2022-07-01, 21:46
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Läs på, prata med någon läkare eller liknande som vet - fittan förändras inte av fett utanpå kroppen.

Skitsnack

Dr. Sherry Ross explains “Weight loss and weight gain can definitely change the appearance of your vagina, for better or worse,” Ross says. “Losing significant weight will reduce the size and shape of your mons and your outer labia, making your vagina look better and healthier.”
Citera
2022-07-01, 21:52
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Ja, varje är väldigt individuell. Finns mycket variation på tighthet, våthet, djup och vinkel. Det går inte att se om en brud är tight eller inte, det finns smala kvinnor med tight mus och feta kvinnor med tight mutta.

Tror du stålmannen kan se det?
Citera
2022-07-01, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strandraggaren1
Tror du stålmannen kan se det?

15 åringar är tighta överallt, även i fittan
Citera
2022-07-01, 22:58
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Njae, det där tror jag inte på. Det kan helt enkelt inte vara fysiologiskt möjligt att en fitta som pressat ut en unge kan vara lika tight som en oskuld efteråt. Fittan blir uttänjd helt enkelt. Den som påstår något annat är inte ärlig.
Varför skulle jag ljuga om det?

Du vet att fittan är en muskel va? Vid en vaginal förlossning så öppnas den för att barnet ska komma ut, och drar sedan ihop sig igen.
Citera
2022-07-01, 23:06
Medlem
halaltarzans avatar
Hade ju yngre flickvänner när jag gick i nian men inte fan kommer jag ihåg att någon av dem skulle varit speciellt trånga. Däremot kommer jag mycket väl ihåg de kvinnorna (märk väl att jag skriver kvinnor) som har varit riktigt trånga, yngsta var 20.
Citera
2022-07-02, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Du har rätt. Äldre kvinnor som fött barn är slappare och har svagare muskler (om de inte gjort knipövningar sen unga år).

Absolut skönast är 15-16-åringar som är småväxta. Men de är förjäkla dåliga på att suga av, så där föredrar jag faktiskt mogna kvinnor.

Kan intyga att du har rätt Min flickvän är 16 och hon är tight överallt, röv, bröst, lår, fitta, allt är tight. Knullat hennes kompis också som är 15 och hon var lika tight och skön. Dom har liksom en fitta som kramar åt så skönt runt kuken och detta kombinerat med deras fina och söta ansikten så måste man verkligen kämpa för att inte spruta efter bara några stötar in och ur henne
Citera
2022-07-02, 18:28
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Kan intyga att du har rätt Min flickvän är 16 och hon är tight överallt, röv, bröst, lår, fitta, allt är tight. Knullat hennes kompis också som är 15 och hon var lika tight och skön. Dom har liksom en fitta som kramar åt så skönt runt kuken och detta kombinerat med deras fina och söta ansikten så måste man verkligen kämpa för att inte spruta efter bara några stötar in och ur henne

Så är det. Är riktigt svag för flickleenden. Det enda som gör att jag dock ligger en del med äldre också är att de är mer erfarna och bättre på exempelvis avsugningar.
Citera
2022-07-02, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite
Märks att det är många INCELLS Här

En kvinna som fött barn är tightast.
Vaginan går sönder helt , allt byggs om och blir nytt.
I början är det extremt tight, man får ta det lugn första gångerna absolut.

Till alla som vill undvika slappa Vaginor

Vägra tjejer som

onnar med stora dildos , eller dildos med kraftig vibration, dessa går ej att tillfredställa med naturlig
snorre , de har tagit sönder sin vagina med leksaker tyvärr.

undvik även kvinnor som legat med män med stor utrustning långtid
om de ej fått barn efter.

Om man är ute efter tight kvinna
ta en som fått barn men att mannen dragit

är hon slapp , gör henne gravid , 2-3 månader efter normal vaginal förlossning
får ni kämpa för att få in den i början ett tag, det är helt nybyggt/renoverat, som oskulder .

Som sagt, allt går sönder där nere vid förlossning, och allt byggs på nytt, blir som nytt
Åh här har vi en betacuck med stor fantasi men ingen erfarenhet.
Citera
2022-07-02, 20:58
Medlem
Hej är det någon skillnad på tex utländska damer från tex Iran eller Irak eller Turkiet. Vissa säger att utländska damer är tajtare i musen än svenska damer
Citera
2022-07-03, 08:48
Medlem
nullums avatar
Självklart är det skillnad.

Det är skillnad på olika kvinnor i helhet. Det är inte bara att stoppa in kuken och pumpa på. Mycket handlar om hur kvinnan i fråga är, hur hon doftar, hur hon låter osv.

Jag har nog aldrig reflekterat över hur fittan känns i stunden, och nu i efterhand kan jag bara komma på en enda vagina som stack ut ur mängden. Det var en gammal klasskompis jag träffade några gånger efter studenten och hon var så trång att jag knappt kunde ligga med henne. Det är den enda gången då det faktiskt har stramat åt rejält när jag har haft sex. Hon var f.ö. av modell större, ca 175 lång och ganska stor i formen, men inte fet.
Citera
2022-07-04, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Så är det. Är riktigt svag för flickleenden. Det enda som gör att jag dock ligger en del med äldre också är att de är mer erfarna och bättre på exempelvis avsugningar.

Mmm, precis.. det där söta, fina, oskuldsfulla och oskyldiga leendet, helt oemotståndligt.
Har inte upplevt att tjejer i 15 års åldern varit dåliga på att suga, snarare tvärtom.. Tjejer börjar ha sex tidigt och lär sig snabbt Och skulle nån vara osäker så är det ju bara charmigt, väldigt trevligt att få lära upp en fin och söt oskuld.
Citera
2022-07-14, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nullum
Självklart är det skillnad.

Det är skillnad på olika kvinnor i helhet. Det är inte bara att stoppa in kuken och pumpa på. Mycket handlar om hur kvinnan i fråga är, hur hon doftar, hur hon låter osv.

Jag har nog aldrig reflekterat över hur fittan känns i stunden, och nu i efterhand kan jag bara komma på en enda vagina som stack ut ur mängden. Det var en gammal klasskompis jag träffade några gånger efter studenten och hon var så trång att jag knappt kunde ligga med henne. Det är den enda gången då det faktiskt har stramat åt rejält när jag har haft sex. Hon var f.ö. av modell större, ca 175 lång och ganska stor i formen, men inte fet.

Så jävla skön känsla när tjejen är så tajt att det riktigt kramar åt runt kuken, så man riktigt måste hålla emot för att inte spruta efter bara några stötar in och ur henne Min flickvän har en sån fitta och det är fan svårt att hålla sig mer än några minuter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in