Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-06-21, 19:13
  #13
Medlem
UngCynikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
The racism in Sweden can without problem be called structural because of the different elements that it is made up of. To mention a few:
1. The indifference to the suffering that people of armenian descent are having.
2. The rejection of the idea to support the armenian diaspora so that people like myself can live a normal life without being shouted at and verbally attacked.
That sucks, have you tried living in Armenia instead? Go back.
Citera
2022-06-21, 19:13
  #14
Medlem
Vem FAN bryr sig? Skicka hem fanskapen oavsett var de kommer ifrån. Är du lika meningslös som tråden du skapade TS? Åt helvete med dig.
Citera
2022-06-21, 19:41
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
Jag minns en tid då muslimerna var färre i Sverige och jag kände mig trygg och kunde leva i Sverige. Nu har jag upplevt dem nära inpå och jag gillar inte det. Det känns som att man kanske ska bli halshuggen då t.ex. och måste vara på sin vakt konstant.
Ja du måste nog ta din familj och fly Sverige.
Citera
2022-06-21, 19:43
  #16
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
The racism in Sweden can without problem be called structural because of the different elements that it is made up of. To mention a few:
1. The indifference to the suffering that people of armenian descent are having.
2. The rejection of the idea to support the armenian diaspora so that people like myself can live a normal life without being shouted at and verbally attacked.




Starta en blogg. Papperskorgen nästa. Usel presentation, ingen frågeställning , dålig retorik. Det här är ingen tävling om vilken hottentottgrupp som det är mest synd om
Citera
2022-06-21, 20:00
  #17
Medlem
som invandrare har man aldrig rätt att klaga enligt svenska folket.
Citera
2022-06-22, 01:39
  #18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ForumsHack
som invandrare har man aldrig rätt att klaga enligt svenska folket.

Nej självklart har du inte rätt att göra det. Jag har själv flyttat till ett annat land nu och om jag inte trivs får jag helt enkelt lämna mitt nya land.
Citera
2022-06-22, 01:55
  #19
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
Jag är terroriserad av muslimer bara av att de finns här och pratar typ. Turkarna ville döda armenierna till sista man. Det kan vara så att med dagens uppställning i Sverige med typ 20 gånger fler muslimer på varje kristen från Mellanöstern. Så fastnar man på bidrag och är terroriserad om man har gener från mellanöstern kristna.
Religionstillhörighet sitter i huvudet, inte i generna.
Citera
2022-06-22, 06:42
  #20
Medlem
Shadowk102s avatar
Det är den islamska mångkulturen samt rasism som jag upplevt här i Sverige. Båda dom sakerna är negativa. Jag är polack huvudsakligen och har erfarenhet av att leva i Polen också. Nu när jag förstått hur vissa svenskar inför den islamska mångkulturen och dess negativa effekter. Så förstår jag att dom där muslimska afghanerna som fick rätt att bo i Polen och USA efter USA´s och Polens (var fler länder också) utdragning ur Afghanistan är ett typexempel på satans verk i världen.
Citera
2022-06-22, 06:52
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
Varför stödjer ni pur-svenskar muslimska kebabhak, pizzerior et.c. istället för armenier och folk från armeniska diasporan?
Sverige älskar turkar. Det trodde jag alla visste. Redan Karl den tolfte frotterade sig med dem.

"Den obetydliga orten Bender, belägen i nuvarande Moldavien, kom att bli Karl XII:s permanenta bostadsort under stora delar av vistelsen i det Osmanska riket, vilken varade till 1714. Under sin tid som den osmanska härskarens gäst arbetade Karl XII aktivt för att få sultanen att starta krig mot Ryssland."
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback