Citat:
Ursprungligen postat av
DrunkenZealot
Läser man på wikipedia, så är ju det inte så som du säger:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Filade...ingen_i_Knutby
Åsa, satte väl på både det ena och det andra....
Men som jag sa tidigare, jag har svårt att se frifräsare åka runt och skjuta folk som i osloattacken. Så terror- nej. Men psykopater finns både här och där. Och det är ju inte så att psykopater dödar allt som oftast, nej det räcker med pengar och sex för dem.
Gällande terrorister, så är de nog inte psykopater, då de gör något som de själva inte tjänar på. Det skulle nog aldrig göra tror jag. Fast jag är ingen psykolog.
Fossmo kom dit långt före Waldau, men det stämmer mycket bra att även hon hade en stor del i att det barkade utför. Jag ser inte vad i det du påstår som skulle motsäga att det var en normal församling när han kom dit.
Psykopater brukar söka sig till inflytande. Visst kan en församlingsledare ha sådant, men det finns mycket mer att finna i näringslivet. Det är därför dom är så överrepresenterade bland VDar.
Angående terroristen, så får du tänka på att islam har det där med jihad. Tror man att man får en evig belöning för att döda otrogna, och man tar lätt på att döda, så ligger det nog nära tillhands att göra sådant, eller?