Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2014-06-24, 21:34
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10FtGanjaPlant
Alla program i Tv skall ha sin dos multikultiskräp tydligen. Usch.

Du syftar på den svarta sångerskan?
Citera
2014-06-24, 21:41
Medlem
10FtGanjaPlants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naravodomok
Du syftar på den svarta sångerskan?

rapmusik, dansande negrer osv
Citera
2014-06-24, 21:52
Medlem
keller68s avatar
ja men såg ni morgon tv om livräddning.
Där hade de en vit o en negerdocka de övade på
Förr var det bara barbie
Citera
2014-06-24, 22:08
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Loa Falkman, förolämpade han Petra Marklund? Jag trodde först att han skämtade. Efteråt som jag lade märke till att hon tog illa upp.

Jag har svårt för programmet. Speciellt när en del deltagare aktivt tagit ställning mot demokrati. Både Malena Ernman och Niklas Strömstedt. Kanske bara är jag som undviker vi gillar olika kändisar. Strömstedt framstår även som sorglig på äldre dagar. Jag tycker varumärket vi gillar mångfald sabbar för artisterna och kändisarna. Det enda jag kan se på scen är den hycklande JA-sägande eliten.
Senast redigerad av UsamaBinNorrland 2014-06-24 kl. 22:59.
Citera
2014-06-24, 22:51
Medlem
Naravodomoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10FtGanjaPlant
rapmusik, dansande negrer osv

Äh. Det är ju en representation av vad kidsen gillar. Tycker det var en hyfsat bra blandning artister och sånger - men - får jag höra vuxna människor sjunga idas sommarvisa igen så vet jag inte vad jag tar till.

Loa var speedad. Förutom "piken" åt Petra så verkade han ha bråttom upp från publiken, och när han var i sagda publik gjorde han sig rolig över en utvecklingsstörd snubbe: "försök med melodin också..."
Citera
2014-06-24, 22:56
Avslutad
Är jag den enda som tyckte att hon INTE var bra? Allt kändes krystat, avslaget och Petra tycktes vilja åka hem.

Men hon såg bra ut och sjöng fint
Citera
2014-06-24, 23:02
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Är jag den enda som tyckte att hon INTE var bra? Allt kändes krystat, avslaget och Petra tycktes vilja åka hem.

Ge henne en chans Antar att hon måste bli lite varm i kläderna. Flera miljoner tittare och en fullsatt Skansen. Hon behöver nog finna sin nisch i programmet. Även för lite allsång
Citera
2014-06-24, 23:07
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.

Nä, du är inte ensam. Hon gjorde jobbet, men mer än det var det inte. Hon har ingen smårolig, mysig personlighet och inte heller den charmiga utstrålning som krävs för att leda detta program. Hon kommer inte igenom rutan helt enkelt. Jag förstår att hon var nervös denna första kväll, och det kommer säkert att gå bättre nästa vecka - men någon Lasse eller Måns kommer hon aldrig att bli.
Citera
2014-06-25, 08:30
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naravodomok
Loa var speedad. Förutom "piken" åt Petra så verkade han ha bråttom upp från publiken, och när han var i sagda publik gjorde han sig rolig över en utvecklingsstörd snubbe: "försök med melodin också..."
Loa Falkman är jude, han kommer därför undan med det mesta.
Citera
2014-06-26, 00:03
Medlem
Cineastens avatar
Petra Marklund är onekligen väldigt angenäm att vila ögonen på. *suck*
Citera
2014-06-26, 01:12
Medlem
reinvests avatar
Vilken härlig och ärlig utstrålning James Blunt hade. Bra låtar också!
Citera
2014-06-26, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Loa Falkman är jude, han kommer därför undan med det mesta.

*SUCK* Nej, det beror på att han är så bra operasångare. Hans image är att han är översittare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in