2022-06-27, 14:38
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Psykopater är det gott om bland alla extremistiska ideologier. Dom passar som handen i handsken.
Typ helge forsmo? Passar han in där?
Citera
2022-06-27, 14:40
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Typ helge forsmo? Passar han in där?

Inte riktigt. Knutby var en normal församling innan han kom dit, så vitt är allmänt känt iaf. Han skapade sin egen sfär av extremism istället för att gå med i en befintlig.
Citera
2022-06-27, 14:41
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngieD
Kristna då? De hatar väl också bögar, de säkert glada också men de kanske inte lika öppna med det?
Jag hatar inte bögar, men jag kan säga att själva handlingen äcklar mig. Känner samma sak för ett barn som äter snorkråkor, det innebär inte att jag hatar barnet.

Och för att jag skulle skada någon, som vore än värre handling, är omöjligt.
Citera
2022-06-27, 14:42
Medlem
george.sthlms avatar
Jag har aldrig fattat varför HBQT människor hyllar och försvarar islam medans man i den
muslimska världen hänger bögar från lyftkran och kastar ner dom från hustak.

Så jävla stört så man mår illa. Dom borde ju göra allt för att motverka islam.
Citera
2022-06-27, 14:43
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Inte riktigt. Knutby var en normal församling innan han kom dit, så vitt är allmänt känt iaf. Han skapade sin egen sfär av extremism istället för att gå med i en befintlig.
Knutby en normal församling? Ni frifräsare hittar verkligen inga fel på er själva.

Nåväl. Tror inte någon frifräsare skulle åka runt och skjuta bögar i alla fall. De blåser mest folk på pengar, så är det när mammon för råda. Och det är väl ingen terrorakt.
Citera
2022-06-27, 15:05
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Knutby en normal församling? Ni frifräsare hittar verkligen inga fel på er själva.

Nåväl. Tror inte någon frifräsare skulle åka runt och skjuta bögar i alla fall. De blåser mest folk på pengar, så är det när mammon för råda. Och det är väl ingen terrorakt.

Innan Fossmo kom dit, så verkar det inte ha varit några konstigheter där. Om du läser på lite om fallet så kommer du nog finna det troligt, ska du se. Men det kanske inte är lika roligt då?
Citera
2022-06-27, 15:12
Medlem
DrunkenZealots avatar
Citat:
Innan Fossmo kom dit, så verkar det inte ha varit några konstigheter där. Om du läser på lite om fallet så kommer du nog finna det troligt, ska du se. Men det kanske inte är lika roligt då?
Läser man på wikipedia, så är ju det inte så som du säger:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Filade...ingen_i_Knutby
Åsa, satte väl på både det ena och det andra....

Men som jag sa tidigare, jag har svårt att se frifräsare åka runt och skjuta folk som i osloattacken. Så terror- nej. Men psykopater finns både här och där. Och det är ju inte så att psykopater dödar allt som oftast, nej det räcker med pengar och sex för dem.

Gällande terrorister, så är de nog inte psykopater, då de gör något som de själva inte tjänar på. Det skulle nog aldrig göra tror jag. Fast jag är ingen psykolog.
Citera
2022-06-27, 15:14
Medlem
Kedoxs avatar
Eftersom man spårar upp pensionärers och nationalisters åsikter de går ut med på nätet så kunde man väl göra detsamma med muslimers?

De som hyllar sånt här, förespråkar sharia eller allmänt kaos kan få en enkelbiljett till Mellanöstern.
Citera
2022-06-27, 15:18
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Läser man på wikipedia, så är ju det inte så som du säger:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Filade...ingen_i_Knutby
Åsa, satte väl på både det ena och det andra....

Men som jag sa tidigare, jag har svårt att se frifräsare åka runt och skjuta folk som i osloattacken. Så terror- nej. Men psykopater finns både här och där. Och det är ju inte så att psykopater dödar allt som oftast, nej det räcker med pengar och sex för dem.

Gällande terrorister, så är de nog inte psykopater, då de gör något som de själva inte tjänar på. Det skulle nog aldrig göra tror jag. Fast jag är ingen psykolog.

Fossmo kom dit långt före Waldau, men det stämmer mycket bra att även hon hade en stor del i att det barkade utför. Jag ser inte vad i det du påstår som skulle motsäga att det var en normal församling när han kom dit.

Psykopater brukar söka sig till inflytande. Visst kan en församlingsledare ha sådant, men det finns mycket mer att finna i näringslivet. Det är därför dom är så överrepresenterade bland VDar.

Angående terroristen, så får du tänka på att islam har det där med jihad. Tror man att man får en evig belöning för att döda otrogna, och man tar lätt på att döda, så ligger det nog nära tillhands att göra sådant, eller?
Citera
2022-06-27, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Det är S, C, V och Mp som har haft regeringsinnehavet de senaste 8 åren eller har du glömt det?
Har du glömt att Reinfeldt öppnade slussen?
Citera
2022-06-27, 15:21
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Galningar som hyllar andra galningar. Var har jag sett det förut? Hmm... Just det, här:

Varför Anders Behring Breivik är en hjälte

Senaste inlägget: Länge leve Breivik! Heil, heil, heil!!! Kom och rensa sverige på kriminella blattar och islamister! Gärna på politiker med, NMR och SD ska styra Sverige.
Extremister är extremister - vad annat trodde du? Alla personer mellan vänster & högerflank som inkluderas som extremist (därtill inräknat alla religösa övertygelser) är väldigt enkla att styra och förändra om man har tid nog. Men deras våldsamhet går aldrig ur.
Citera
2022-06-27, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Självklart, att döda vantroende är vad islam handlar om.
Globalisterna vet vad islam är och tror att de kan styra dem att utföra kriget mot de vita männen.

Hur gör de vita muslimerna då? Låter som väldigt långsökt lol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in