara gå efter soltecknet. Låt han slänga upp hela sitt födelsediagram! Dejta som om du vore en ockult äktenskapsarrangör!
På frågan om det går bra för henne:
"Det funkar inte i den meningen att jag är ofrivilligt singel"
Nä, det hade man ju kunnat ana.
OM man nu tar astrologi på så stort allvar att man väljer partner efter det så låter det rätt amatörmässigt att bara gå efter soltecknet. Låt han slänga upp hela sitt födelsediagram! Dejta som om du vore en ockult äktenskapsarrangör!
Du ska inte säga nåt som använder tarotkort. Varför hycklar flashbackare så fruktansvärt?
Jamen verkligen! 😛
Och hallålixom, ens måntecken är ju ännu viktigare eftersom det speglar ens inre liv.😉
Fast lite sanning finns det i det, jag passar bättre ihop med en typ av människor än andra. Skorpioner och Lejon är svåra medans Jungfru och kräftor är lättare
Fast lite sanning finns det i det, jag passar bättre ihop med en typ av människor än andra. Skorpioner och Lejon är svåra medans Jungfru och kräftor är lättare
Nej, det finns ingen jäkla sanning i det. Tror du på spöken också?
Håller med, barn som är födda på sommaren brukar vara trevligare att umgås med än någon som är född på vintern.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!