2022-12-24, 10:43
Fy faan, N W , som fortfarande tror han är fjortisidol. Laila Bagge lämnade väl honom pga hans barnslighet.
Undrar vem som hyr honom som PT, gamla rikspaddor och generalteklor få man väl anta
Senast redigerad av Sol-Ingvar 2022-12-24 kl. 11:31.
Citera
2022-12-28, 16:53
Medlem
Då var första säsongen avslutad och jag är positivt överraskad. Det märks att det är första säsongen, då serien är rätt ojämn, vissa uppgifter inte gav det slutresultat producenterna tänkte och hälften gav upp vid första motgång. Mkt kanonmat i starttruppen som ALDRIG hade tagit sig upp på berget i slutet.

Men jag är sjukt imponerad av alla dessa influencers som gråter och lipar hela tiden för de utmanar verkligen sig själva, och det känns som att upplevelsen på riktigt förändrar deras självbild. De verkliga vinnarna är Hedman och Lindström som känns som verkar ha stor militär potential på riktigt. Överlag är serien som bäst under de sista delarna när det blev mer individuellt/parmässigt.

Större dramaqueen än Wahlgreen verkar svår att hitta. Att han inte själv inser att han vann för att han slapp gå i par säger en del om honom som person. Allmänt jobbig och rent olämplig som soldat.

Mest imponerad är jag dock av produktionen. Tänk på all kamerapersonal som tvingas göra samma vandringar som deltagarna. Jag förstår att det var krävande, och jag hoppas de orkar göra om det under fler säsonger. Gärna med lite bättre deltagare nästa gång.
Citera
2023-07-16, 03:13
Medlem
kukflashs avatar
Ligger i sängen och kollar på detta och tänker - Vad är detta för skitprogram? Ett gäng avdankade c-kändisar som ska bygga pinn-torn som ska klara av en tryckvåg från lite dynamit.

Herregud.
Citera
2023-09-12, 07:55
Medlem
MrSokratess avatar
Andra säsongen har startat.
Av intelligenstestet/kunskapsprovet att döma så verkar genierna hållit sig undan den här gången också.
Isabel Adrians Mensa-medlemskap verkar ha gått ut.
Laurén, Nemo och Zia verkar vara i bäst form och Hysén har bäst pannben.
Citera
2023-09-14, 01:16
Medlem
Crapmagics avatar
Usel laguppställning, allt som Glenn Hysen dyker upp i indikerar vilken ambitionsnivå man har på ett kändisprogram

Förlägg utbildningen i Ukraina i Zaporitza fronten
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-14 kl. 01:31.
Citera
2023-09-14, 01:39
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Ligger i sängen och kollar på detta och tänker - Vad är detta för skitprogram? Ett gäng avdankade c-kändisar som ska bygga pinn-torn som ska klara av en tryckvåg från lite dynamit.

Herregud.
Ser du fram emot att få se Louie i bar överkropp? tyckte jag såg det på förhandsvisningen av säsongen, en BH hade väl ändå varit klädsamt?

Hur kände du inför Mikaela Laurens inkontinens?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-09-14 kl. 01:42.
Citera
2023-09-17, 10:22
Medlem
F.Hansens avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...t-kompani-svan

Stor intervju med Kapten Tornving.

Har den nya säsongen börjat sändas?
Citera
2023-09-21, 21:56
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...t-kompani-svan

Stor intervju med Kapten Tornving.

Har den nya säsongen börjat sändas?

Japp avsnitt 2 är ute
Citera
2023-09-21, 21:59
Medlem
Sagodjurs avatar
Isabel Adrians virrighet är charmig
Citera
2023-09-26, 20:45
Medlem
Varför bär Adrian aldrig någon packning?
Citera
2023-10-02, 21:19
Medlem
Crapmagics avatar
Vad heter instruktörerna iår (Gunde & Tornving? ) nej en av tjejerna som sysslar med uppställningar och byte av strumpor är ganska het
Det var inte Natalie Diamantidis även om hon var het

Jag fnittrade lite över att Loui(s)e skulle bevisa för sin pluton att han var verkligen är man genom att prata om alla brudar hon vill ragga på. Samtidigt ömmade jag lite för kvinnan i henne, just för att hon tror att hon är nått annat men går ändå all in

Frågan är hur manligt det är att vilja skjuta ihjäl Putin enbart men inte kunna
använda samma vapen för att skjuta prick på en piltavla, då bör man nog lämna hellre.

Varje år måste någon åka hem pga av värk, först blir det Adrian, sedan Louise

Det blir tråkigare och tråkigare, bara orientering-skit
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-02 kl. 22:06.
Citera
2023-10-09, 21:34
Medlem
Crapmagics avatar
Varför behövde rödtoppen lipa över att han stöttar andra? det var självsmicker!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in