2022-06-29, 14:00
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Skitsnack. Det är klart att en nätt och söt liten 15 årig oskuld på 155cm är tightare och skönare än en halvfet 35 årig tvåbarnsmorsa.

En slapp halvfet tvåbarnsmorsa, 35 år, gör inga knipövningar.

En tight 15årig oskuld behöver inga än, för att hon är tight överallt.

Man kan tydligen inte kräva den mest basic biologisk förstålse av det kvinnliga könet från män, det vet vi från praktisk erfarenhet.

Förstå då nån jävla gång att fittan består av muskler, och dess styrka (tighthet) har inget med med fettprocent att göra.

Det är som att säga att en halvfet 35åring är otränad för att hen är halvfet och 35 år, istället för att säga att personen otrännad för att hen inte tränar.
Citera
2022-06-29, 14:17
Medlem
Både ja och nej..

En fitta känns som en fitta,våt och varm..Men såklart skillnad på djup och hur right.

Kan säga att det som skiljer sig åt är hur den känns/uppför sig vid den kvinnliga orgasmer.

Har fått känna dom som kniper åt så hårt så man har fått kämpa för att hålla sig inne.
Andra har pulserat/mjölkat ens kuk vid orgasm.

Så ja,hur dom uppför sig skiljer sig åt.
Men tycker dom känns ganska lika..
Citera
2022-06-29, 14:19
Medlem
UrsusSpelaeuss avatar
200+. Slutade räkna för längesen.

Det är enorm skillnad mellan olika tjejer. Försökt se mönster relaterat till utseende och härkomst, men det är väldigt olika från person till person. Vissa är grymt sköna, andra är det inte av olika anledningar. Sen varierar det med tid på månaden också. Hur hård/mjuk, slapp/tight, tjockt glid/surt glid som svider, hur hårig och hur hårt håret är samt fettdepåer runt varierar. Även storlek/form på klitoris, längd på yttre blygdläppar osv. Det kan verkligen variera enormt. Nästan som om man inte riktigt vet vilken sorts art man ska ligga med innan man testat. Vissa kommer lätt och flera gånger i rad av vanligt knull, andra kommer bara av oralsex, fingrar och leksaker. De föregående tenderar att vara kortare tjejer eller i varje fall under 170 som är smala till medelviktiga. Fetton och långa tjejer brukar åtminstone i min erfarenhet inte komma av G-punktsstimulans vare sig med fingrar, kuk eller leksaker. Någon annan kanske stött på sådana exemplar, men mig har det inte hänt. Undviker generellt långa, överviktiga och blonda tjejer. Den häftigaste jag knullat var en rödtott. Tyvärr diagnostiserad borderline. 😆 Men det var verkligen en ferrarri bland damer.
Citera
2022-06-29, 14:36
Medlem
Ja, det är stor skillnad. Det jag har upplevt är följande skillnader.

fittor kan skilja sig i temperatur. En del är varmare än andra.

En del är trånga hela vägen in jämntrånga.

En del är trånga i mynningen en del blir trängre ju längre in man kommer.

En del fittor har väldigt vattniga vätskor
Några ha trögflytande vätskor som känns mer som oljor.

De skönaste fittorna är trånga och blir ännu trängre när man kommit in några cm. De är varma och har en mer klibbig och oljelik fittsaft.
Jag har legat med två sådan kvinnor.

Några har varit slappa och inte särskilt varma med vattnig fittsaft.

Det skiljer sig även var de har sin öppning i förhållande till anus. Det spelar inte så stor roll tycker jag. Jag tycker även vinkeln på hur kuken glider in och ut ur fittan varierar.

Så ja fittor känns väldigt olika.
Citera
2022-06-29, 14:39
Medlem
är 65..lägrat kanske 40 olika i mitt liv...å alla är olika..utseende.. lukt.våthet. allt.
Citera
2022-06-29, 14:50
Medlem
Tarrous avatar
Skulle säga att det är större skillnad på hur fittan luktar.

Har bara träffat en tjej där jag fortfarande minns fan vad tajt hon var.
Citera
2022-06-29, 19:14
Medlem
Stonedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrsusSpelaeus
200+. Slutade räkna för längesen.

Det är enorm skillnad mellan olika tjejer. Försökt se mönster relaterat till utseende och härkomst, men det är väldigt olika från person till person. Vissa är grymt sköna, andra är det inte av olika anledningar. Sen varierar det med tid på månaden också. Hur hård/mjuk, slapp/tight, tjockt glid/surt glid som svider, hur hårig och hur hårt håret är samt fettdepåer runt varierar. Även storlek/form på klitoris, längd på yttre blygdläppar osv. Det kan verkligen variera enormt. Nästan som om man inte riktigt vet vilken sorts art man ska ligga med innan man testat. Vissa kommer lätt och flera gånger i rad av vanligt knull, andra kommer bara av oralsex, fingrar och leksaker. De föregående tenderar att vara kortare tjejer eller i varje fall under 170 som är smala till medelviktiga. Fetton och långa tjejer brukar åtminstone i min erfarenhet inte komma av G-punktsstimulans vare sig med fingrar, kuk eller leksaker. Någon annan kanske stött på sådana exemplar, men mig har det inte hänt. Undviker generellt långa, överviktiga och blonda tjejer. Den häftigaste jag knullat var en rödtott. Tyvärr diagnostiserad borderline. 😆 Men det var verkligen en ferrarri bland damer.

Hahah du summerade det bra där. Kan bara instämma där
Citera
2022-06-30, 01:25
Medlem
whatthedeuces avatar
Skillnades sitter i ens huvud, mind set + i hennes kropp. Är hon tajt så tänker man, fan vad asiatiskt det var idag då… förutsatt att man inte går igång på Boombaletty size.

Hålet är oavsett mer eller mindre lika slappt efter bara 11 juck. Har hälsat på i grottor från 1x-44 år, från oskuld till milf, även kvinnor som dagligen hyr ut sin biff per timme.
Skillnaden märks men innan man skickar av grande finale så är det jämnt skägg mellan så gott som alla honor.

Något som fungerat förvånansvärt smidigt, även med ons, är att hälsa bra i grannhålet. Dvs flytta ner en våning, om hon ligger på rygg.. har hon hängpukor & står på alla 6 så flyttar man ju då upp en våning istället. Där brukar det vara tight en längre tid.
Citera
2022-06-30, 01:36
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite
Märks att det är många INCELLS Här

En kvinna som fött barn är tightast.
Vaginan går sönder helt , allt byggs om och blir nytt.
I början är det extremt tight, man får ta det lugn första gångerna absolut.

Till alla som vill undvika slappa Vaginor

Vägra tjejer som

onnar med stora dildos , eller dildos med kraftig vibration, dessa går ej att tillfredställa med naturlig
snorre , de har tagit sönder sin vagina med leksaker tyvärr.

undvik även kvinnor som legat med män med stor utrustning långtid
om de ej fått barn efter.

Om man är ute efter tight kvinna
ta en som fått barn men att mannen dragit

är hon slapp , gör henne gravid , 2-3 månader efter normal vaginal förlossning
får ni kämpa för att få in den i början ett tag, det är helt nybyggt/renoverat, som oskulder .

Som sagt, allt går sönder där nere vid förlossning, och allt byggs på nytt, blir som nytt
Incel var det ja

OnT: japp. Och rent genetiskt så kan man slutleda om vaginan är tajt eller som en handske.
Citera
2022-06-30, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
Hahah du summerade det bra där. Kan bara instämma där

Så jävla skönt att glida in i en riktigt tight, varm och blöt ung fitta. Så härlig känsla när kuken verkligen omsluts och kramas åt och sen känna den där ilande känslan komma precis innan man sprutar i henne
Citera
2022-06-30, 14:48
Medlem
Svar nej. Enligt mig så är det inte så stor skillnad. Visst har man stött på speciella tall men i överlag så är det typ samma. Anotomin är inte så annorlunda bland oss människor.
Citera
2022-06-30, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spallow
Svar nej. Enligt mig så är det inte så stor skillnad. Visst har man stött på speciella tall men i överlag så är det typ samma. Anotomin är inte så annorlunda bland oss människor.

Du måste skämta? Anatomin skiljer sig ju extremt mkt mellan olika människor. Fittans form och känsla är för övrigt väldigt viktig, Även rövens form är viktig, den skall vara lagom stor, rund, kurvig och puta utåt. Den ska även dallra lagom mkt när man daskar till den, när man klämmer på den ska den vara lagom mjuk men ändå fast och tight.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in