Resultat: Tror du Pernilla fortsätter som allsångsledare också 2027?
Ja
38,46%
5 röster
Nej
61,54%
8 röster
2010-06-30, 15:46
Bannlyst
Solen lockade många till skansen

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/webbtv/solen-lockade-manga-till-allsangen_4929269.svd
Citera
2010-06-30, 22:41
Medlem
I min ungdom gick jag en del på allsången. Då, back in the days, 2003-2004 gällde det att vara där tidigt som fan. Har inte varit där sen dess och undrar om det är någon som kan ge mig en uppdatering.
Kan man köpa sittplattsbiljetter?
Hur tidigt måste man vara där för att få en sittplatts?
Citera
2010-07-01, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlankningsMaja
The Ark.. Har de suttit och lyssnat på Status Quo?
The Ark har alltid varit influerade av 70-talsmusiken, fast mer åt glamrockshållet tidigare.
Citat:
Ursprungligen postat av Ingetval
Haha. Skönt att Anders och Carola inte var riktigt överrens om vad intervjun skulle handla om. Hon tog över lite där, för det var nog meningen att han skulle ställa några inställsamma frågor om hennes sommarturne med Elvis-låtar.
Varför påstår människan att "You've Lost That Lovin' Feelin'" är en Elvislåt, han gjorde ju bara en cover. Det var ju Righteous Brothers som gjorde orginalet http://www.youtube.com/watch?v=OTJuxoBODhs&feature=related
Senast redigerad av gmn 2010-07-01 kl. 10:58.
Citera
2010-07-01, 11:02
Medlem
Trumpeters avatar
Märks att The Ark inte spelat så mycket tillsammans på länge. Kändes inte särskilt tight.
Citera
2010-07-01, 11:06
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gmn
The Ark har alltid varit influerade av 70-talsmusiken, fast mer åt glamrockshållet tidigare.

Varför påstår människan att "You've Lost That Lovin' Feelin'" är en Elvislåt, han gjorde ju bara en cover. Det var ju Righteous Brothers som gjorde orginalet http://www.youtube.com/watch?v=bTvU3BELZEo&feature=related

Arr. skrek 70-tal Elvis, de använde sig ju inte av originalarr.
Sen har ju Elvis gjort fler covers i sin karriär som nog många räknar som "Elvis-låtar". Men visst det var ju inte Elvis som först gjorde just den låten världskänd.

The Ark lät illa. Broberg-medleyt fick mig att vilja trycka in ögonen.
Citera
2010-07-01, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shamsin
I min ungdom gick jag en del på allsången. Då, back in the days, 2003-2004 gällde det att vara där tidigt som fan. Har inte varit där sen dess och undrar om det är någon som kan ge mig en uppdatering.
Kan man köpa sittplattsbiljetter?
Hur tidigt måste man vara där för att få en sittplatts?
Tyvärr kan man ej köpa sittplats biljetter. Jag bojkottar programmet live fram tills det blir möjligt. För hur kul är det att komma in dit och få en sort plats med skymd sikt dvs med ett träd ivägen. Nej skaffa förköps biljetter till allsången på ticnet så man slipper köa sen dagen innan-. Då vet man redan vart man hamnar. Så kan de som sitter på platser med begränsad sikt få ett billigare pris!
Citera
2010-07-06, 20:53
Medlem
papa_smurfs avatar
vad skrev tjejen med teckenspråk i dagens avsnitt ? : D
Citera
2010-07-07, 11:37
Bannlyst
Det var bättre väder där jag bor än i Stockholm.
Kul med alla gamla hitlåtar dom körde.
Och dom från publiken som sjöng.
Citera
2010-07-07, 15:40
Bannlyst
Mikael Wiehe spelade förvisso saxofon och flöjt på Hoola Bandoola Bands skivor, men den här kvällen borde han lämnat saxen hemma...
Citera
2010-07-13, 20:08
Medlem
thrusts avatar
"Cotton Eye Joe Show" och Kikki falukorv Danielsson??! .. är det så ont om artister?
Citera
2010-07-13, 20:11
Medlem
Schooners avatar
Ring Ring. Slår på tvn och möts av Idol-Annas underbara låt-tolkning.. i variant-allsång. fyfan.
Citera
2010-07-13, 20:33
Medlem
Slingshots avatar
Vilka pök!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in