2022-06-29, 15:52
Medlem
Och sån ohyra välkomnas till Sverige, fyfan
Citera
2022-06-29, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ittepa
Nu är ju jag svensk, men med "era" länder antar jag att du menar typ mellanöstern. Skulle väl tro att du ville komma dit om stormakterna hade valt Skandinavien som plats för sina proxykrig.

Är det stormakternas (läs USA) fel att man fortfarande stenar otrogna kvinnor i Mellanöstern? Eller är det USA som har stiftat lagar om att tex kasta homosexuella från hustak i muslimska länder?
Visst, jag håller med dig om att väst ställt till med jävelskap i Mellanöstern…men den mesta skiten utsätter de varandra för…och viktigast av allt så är de själva ansvariga för sin egen skit. Sluta ursäkta muslimernas stenåldersbeteende med att ”usa är så dumma”!
Citera
2022-06-29, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ittepa
Bättre det än ett land bestående av masshypnotiserade fårmänniskor som går att utnyttja till vilket syfte som helst. Titta bara på Tyskland under förintelsen så ser du hur det slutar när man har får många civiliserade västlänningar som tror de är bättre än alla andra.

Har en gammal polare som också kört det där snacket med att svenskar/västerlänningar är som en lättledd fårskock osv osv. Samtidigt är han själv religiös och litar blint på sin imam, på koranen, är styrd av familjehedern osv osv. Vem är det som är det största fåret? En ordentlig majoritet av befolkningen i Mellanöstern är extremt styrda av gamla normer, religiösa texter, dysfunktionella familjesystemen, sjuka regimer etc. Där sitter de med sitt eget bajs upp till skuldrorna och kallar svenskar och västerlänningar för en skock får…. Vilket jävla skämt!!!
Citera
2022-06-29, 19:02
Medlem
NoTruces avatar
Då man kunnat förfölja, åsiktsregistrera, mobba och håna svenskar som uttryckt kritik mot massinvandringen i sociala medier borde man väl i konsekvensens namn även kunna kontakta arbetsgivare angående de här gravt homofobiska och dysfunktionella kommentarerna? Nej, inte? Nej det är klart, det är ju den nya adeln det handlar om. Så dum jag är! Glömde.

Jag är generellt inget fan av att kontakta arbetsgivare (golare har inga polare!), men något måste göras för att lyfta de här avskummens totala brist på empati och förmåga att ens närma sig majoritetssamhället ifråga om värderingar. Det kokar i mig när jag tänker på hur många som tycker som de här primitiva primaterna men kanske håller inne med det. En tickande bomb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in