Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-06-27, 18:55
  #1
Medlem
L_ps avatar
Jag och ett gäng polare hade tänkt göra en lite för oss udda grej och ställa en husvagn på kampingen på Ekebofestivalen nästa vecka.

Erfarenheter om festivalen någon?
Bra fest?
Mycket folk?

Mvh Andreas
Citera
2006-06-28, 20:47
  #2
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L_p
Jag och ett gäng polare hade tänkt göra en lite för oss udda grej och ställa en husvagn på kampingen på Ekebofestivalen nästa vecka.

Erfarenheter om festivalen någon?
Bra fest?
Mycket folk?

Mvh Andreas

Snälla nån, dansbandsfestival på FB? Det är ett nytt rekord i bottennivå tom här
Citera
2011-07-09, 10:25
  #3
Medlem
Kasakis avatar
Ingen som ska på festivalen iår heller ?

Tråden har iof varit död i 5år men nu är det dags igen ju!

Någon som varit där ?
Citera
2011-07-14, 11:06
  #4
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kasaki
Ingen som ska på festivalen iår heller ?

Tråden har iof varit död i 5år men nu är det dags igen ju!

Någon som varit där ?

Förra året, om mitt tidsperspektiv inte är allt för trasigt. I år "missade" jag det, men det brukar vara väldigt stämningsfullt.
Citera
2011-07-14, 13:19
  #5
Medlem
Men för helvete! Har ni sett packet där? Riktigt jävla WT, finns fan inget värre. Ängelholm mitt i natten en tisdagskväll är roligare.
Citera
2011-07-14, 13:21
  #6
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheApocalypse
Men för helvete! Har ni sett packet där? Riktigt jävla WT, finns fan inget värre. Ängelholm mitt i natten en tisdagskväll är roligare.

Hade du verkligen förväntat dig något mer av en dansbandsfestival, allvarligt talat?
Citera
2011-07-14, 18:12
  #7
Medlem
Kasakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheApocalypse
Men för helvete! Har ni sett packet där? Riktigt jävla WT, finns fan inget värre. Ängelholm mitt i natten en tisdagskväll är roligare.

Det är lite det som är charmen, sup dig full och kolla på allt drägg som går om kring.
Citera
2011-07-16, 11:00
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TMM
Hade du verkligen förväntat dig något mer av en dansbandsfestival, allvarligt talat?

Nej, jag har aldrig varit där. Det är mina fördomar och ovanstående inlägg bekräftar dessa!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback