2022-06-30, 17:57
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Nu generaliserar jag grovt.

Men mindre damer, alltså fysiskt små, inte just smala, brukar enligt mig vara tightare.

Barnafödsel spelar även in i detta.
Citera
2022-07-01, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Du måste skämta? Anatomin skiljer sig ju extremt mkt mellan olika människor. Fittans form och känsla är för övrigt väldigt viktig, Även rövens form är viktig, den skall vara lagom stor, rund, kurvig och puta utåt. Den ska även dallra lagom mkt när man daskar till den, när man klämmer på den ska den vara lagom mjuk men ändå fast och tight.

Skämtar inte. Brukar folks tungor och tänder, ögonstorlek variera väldigt mycket? Brukar inte nästan alla tjejer ha storlek 35-37 i skostorlek, eller kanske varannan tjej du känner har jättestora tår som är helt asymmetriska?

Faktum är att folk by default at rätt lika, det är liksom därför man kan ha läroböcker om hur man botar människor för att vi är byggda på ett speciellt sätt. Nu kan man dra detta längre än biologi som typ träning vs fetton men det är svårt att träna fittah tight och visst, även fast man kan träna musklerna där nere för att knipa, är det inget de orkar göra mer en ett par minuter.

Jag står fast i min åsikt att dom känns i regel ungefär lika, har kullar runt 50, inte så jättemånga men nog för att göra en analys över detta. Utöver det som resand så har jag inte märkt större skillnad på varken asiater negrer eller latinos. Jag ganska stor kuk fo, kanske är mer märkbart om man har en prinskorv och inte riktigt fyller ut alla.
Citera
2022-07-01, 07:01
Medlem
saganshuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Ingen större skillnad.
Du kanske inte har så känslig kuk så att du märker någon skillnad.
Citera
2022-07-01, 07:09
Medlem
Kör endast analsex så lär det vara mer enhetligt?
Citera
2022-07-01, 07:30
Avstängd
Nej.

Är man utrustad med en rejäl FB-dase så känns alla trånga.
Citera
2022-07-01, 09:31
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Skitsnack. Det är klart att en nätt och söt liten 15 årig oskuld på 155cm är tightare och skönare än en halvfet 35 årig tvåbarnsmorsa.
Jag fick tightare fitta efter att jag hade fött barn. Ingen aning om varför, men det är inte alltid så bra. Jag kan knappt ha sex med någon som har medelstor penis utan att vi värmer upp mycket innan. Så alltför tight är inte att eftersträva.

Pratet om att smala tjejer har tightare fitta än tjocka är bara tröttsamt. Läs på, prata med någon läkare eller liknande som vet - fittan förändras inte av fett utanpå kroppen.
Citera
2022-07-01, 11:59
Medlem
Ja, det är skillnad både på djup och spänst i vaginor. Den tightaste som jag kan minnas var en tvåbarnsmor. Men hon hade fött ungarna genom kejsarsnitt. Vilket jag kan förstå. Inte riktigt läge att ge sig på att föda med så tight fitta.
Man får fan hålla sig från att spruta när man tränger in i en sådan..
Citera
2022-07-01, 15:11
Medlem
Javisst är det skillnad på hur fittor känns, men jag vet inte om jag har noterat något samband med storlek på tjej och hur trång hon känns. Det handlar mer om hur hon har kontroll på, och eventuellt har tränat, fittmuskulaturen. Bland de skönaste har varit en thai-tjej som jag träffade i Köpenhamn för några år sedan. För att vara thai så var hon relativt stor, men hon måste ha övat upp fullständig kontroll av musklerna i fittan för hon kunde verkligen "mjölka" min kuk!

Förutom att kvinnors fittor är olika så tycker jag att det är fascinerande att uppleva hur olika kvinnors orgasmer gestaltar sig. Jag har inte tidigare trott att kvinnor kunde komma på så många olika sätt som jag nu har upplevt att de gör.
Citera
2022-07-01, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Jag fick tightare fitta efter att jag hade fött barn. Ingen aning om varför, men det är inte alltid så bra. Jag kan knappt ha sex med någon som har medelstor penis utan att vi värmer upp mycket innan. Så alltför tight är inte att eftersträva.

Pratet om att smala tjejer har tightare fitta än tjocka är bara tröttsamt. Läs på, prata med någon läkare eller liknande som vet - fittan förändras inte av fett utanpå kroppen.

Njae, det där tror jag inte på. Det kan helt enkelt inte vara fysiologiskt möjligt att en fitta som pressat ut en unge kan vara lika tight som en oskuld efteråt. Fittan blir uttänjd helt enkelt. Den som påstår något annat är inte ärlig.
Citera
2022-07-01, 18:34
Medlem
Ja, varje är väldigt individuell. Finns mycket variation på tighthet, våthet, djup och vinkel. Det går inte att se om en brud är tight eller inte, det finns smala kvinnor med tight mus och feta kvinnor med tight mutta.
Citera
2022-07-01, 21:18
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saganshus
Du kanske inte har så känslig kuk så att du märker någon skillnad.

Kan vara så. Kan mycket väl vara så.
Dock brukar tjejerna inte klaga på när man "håller på länge"..

Observera att i "i ordentliga sammanhang" heter det manliga organet "penis", inte "kuk".
KUK har flera roliga betydelser på tyska, brukar bli road varje gång jag läser följande:
https://de.wikipedia.org/wiki/Kuk

(Läs gärna hela listan, bitte!)

Edit: Jag var alltså 13 år när jag började läsa tyska på allvar på högstadiet, därav min knepiga humor... Humorn har bitit sig kvar, men tyvärr inte när jag ska använda "der, das och die"..
(Och fortsätter på samma spår, givetvis!)

Fokuserade på skojigheter som vanligt.. (Sorry).
Senast redigerad av kraftfoder 2022-07-01 kl. 21:23.
Citera
2022-07-01, 21:44
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer

Han syftade på allmän anatomi, inte fettmängd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in