• 4
  • 5
2022-08-09, 09:56
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Jag är givetvis jungfru! På alla sätt och vis. Och bara intresserad av andra jungfrur.

Så även jag.
Citera
2022-08-09, 18:35
Medlem
Grejen är väl bara att man helst ska kolla upp hela horoskopet och inte bara stjärntecknet. Då får man ju fram rätt bra om personen har en bra grundenergi och "öde". Gick verkligen på en nit med en person som hade ett hemskt horoskop.
Citera
2022-08-12, 09:25
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Så även jag.

De andra slampiga tecknen håller man sig långt borta ifrån. Skorpionen är värst. Har jag hört.
Citera
2022-08-12, 12:43
Medlem
kan ju finnas större skillnader mellan stjärntecken än man hittills erkänt. vårt solsystem har cykler med olika kosmisk bakgrundsstrålning, detsamma gäller vår galax och kringliggande galaxer, vilket kan ha en inverkan på hur vi formas när vi föds eller när vi är foster. synd bara att 99% som tror på astrologi är sådana jävla stolpskott
Citera
2022-08-13, 20:53
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
De andra slampiga tecknen håller man sig långt borta ifrån. Skorpionen är värst. Har jag hört.

, så han 50-isch-sex-shamanen som jag läste senast om, är även han jungfru?

(Jag har själv aldrig träffat en annan jungfru; som vän, lust eller medmänniska.)
Citera
2022-08-13, 23:06
Medlem
Det är ju i alla fall bra att hon är öppen med det så att den hon dejtar från början är medveten om att hon spelar i en helt egen liga när det kommer till naivitet och godtrogenhet.
Citera
2022-08-14, 08:29
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
, så han 50-isch-sex-shamanen som jag läste senast om, är även han jungfru?

(Jag har själv aldrig träffat en annan jungfru; som vän, lust eller medmänniska.)

Det är vad han säger åtminstone, men jag misstänker att det är något han bara säger för att det ska låta bättre. Jag skulle vilja se hela unika födelsehoroskopet! Han är alldeles för bra på att ligga för att vara jungfru. Han måste vara skorpion.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in