Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-06-20, 22:29
  #1
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Här ett gammalt intervjuklipp med Hells Angels presidenten Thomas Möller under sina glansdagar. På den tiden var han väl mer eller mindre landets stora skräck; men hur ser ni på honom idag om man jämför med alla omänskliga blattegangsters som tycks finnas i varenda liten håla i landet?

https://www.youtube.com/watch?v=B5DPARMOJxA

EDIT: Om mod tycker att diskussionen gör sig bättre i kriminalhistoria så flytta den då dit. Kanske att jag postade lite fort och det blev fel delforum.
__________________
Senast redigerad av AfroCondomFactory 2022-06-20 kl. 22:37.
Citera
2022-06-20, 22:43
  #2
Medlem
Farsan stötte på honom på någon mässa vid ungefär den här tiden, och han var väl ungefär som vem som helst, fast han flankerades av några livvakter. Far och min svåger och några till hade en monter på mässan (jag säger inte vad temat för mässan eller montern var av anonymitetsskäl) och Möller kom fram och var lite lätt intresserad och ställde lite frågor och förde en relativt ytlig men artig konversation. Farsan och min svåger fick inga hotfulla vibbar. Först efter han hade gått därifrån insåg de vem de hade pratat med.

Min svåger har sedermera genomfört spelningar med sitt band på ett försvarligt antal HA-fester (dock aldrig när Möller varit närvarande) och hans summering av den upplevelsen var väl ungefär att dom i bandet aldrig kände sig hotade eller något sådant, men de såg till att åka hem ganska snart efter att spelningen var över, innan pöbeln hade hunnit bli alltför överförfriskad. Bara för att allting ska gå så smidigt som möjligt.

Jag tror definitivt att han var ett mindre hot mot gemene svensson än dagens gängkriminella.
Citera
2022-06-20, 22:48
  #3
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Har träffat Möller flera ggr genom åren.
Har alltid gillat han.
Sen är han ju klockren i de gamla klippen på Youtube.
Dagens blattar är en skämt jämfört med Möller
Citera
2022-06-20, 22:59
  #4
Avstängd
PundarBaronens avatar
Förstår inte varför folk är så jävla rädda för HA, dom går aldrig på någon som inte gör något/utgör ett hot.


Mahmoudi Khalifati med broccoli-frilla och adidasbyxor springer på alla "zvenne-huuruurr" för att vinna respekt. HA sitter på våldskapital och behöver aldrig hävda sig. Det behöver Mahmoudi Khalifati med broccoli-frillan. Han är 1.65 "lång" och bor i en soc-lägenhet och har inte särskilt mycket att komma med. Då blir Leif och Gunilla Svensson ett enkelt offer att råna, och förnedra för att sedan vidarebefodra "Roounet/SCHLAAAKTEUN/KNYLLET/" till brorsorna Hauwidi, Kabouli och Mahmeduibibibibi i ghettot, och därmed få + poäng för "ÄKTA FUCKING GANGSTER ZOUM KNULLE ZVENNEN"


Kebabtallrikar fuckar aldrig med HA, finns en anledning till det.

HA fuckar aldrig med kebabtallrikar, för det ger dom inget. Dom får bara farbror blå efter sig.
Citera
2022-06-20, 23:14
  #5
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarBaronen
Förstår inte varför folk är så jävla rädda för HA, dom går aldrig på någon som inte gör något/utgör ett hot.

Det här visar bara att du inte har en susning om vad du talar om. Jag känner flera som är och har varit med i HA. Det har varit utpressningar, misshandel och lite annat smått å gott mot människor som inte har ett dugg med dem att göra och inte ens befinner sig i den kriminella världen.

Sen kan vi lägga till att även fast de ständigt uttalar att kvinno-bonkare åker ut ur klubben så finns det ganska många med domar på sig efter att de misshandlat just kvinnor.
Citera
2022-06-20, 23:14
  #6
Avstängd
991ESSs avatar
I ett klansamhälle som Sverige bör män ha en klan naturligtvis. Det behöver inte vara HA, alla gillar inte att åka hoj.
Möller är en man med integritet, iaf är det vad han förmedlar idag och sedan länge, något som saknas i den vänsterliberala lögnen
__________________
Senast redigerad av 991ESS 2022-06-20 kl. 23:18.
Citera
2022-06-20, 23:30
  #7
Avstängd
PundarBaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Det här visar bara att du inte har en susning om vad du talar om. Jag känner flera som är och har varit med i HA. Det har varit utpressningar, misshandel och lite annat smått å gott mot människor som inte har ett dugg med dem att göra och inte ens befinner sig i den kriminella världen.

Sen kan vi lägga till att även fast de ständigt uttalar att kvinno-bonkare åker ut ur klubben så finns det ganska många med domar på sig efter att de misshandlat just kvinnor.



Mina föräldrar har alltid haft båt, och en sommar låg vi i Vättern. Då kom några HA-snubbar fram, med skinnjackor med röda ränder på, och frågade om min pappa ville sälja båten (Var en Sea-Ray 60 fots Daycruiser) och pappa svarade vänligt men bestämt nej, dom grillade på kvällen och pappa gick förbi med våra hundar (2 labradorer) satte sig ner, blev bjuden på dricka. Och då frågade han om dom var medlemmar i HA, och han fick inget direkt svar, mer än att "Vi är omärkta när vi är ute på missions"


Det var Hells Angels/Underhuggare, dom var hur jävla trevliga som helst, och dom frågade återigen när dom satt och grillade om pappa ville sälja båten, dom erbjöd honom 1.3 miljoner kontant på plats, han tackade nej, sen var det inget mer med det.



Du får jättegärna misstro mig, och kalla mig lögnare, men jag tror på min far, han har aldrig ljugit innan och har definitivt inte någon anledning att ljuga om en sån här sak.



Får du problem med HA, är du inblandad i något, inte en jävla chans att dom ger sig på en Svensson och börjar härja, det blir bara massa uppmärksamhet/problem för dem, de vill ha ut något utav det de gör, och därför ger de sig bara på folk som de har något otalt med/ har något att vinna på att strida med.
Citera
2022-06-20, 23:40
  #8
Avstängd
InteriorDecorators avatar
Spontant ja, han framstår som en vettigare människa än adidasryttarna.
Citera
2022-06-20, 23:55
  #9
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarBaronen
Mina föräldrar har alltid haft båt, och en sommar låg vi i Vättern. Då kom några HA-snubbar fram, med skinnjackor med röda ränder på, och frågade om min pappa ville sälja båten (Var en Sea-Ray 60 fots Daycruiser) och pappa svarade vänligt men bestämt nej, dom grillade på kvällen och pappa gick förbi med våra hundar (2 labradorer) satte sig ner, blev bjuden på dricka. Och då frågade han om dom var medlemmar i HA, och han fick inget direkt svar, mer än att "Vi är omärkta när vi är ute på missions"


Det var Hells Angels/Underhuggare, dom var hur jävla trevliga som helst, och dom frågade återigen när dom satt och grillade om pappa ville sälja båten, dom erbjöd honom 1.3 miljoner kontant på plats, han tackade nej, sen var det inget mer med det.



Du får jättegärna misstro mig, och kalla mig lögnare, men jag tror på min far, han har aldrig ljugit innan och har definitivt inte någon anledning att ljuga om en sån här sak.



Får du problem med HA, är du inblandad i något, inte en jävla chans att dom ger sig på en Svensson och börjar härja, det blir bara massa uppmärksamhet/problem för dem, de vill ha ut något utav det de gör, och därför ger de sig bara på folk som de har något otalt med/ har något att vinna på att strida med.

Men det finns hur många såna berättelser som helst om hur trevliga de är, hur de skyddar grannskapet, hjälper kärringar sätta up postlådan osv. Det förändrar inte att de ger sig på oskyldiga och pressar dem på pengar.

För mig personligen så har de varit jättetrevliga, bjudit på både det ena å det andra. Men den killen som jag känner till som hade ett café och blev pressad på bl.a pengar tycker ju inte det förstår du väl.
Citera
2022-06-21, 00:00
  #10
Avstängd
PundarBaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Men det finns hur många såna berättelser som helst om hur trevliga de är, hur de skyddar grannskapet, hjälper kärringar sätta up postlådan osv. Det förändrar inte att de ger sig på oskyldiga och pressar dem på pengar.

För mig personligen så har de varit jättetrevliga, bjudit på både det ena å det andra. Men den killen som jag känner till som hade ett café och blev pressad på bl.a pengar tycker ju inte det förstår du väl.


Nej, och den killen hade såklart inga skulder? Inget drogmissbruk eller annat?
Citera
2022-06-21, 00:12
  #11
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Här ett gammalt intervjuklipp med Hells Angels presidenten Thomas Möller under sina glansdagar. På den tiden var han väl mer eller mindre landets stora skräck; men hur ser ni på honom idag om man jämför med alla omänskliga blattegangsters som tycks finnas i varenda liten håla i landet?

https://www.youtube.com/watch?v=B5DPARMOJxA

EDIT: Om mod tycker att diskussionen gör sig bättre i kriminalhistoria så flytta den då dit. Kanske att jag postade lite fort och det blev fel delforum.
Kriminellt slödder är kriminellt slödder oavsett ras och kultur. Tycker inte Möller grisen är gemytlig. Snarare sinnessjukt ego.
Citera
2022-06-21, 01:03
  #12
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Har träffat Möller flera ggr genom åren.
Har alltid gillat han.
Sen är han ju klockren i de gamla klippen på Youtube.
Dagens blattar är en skämt jämfört med Möller

Inte alls. Finns ledare som är exakt som honom idag.

Bara för att ni har förvillat er i Youtubeklipp eller serier av Åkerlund, så minns vi äldre vilka riktiga fittor både han och exempelvis Clark faktiskt var.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback