• 2
  • 3
2025-11-03, 00:05
Medlem
Schnyggves avatar
Anti nya Ronja, anti nya Saltkråkan...tittade dock på Ronja och tycker de gjorde den bra! Dock så tolkar min hjärna det nog som något annat...precis samma sak här, det är ju inte dåligt, lite småputtrigt så där, givetvis med några kvotskådisar, men det gör inte så mycket...lite småmys att kolla på...men min hjärna har liksom stängt och blockerat en del saker...gott så!

Förstår generellt inte den remakehets som florerar internationellt nu sedan några år...eller förstår och förstår, förutom att det handlar om pengar då!
Citera
2025-11-03, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hedningen001
Det framgår inte, allt som sägs är att fadern är i Australien. Inget sägs om relationen är avslutad eller om den är på distans.
Så med andra ord Malin åker till Australien på turistarbetsvisum för att "förverkliga sig själv" men tillbringar hela resan med att åka kukkarusellen med olika män och resultatet blir skrållan.
Undra om Malin ens vet vem som är pappan.
Allt i sann pkwoke-anda med en självständig kvinna.
Citera
2025-11-03, 13:42
Medlem
Hustomten93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Så med andra ord Malin åker till Australien på turistarbetsvisum för att "förverkliga sig själv" men tillbringar hela resan med att åka kukkarusellen med olika män och resultatet blir skrållan.
Undra om Malin ens vet vem som är pappan.
Allt i sann pkwoke-anda med en självständig kvinna.
Du kan ju titta och avgöra själv. Jag tycker inte att ditt påstående stämmer utifrån vad stämningen i serien är, men jag kan ha fel. Det känns bara rent spontant att det inte hade varit så barnvänligt om detta var hennes backstory.
Citera
2025-11-03, 14:25
Medlem
Det här blev faktiskt exakt så uselt som man kunde förvänta sig. Fullständigt meningslös produktion.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in