2024-12-03, 08:54
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Dåligt dramakurdiskt framfört, jag uppfattade inte ens att det var slutövningen, när det är sådär jämt i toppen är det crucual vilka som ihopparas med vem, och man borde splittat på den kroniskt bajsnödige talaren Byggmark och bäbyjollret Elin ifall man inte ville garantera deras seger

Det är knepigt att utforma det som en tävling och en personlig utveckling samtidigt. Jag tror ju Zazzi och Wilson skulle utvecklas mycket mer av att vara kvar än vad Byggmark gjorde. Högst oklart upplägg.

Jag kan ju gilla att få folk att pressa sig till att klara sådant de inte trodde sig vara kapabla till. Gunde är ju en grym ledare på det sättet. Så för mig kunde de slopa tävlingsmomentet helt.

Det kanske beror på gruppen dock. Vissa behöver hotas att kickas ut för att bry sig om att prestera, kanske. Så verkade det väl iofs inte i denna gruppen. Till och med Franzén verkade ta det på ganska stort allvar.
Citera
2024-12-03, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Måste Gunde lipa i varje program han är med i? Han verkar ju ha osunt lätt till tårar den herren.
Han är väl en människa som går in för allt, vilket förstås både kan vara positivt och negativt.
Citera
2024-12-03, 09:18
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Måste Gunde lipa i varje program han är med i? Han verkar ju ha osunt lätt till tårar den herren.

Hur fan de fick med Tornving på att lipa när de bägge satt och funderade över vilket enormt "ansvar" de har, det är fan i mig obegripligt. Jävla trams. Det är en sak om något gripande faktiskt händer eller kommer på tal, men nu var det bara någon plötslig insikt om att "rekryterna" litade på dem och att de pushade dem att göra svåra saker. Det är ju för fan poängen, ingenting att lipa över.

Störde mig något enormt. Allt lip över huvud taget stör mig, det är inte soldatmässigt, men jag antar att det är för att locka kvinnliga tittare. Att få höra Sebastian Tadros lätta sitt hjärta över hur ryggsäcken påminner honom om den bildliga ryggsäck han burit på så länge(!) sedan hans mor dog. Starkt!
Citera
2024-12-03, 09:54
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Han såg uppriktigt rätt brydd ut. Tog det som en lek. Dessutom verkar Braun ge positiv energi. Ingen lipsill som går runt och känner efter och hänger med huvudet och har ursäkter. Skön stil på henne ändå.

Kanske hade arrangörerna missbedömt både strafftider och utformningen av grupperna. Med tanke på hur grupperna utformades och vad övningarna gick ut på så var det rätt uppenbart att Byggmark eller Andersson skulle vinna och att Byggmark fick jobba med en starkare deltagare. Verkade som de hade kul och det var väl det viktigaste.

Viktigaste av allt var att försöka tvätta bort Özz rykte som medveten eller omedveten terrorfinansiär samt medveten skattefuskare och svartbyggare förutom att ha en genomusel personlighet/karaktär. Om någon undrar så läs tråden om Özz och hans systers förehavanden på Gotland som det finns en lång tråd om här. Hade en svensk gjort det Özz gjort hade det varit fängelse i åratal. Det är något som inte stämmer.

Upptäckte att autocorrect varit framme och därmed ändrat hela innebörden av vad jag skrev. Andersson såg uppriktigt obrydd ut. Ville säkert vinna eftersom han har tävlingsinstinkt men det verkade absolut inte vara en grej för honom. Han verkar genomsympatiskt Trevlig, kunnig, ödmjuk, distans osv. Flera andra, inte bara bland de sista 6, hittade på klena ursäkter för sina misslyckade insatser. Andersson garvade bara åt sina.
Citera
2024-12-03, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Han är väl en människa som går in för allt, vilket förstås både kan vara positivt och negativt.

Och Gunde hade en mystisk sjukdom för ett par år sedan som tydligen gjort honom extra känslig och nära till gråten.
Citera
2024-12-04, 08:50
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leroy43
Och Gunde hade en mystisk sjukdom för ett par år sedan som tydligen gjort honom extra känslig och nära till gråten.

Den mystiska lipsjukan
Citera
2024-12-04, 17:17
Medlem
MrSokratess avatar
Ändå fascinerande att alla lagen agerade som att de klarat uppdraget i kastellet när de blivit skjutna x antal gånger.
Citera
2024-12-04, 19:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Ändå fascinerande att alla lagen agerade som att de klarat uppdraget i kastellet när de blivit skjutna x antal gånger.
Dom blev ju bara sårade
Citera
2024-12-05, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Upptäckte att autocorrect varit framme och därmed ändrat hela innebörden av vad jag skrev. Andersson såg uppriktigt obrydd ut. Ville säkert vinna eftersom han har tävlingsinstinkt men det verkade absolut inte vara en grej för honom. Han verkar genomsympatiskt Trevlig, kunnig, ödmjuk, distans osv. Flera andra, inte bara bland de sista 6, hittade på klena ursäkter för sina misslyckade insatser. Andersson garvade bara åt sina.

Jag hade svårt för Braun i början men som du sa va hon rätt obrydd. Alltid positiv, skön stil liksom. Sista övningen var dock aldrig spännande.
Citera
2024-12-07, 05:50
Medlem
EpicureNo2s avatar
Pinsamt lekprogram. Det kröp i kroppen när de skulle "marschera" bakom musikkåren. Hur länge tror ni deltagarna skulle klara sig vid fronten i Ukraina?
Citera
2024-12-07, 11:26
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EpicureNo2
Pinsamt lekprogram. Det kröp i kroppen när de skulle "marschera" bakom musikkåren. Hur länge tror ni deltagarna skulle klara sig vid fronten i Ukraina?

de skulle klara sig längre än Putin
Citera
2025-01-10, 21:46
Medlem
Precis sett klart senaste säsongen.
Roliga utmaningar, men vafan alla gråter konstant. Vad är grejen med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in