Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2013-07-09, 21:46
Medlem
drdracula141s avatar
Kan någon ungdom förklara för mig varför ni fjortisbrudar alltid skall gråta i Tv när någon artist lirar?
Citera
2013-07-09, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Kan någon ungdom förklara för mig varför ni fjortisbrudar alltid skall gråta i Tv när någon artist lirar?

Tror du verkligen att fjortisbrudar hänger på flashback?
Har du aldrig varit på festival, så kan jag upplysa dig om att dom gråter där också när det är artister som Håkan, Oskar Linnros osv.
Citera
2013-07-09, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Vad är det för en jävla kråka som står och kraxar på scen undrar min kära mor på 68? Har programmet bytt koncept?

Du kan väl först fråga henne om hon fortfarande går på vintertid?
Citera
2013-07-09, 21:54
Medlem
Fin moppemusche på Håkan.
Citera
2013-07-10, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141

Jag har inte ens gillat Håkan Hellström, och jag grät. Jag börjar inse nu varför han får så höga betyg och varför folk är så galna i honom. Hans timme efter allsången var grym.
"Kom igen Lena", "Valborg", "Nu kan du få mig så lätt", "Känn ingen sorg...", "Ramlar" var grymma. Jag fick gåshud.
Citera
2013-07-10, 14:53
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag har inte ens gillat Håkan Hellström, och jag grät. Jag börjar inse nu varför han får så höga betyg och varför folk är så galna i honom. Hans timme efter allsången var grym.
"Kom igen Lena", "Valborg", "Nu kan du få mig så lätt", "Känn ingen sorg...", "Ramlar" var grymma. Jag fick gåshud.

Håller med, hela familjen kollade nyss efter hemkomst till Kastrup kl 2 inatt.
Killen är så nära Jesus någon är i vårt land idag, sångare, poet, lite stulet mycket eget. Lite amfetamin mest folköl.
UNd s Weiter.
Mycket bra.
Bästa Allsångsuppträdandet tycker jag han gör med Mats Paulsson i visa vid vindens ängar för ca 4 år sedan finns på Youtube.
Citera
2013-07-10, 17:53
Medlem
snillet_1s avatar
Grym spelning av Håkan igår. von Brömsen passade fint in men Helen Sjöholm förstörde ju allt! Hon är skicklig rent tekniskt men saknar ju alla karaktär och personlighet som de båda herrarna har. Sjukt märkligt att hon skulle komma in i allt helt plötsligt.
Citera
2013-07-14, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Grym spelning av Håkan igår. von Brömsen passade fint in men Helen Sjöholm förstörde ju allt! Hon är skicklig rent tekniskt men saknar ju alla karaktär och personlighet som de båda herrarna har. Sjukt märkligt att hon skulle komma in i allt helt plötsligt.

Tycker absolut tvärtom, Helen sjunger fantastiskt. Hennes version av Valborg var en av höjdpunkterna.Dessutom var artisterna håkans eget val.
Citera
2013-07-16, 20:11
Bannlyst
Är det meningen att johnossi ska vara bra eller?
Citera
2013-07-16, 20:29
Medlem
Rickard Wolf är lite påtänd ikväll, oväntat att en homofil i blå långkavaj är kolatorsk.
Citera
2013-07-16, 20:34
Medlem
Moff .. es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Rickard Wolf är lite påtänd ikväll, oväntat att en homofil i blå långkavaj är kolatorsk.
Men hellre ser jag Wolf än Danny med sprattelgubbar iaf.
Citera
2013-07-16, 20:37
Medlem
Enzymes avatar
Danny är så jävla het! No homo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in