Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-06-21, 15:57
  #1
Medlem
Shadowk102s avatar
The racism in Sweden can without problem be called structural because of the different elements that it is made up of. To mention a few:
1. The indifference to the suffering that people of armenian descent are having.
2. The rejection of the idea to support the armenian diaspora so that people like myself can live a normal life without being shouted at and verbally attacked.
Citera
2022-06-21, 16:07
  #2
Medlem
Facades avatar
Too bad.
Citera
2022-06-21, 16:07
  #3
Medlem
Dziwnes avatar
Enligt TS är det faktum att Svenskar som regel inte bryr sig om shit-folk över tusen mil bort ett bevis på 'strukturell rasism' i Sverige

Klassiker, det är nån jävla rättighet att emigrera till Sverige och kräva att Svensken bryr sig om inkräktarens problem i hemlandet
Citera
2022-06-21, 16:12
  #4
Medlem
Shadowk102s avatar
Varför stödjer ni pur-svenskar muslimska kebabhak, pizzerior et.c. istället för armenier och folk från armeniska diasporan?
__________________
Senast redigerad av Shadowk102 2022-06-21 kl. 16:13. Anledning: Fixade texten.
Citera
2022-06-21, 16:27
  #5
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
Varför stödjer ni pur-svenskar muslimska kebabhak, pizzerior et.c. istället för armenier och folk från armeniska diasporan?

För att vi får kebab för pengarna, din sopprot.

Vad får vi för att "stötta" er? Tell you what, öppna ett hak och servera nån snabbmat från armenien, så ska du se att du får samma stöd som moslem horden.
Citera
2022-06-21, 16:42
  #6
Medlem
Shadowk102s avatar
Jag är terroriserad av muslimer bara av att de finns här och pratar typ. Turkarna ville döda armenierna till sista man. Det kan vara så att med dagens uppställning i Sverige med typ 20 gånger fler muslimer på varje kristen från Mellanöstern. Så fastnar man på bidrag och är terroriserad om man har gener från mellanöstern kristna.
Citera
2022-06-21, 16:42
  #7
Medlem
TheJackets avatar
Rasismen mot etniska svenskar är den enda strukturella rasismen som existerar i Sverige.
Citera
2022-06-21, 16:54
  #8
Medlem
Shadowk102s avatar
Jag minns en tid då muslimerna var färre i Sverige och jag kände mig trygg och kunde leva i Sverige. Nu har jag upplevt dem nära inpå och jag gillar inte det. Det känns som att man kanske ska bli halshuggen då t.ex. och måste vara på sin vakt konstant.
__________________
Senast redigerad av Shadowk102 2022-06-21 kl. 16:55. Anledning: Fixade texten.
Citera
2022-06-21, 17:21
  #9
Medlem
Dziwnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
Jag minns en tid då muslimerna var färre i Sverige och jag kände mig trygg och kunde leva i Sverige. Nu har jag upplevt dem nära inpå och jag gillar inte det. Det känns som att man kanske ska bli halshuggen då t.ex. och måste vara på sin vakt konstant.

Välkommen till det Nya Spännande Sverige och den Svenska Upplevelsen.
Citera
2022-06-21, 18:41
  #10
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
Varför stödjer ni pur-svenskar muslimska kebabhak, pizzerior et.c. istället för armenier och folk från armeniska diasporan?
Vad är det som säger att vi inte gör det. Ett av Stockholms mest prisbelönta kaféer ägs av armenier, fullproppat med svenne-hipsters varenda dag.

Om du menar att stå upp för övergreppen av Turkiet så är det uppe hyfsat frekvent, om än knappast så frekvent som kurdfrågan.

Du bygger en halmgubbe
Citera
2022-06-21, 19:07
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowk102
Jag minns en tid då muslimerna var färre i Sverige och jag kände mig trygg och kunde leva i Sverige. Nu har jag upplevt dem nära inpå och jag gillar inte det. Det känns som att man kanske ska bli halshuggen då t.ex. och måste vara på sin vakt konstant.

Men är det några svenskar som vill halshugga dig? Om inte, är det då svenskarna som är rasister?
Citera
2022-06-21, 19:11
  #12
Medlem
Shadowk102s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertolucci
Men är det några svenskar som vill halshugga dig? Om inte, är det då svenskarna som är rasister?
Alltså jag har upplevt det som att någon står utomhus och bara gormar rasistiska saker t.ex. på polska och sen rullar hela svenska samhället på som om allt var som vanligt medan jag torteras av den polsktalande rasistiska kvinnan. Om hon skulle gripas och få ett fängelsestraff med rubriker på SVT, ja då skulle jag se att det finns stöd för mig. Fast nu är jag i en värre situation än tidigare och det är p.g.a. aggresiv rasism medan svenskarna typ neutralt lever sitt liv.
__________________
Senast redigerad av Shadowk102 2022-06-21 kl. 19:11. Anledning: Stavfel.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback