2024-12-02, 21:17
Medlem
Stackars Andersson som behöver dras med Braun i finalen.
Citera
2024-12-02, 21:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Hon ser med kåta ögon på den stackars lyckosten, hon är tydligen adopterad så därför har hon en atypisk preferens för vita pappor (särskilt långa sådana), alla? hennes ex har varit vita som jag förstår det, hon var inte född 1994 och ändå säger hon "Kennth mother"fucking" Anderson som om ha skulle vara en legend i hennes fotbollsliv

När Anderson ramlar, så gör hon efter och ramlar & skriker, mirroring body language, tydligt tecken på attraktion

Kenneth vet inte vad "transfer complete" betyder på engelska
Senast redigerad av Crapmagic 2024-12-02 kl. 21:43.
Citera
2024-12-02, 21:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Hur gör man för att få bli beordrad och våldtagen av Gruppbefäl Diamantidis? Vilken kvinna Idag hade hon uniformen av så man fick se mer av kurvorna
Tadros sköt ihjäl Diamantidis eller om det var den väldigt oheta tjejen i kompaniet i dagens avsnitt, men gläd dig åt att det inte vare Özz, den pacifisten låtsades att vapnet jammed
Citera
2024-12-02, 22:33
Medlem
blowns avatar
Det var trist att man inte fick se tiderna för slutövningen. Det var väl kanske så långt fram till vinnarna att det hade sett för ojämnt ut. Eller missade jag något?
Citera
2024-12-02, 22:33
Medlem
Vet vi om fienden scoutar våra toppförmågor?

Hur skulle deltagarna i Kompani Svan stå sig i Donetsk-regionen? Skulle de överleva dagen?
Citera
2024-12-02, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Det var trist att man inte fick se tiderna för slutövningen. Det var väl kanske så långt fram till vinnarna att det hade sett för ojämnt ut. Eller missade jag något?

Ja, blev lite väl krystat när de skulle skapa spänning ur ingenting. Slutplaceringarna var klara redan vid starten och ingen var ens nära att ta sig förbi.
Citera
2024-12-02, 22:41
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Ja, blev lite väl krystat när de skulle skapa spänning ur ingenting. Slutplaceringarna var klara redan vid starten och ingen var ens nära att ta sig förbi.

Ja, man såg aldrig mer än två kajaker i samma bild, ändå var de små markörerna på kartan tätt placerade i en vild spurt mot målet.

Jag tycker man förtar vinnarnas insats lite genom att inte ge tiderna. Allt annat har varit mycket resultat och poänginriktat, men nu helt plötsligt så är det oviktigt.

Väl förtjänt i vilket fall. Jag tycker man kunde gjort stridsparen mer jämna, eftersom man hade tre fysiskt överlägsna i Härkönen, Byggmark och Andersson, och tre som inte är lika framstående i Tadros, Nujen och Braun. Hade de fysiskt starka fått dras med en sämre vardera tror jag det hade blivit tajtare.
Citera
2024-12-02, 22:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tadros sköt ihjäl Diamantidis eller om det var den väldigt oheta tjejen i kompaniet i dagens avsnitt, men gläd dig åt att det inte vare Özz, den pacifisten låtsades att vapnet jammed

Ok. Kan alltid gå tillbaka och runka till biten när hon är ur uniform i alla fall
Citera
2024-12-02, 23:03
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim

Han såg uppriktigt rätt brydd ut. Tog det som en lek. Dessutom verkar Braun ge positiv energi. Ingen lipsill som går runt och känner efter och hänger med huvudet och har ursäkter. Skön stil på henne ändå.

Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen

Kanske hade arrangörerna missbedömt både strafftider och utformningen av grupperna. Med tanke på hur grupperna utformades och vad övningarna gick ut på så var det rätt uppenbart att Byggmark eller Andersson skulle vinna och att Byggmark fick jobba med en starkare deltagare. Verkade som de hade kul och det var väl det viktigaste.

Citat:
Ja, man såg aldrig mer än två kajaker i samma bild, ändå var de små markörerna på kartan tätt placerade i en vild spurt mot målet.

Jag tycker man förtar vinnarnas insats lite genom att inte ge tiderna. Allt annat har varit mycket resultat och poänginriktat, men nu helt plötsligt så är det oviktigt.

Väl förtjänt i vilket fall. Jag tycker man kunde gjort stridsparen mer jämna, eftersom man hade tre fysiskt överlägsna i Härkönen, Byggmark och Andersson, och tre som inte är lika framstående i Tadros, Nujen och Braun. Hade de fysiskt starka fått dras med en sämre vardera tror jag det hade blivit tajtare.

Viktigaste av allt var att försöka tvätta bort Özz rykte som medveten eller omedveten terrorfinansiär samt medveten skattefuskare och svartbyggare förutom att ha en genomusel personlighet/karaktär. Om någon undrar så läs tråden om Özz och hans systers förehavanden på Gotland som det finns en lång tråd om här. Hade en svensk gjort det Özz gjort hade det varit fängelse i åratal. Det är något som inte stämmer.
Citera
2024-12-02, 23:29
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Dåligt dramakurdiskt framfört, jag uppfattade inte ens att det var slutövningen, när det är sådär jämt i toppen är det crucual vilka som ihopparas med vem, och man borde splittat på den kroniskt bajsnödige talaren Byggmark och bäbyjollret Elin ifall man inte ville garantera deras seger
Citera
2024-12-03, 08:41
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Viktigaste av allt var att försöka tvätta bort Özz rykte som medveten eller omedveten terrorfinansiär samt medveten skattefuskare och svartbyggare förutom att ha en genomusel personlighet/karaktär. Om någon undrar så läs tråden om Özz och hans systers förehavanden på Gotland som det finns en lång tråd om här. Hade en svensk gjort det Özz gjort hade det varit fängelse i åratal. Det är något som inte stämmer.

Ja, man undrar ju lite varför. Han är inte en bra komiker. Han är till synes en trist person att hänga med vad jag kan avgöra.

Är det kurd-kortet som väger så jävla tungt? INGEN skulle sakna honom i rampljuset.
Senast redigerad av blown 2024-12-03 kl. 08:50.
Citera
2024-12-03, 08:52
Medlem
Silltunnas avatar
Måste Gunde lipa i varje program han är med i? Han verkar ju ha osunt lätt till tårar den herren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in